AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2025 #1 Skrevet 3. oktober 2025 Jeg har ikke prøvd pres on nails siden 90-tallet og det var jo katastrofe. Har sett det trende igjen på SoMe en god stund nå og lurte på om noen hadde noe nyere erfaring enn meg. Selv bruker jeg gel lack men å bare lime på en negl virker jo enklere viss det faktisk sitter godt og ser fint ut. Anonymkode: 65591...d80
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2025 #2 Skrevet 3. oktober 2025 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Jeg har ikke prøvd pres on nails siden 90-tallet og det var jo katastrofe. Har sett det trende igjen på SoMe en god stund nå og lurte på om noen hadde noe nyere erfaring enn meg. Selv bruker jeg gel lack men å bare lime på en negl virker jo enklere viss det faktisk sitter godt og ser fint ut. Anonymkode: 65591...d80 Jeg bruker det av og til bare med egen teip som jeg kjøper på naildays. Bruker den som er ekstra sterk og neglene sitter så godt! De sitter gjerne 10-12 dager selv om jeg vasker hender ofte samt driver med hest og gårdsarbeid. Så anbefaler virkelig den og da kan du bruke akkurat de neglene du ønsker. Synes det er så dårlig utvalg av de press on neglene som det sitter lim på Anonymkode: ef21a...d5e 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2025 #4 Skrevet 3. oktober 2025 Gaia skrev (1 minutt siden): Hva er pres on nails? Press on. Falske negler du klistrer på Anonymkode: 380b4...cca
Gaia Skrevet 3. oktober 2025 #5 Skrevet 3. oktober 2025 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Press on. Falske negler du klistrer på Anonymkode: 380b4...cca Ah. Trodde det var noe franske greier. Tenkte ikke på at det manglet en s. 1 1
Amantha Skrevet 5. oktober 2025 #6 Skrevet 5. oktober 2025 Har brukt DuffBeauty nails. Sitter på i ca 2 uker for meg. Har kjøpt og venter på Switchnails og håper de varer like lenge på meg.
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2025 #7 Skrevet 5. oktober 2025 Mine egne negler blir helt ødelagt av gel og akrylnegler, så derfor har jeg gått over til Switch Nails med lim»puter» og det funker kjempebra for meg. Sitter opptil 2 uker om jeg ikke blir lei før den tid, OM man følger bruksanvisningen og gjør forarbeidet. Anbefales ☺️ Anonymkode: 682d2...16f 2 1
Fjollefyr Skrevet 5. oktober 2025 #8 Skrevet 5. oktober 2025 Jeg kjøper både ferdig lakkede, og de jeg kan lakke selv. Bruker teip fra switchnails, de holder godt men neppe to uker. Da må de limes med superlim. Men med switchnails sin løsning kan du ta de av uten å ødelegge de. Da er det bare å gjøre de ren, og lime de på igjen. Har kjøpt fra masse forskjellige, de fleste er bra. 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2025 #10 Skrevet 8. oktober 2025 Har nok skjedd mye på denne fronten siden 90-tallet!☺️ Jeg er dragartist, og bruker alltid press-on negler når jeg skal fjonge meg opp. Bestiller negler på Etsy. De sitter knallbra, og ser ut som salongnegler. Og kan brukes flere ganger. Anbefaler deg å prøve.👍 Anonymkode: 1a3cf...0fd
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2025 #11 Skrevet 8. oktober 2025 Jeg har buede negler, så jeg finner ingen som passer for meg, tips? Har prøvd switchnails og et svensk merke som skulle være mykere, men det blir glippe og det ser ikke bra ut. Anonymkode: ca6cc...e77
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2025 #12 Skrevet 8. oktober 2025 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg har buede negler, så jeg finner ingen som passer for meg, tips? Har prøvd switchnails og et svensk merke som skulle være mykere, men det blir glippe og det ser ikke bra ut. Anonymkode: ca6cc...e77 Hvor brede er dine bredeste negler? (Tommelen)... Anonymkode: 1a3cf...0fd
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2025 #13 Skrevet 8. oktober 2025 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hvor brede er dine bredeste negler? (Tommelen)... Anonymkode: 1a3cf...0fd Over 1 cm i alle fall, synes jeg har enorme tommelfingernegler Anonymkode: ca6cc...e77
Amantha Skrevet 8. oktober 2025 #14 Skrevet 8. oktober 2025 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg har buede negler, så jeg finner ingen som passer for meg, tips? Har prøvd switchnails og et svensk merke som skulle være mykere, men det blir glippe og det ser ikke bra ut. Anonymkode: ca6cc...e77 Jeg har også buede negler og en noe bred tommelnegl, men Duffbeautys negler har passet ganske bra på. 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2025 #15 Skrevet 8. oktober 2025 Jeg er fornøyd med naildays.no. Jeg Hr veldig små/smale fingre og ofte blir negler veldig lange og brede. Naildays.no har "ekstra korte" som for meg er meeeer enn lange nok. Så hvis noen andre vet om merker med ekstra kort så blir jeg glad for flere å velge mellom 😁 Anonymkode: 9f7bd...d4e
Amantha Skrevet 10. oktober 2025 #16 Skrevet 10. oktober 2025 Vel, da har jeg nå satt på et sett med Switch nails og så får vi se. Enn så lenge sitter de som støpt- på 8. timen 😃 1
Kristinpus Skrevet 15. oktober 2025 #17 Skrevet 15. oktober 2025 Fjollefyr skrev (På 5.10.2025 den 14.37): Jeg kjøper både ferdig lakkede, og de jeg kan lakke selv. Bruker teip fra switchnails, de holder godt men neppe to uker. Da må de limes med superlim. Men med switchnails sin løsning kan du ta de av uten å ødelegge de. Da er det bare å gjøre de ren, og lime de på igjen. Har kjøpt fra masse forskjellige, de fleste er bra. Hadde Switch nails da vi var 14 dager på Kreta nå i høst, badet masse i bassenget og brukte mye sololje, neglene holdt seg fine. Satte de på to dager før vi dro, og tok de av to dager etter vi kom hjem. 1
Fjollefyr Skrevet 15. oktober 2025 #18 Skrevet 15. oktober 2025 Kristinpus skrev (8 timer siden): Hadde Switch nails da vi var 14 dager på Kreta nå i høst, badet masse i bassenget og brukte mye sololje, neglene holdt seg fine. Satte de på to dager før vi dro, og tok de av to dager etter vi kom hjem. Jøss. Veldig bra. Det er jo kult at de faktisk holder så lenge.
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2025 #19 Skrevet 15. oktober 2025 Kristinpus skrev (8 timer siden): Hadde Switch nails da vi var 14 dager på Kreta nå i høst, badet masse i bassenget og brukte mye sololje, neglene holdt seg fine. Satte de på to dager før vi dro, og tok de av to dager etter vi kom hjem. Dette høres jo veldig lovende ut Anonymkode: 65591...d80
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2025 #20 Skrevet 15. oktober 2025 Hvordan fjernes disse? Anonymkode: 734ec...d5a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå