Gå til innhold

Hvordan bor du?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har et 50 år gmlt hus på et par hundre kvm utenfor en by utenfor Oslo.

Ikke noe prangende enebolig, ganske alminnelig vil jeg si. men jeg elsker huset mitt!!!!!!

Store åpne rom med masse dagslys gjennom store vinduer. masse plass til barna, stooor kjeller.... og en deilig hage på et snaut mål.

Vi har ikke kommet så langt at vi har en "stil" enda. men de rommene vi har gjort noe med er lyse og relativt enkle uten mye dill. Ikke minimalistisk, men ja, enkelt, samtidig som det er personlig og preges av at det bor mennesker her.

I tillegg til stadig småoppussing, står større prosjekter på planen, som å innrede kjelleren og rehabilitere hele kjøkkenet som er urgammelt.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Susann_*
Skrevet

Bor på gård i et hus som er ca. 60 år gammelt. Huset er helt vanlig og vi holder stadig på å pusse opp. Hovedoppussingen ble gjort for ca. 8 år siden da det var in med tapetborder og sterke farger.... :sur:

Så nå holder vi på å ta rom for rom for å få det litt lysere og enklere....

Veldig fornøyd med kjøkken og bad, ellers tar vi litt om gangen. Store, gode soverom og fin kjeller etter mye arbeid...stooor tumleplass for ungene ettersom vi bor på gård.

Skrevet
Bor på gård i et hus som er ca. 60 år gammelt. Huset er helt vanlig og vi holder stadig på å pusse opp. Hovedoppussingen ble gjort for ca. 8 år siden da det var in med tapetborder og sterke farger.... :sur:

....for ikke å glemme gardinkappene dine! :ler:

(jeg måtte bare ;) )

Skrevet

Vi bor i en helt ny rekkehusleilighet av høy standard. Vi bor i kort avstand til barne, undom og videregående skole, barnehage, turområder, butikk, post, sentrum, stort kjøpesenter og bademuligheter.

Stilen vi har er enkel og lys, men med noen fargeklatter.

Vi er utrolig fornøyd med og bo her, skal vi noensinne flytte må det være et hus som ligger her vi bor. eller hvis vi flyttet til sydligere strøk.

Skrevet

Bor i en enebolig i et rolig område. Bor nært både skog og mark, byen, kjøpesenter, treningssenter, badeland, osv osv.

Skal jeg kalle stilen min noe blir det moderne. Ikke minimalistisk men lyst og enkelt.

Gjest King James II
Skrevet

Jeg bor i en kjellerleilighet ca 100 til 200 meter fra en Fjord.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...