Ardwinna Skrevet 10. november #4301 Skrevet 10. november Mindroot skrev (24 minutter siden): Men hva var det egentlig BBC hadde gjort med Trump sin tale? Jeg har ikke satt meg inn i det. Kan du forklare? https://www.vg.no/nyheter/i/wgy06G/bbc-sjefen-gaar-av-etter-avsloeringer Her kan du se og lese. Det er ikke bare Trump som har blitt "tuklet" med i BBC.
Mindroot Skrevet 10. november #4302 Skrevet 10. november Akkurat. Nei det var ikke bra. Ser ut som BBC går i samme fotspor som Ursula Von Leien, Mark Rutte og andre europeiske topp-ledere. De legger seg på rygg, og smisker for USA, og tenker at de vil ha minst mulig drama med Amerika. Engelskmenn kan ikke fikse deres problem, stormen kommer til å blåse over og Trumps dager er snart talte. 1
Pawn Hearts Skrevet 10. november #4303 Skrevet 10. november Jeg skjønner ikke helt hva BBC ønsket å oppnå med dette. Man trenger jo ikke å jukse for å vise at Trump er en kjeltring. 6 3
Supernaut Skrevet 10. november #4304 Skrevet 10. november Pawn Hearts skrev (7 timer siden): Jeg skjønner ikke helt hva BBC ønsket å oppnå med dette. Man trenger jo ikke å jukse for å vise at Trump er en kjeltring. Rapporten som førte til avgangen handler ikke bare om Trump. Den dokumenterer omfattende skjevheter og gjentatte faktafeil i dekningen av Gaza, transspørsmål og rasisme, med slagside i favør av aktivistiske narrativer. 2 2
yamask Skrevet 11. november #4305 Skrevet 11. november Jeg leste et godt sitat her om dagen. Om demokratene møter en ånd og får 3 ønsker ville de forhandlet det ned til ett og bedt om noe de tror republikanerne ville likt. Jeg føler det var ganske treffende for ihvertfall de 8 som stemte for å godta budsjettet uten noe annet enn et løst løfte fra republikanerne. At de ikke har lært at et løfte fra republikanerne/maga ikke er verdt noen ting enda. Stakkars middelklassen i USA som snart ikke har råd til egen helseforsikring. Trump lover 2000 dollar til alle som ikke er rike, men det holder ikke lenge i dagens USA. Og dessuten lovet han å dele ut såkalte "doge"-penger i våres men nå er vi 200 sjokk rikere og doge er allerede helt glemt. Om staten åpner igjen er den gode nyheten at amerikanere får mat og at Mike Johnson er nødt til å sverge inn hun nye demokratiske representanten, som vil gi flertall for å frigi Epstein-dokumentene. 4
Gratis Skrevet 12. november #4306 Skrevet 12. november Her er venstremobben i full utfoldelse. De som noen påstår elsker USA, lol🙄 3
yamask Skrevet 12. november #4307 Skrevet 12. november Gratis skrev (1 time siden): Her er venstremobben i full utfoldelse. De som noen påstår elsker USA, lol🙄 Nøyaktig hva galt gjør dem? Jeg scrolla gjennom hele videoen og jeg ser en stor sint gjeng med fredlige demonstranter. Verste som ble gjort var å fyre opp en fakkel og å spinne hjula på en bil. I tillegg ble en magasupporter og et såkalt "antifa-medlem" arrestert. Sistnevnte ble først grisebanka med en sykkel av noe jeg antar var ICE. Er det ordene "fuck fascism" du reagerer på? At folk viser fingeren? At folk er fly forbanna på sittende korrupte president? At folk roper? 7
Mindroot Skrevet 12. november #4308 Skrevet 12. november (endret) TPUSA - Turning Point USA, organisasjonen som Charlie Kirk var med å starte. Jeg hørte de delte ut flyers på forskjellige skoler til unge elever. Venezuela er nå i full militær mobilisering. Hvis USA fortsetter med militære angrep mot landet så syns jeg Nobel-komiteen sin tildeling av prisen til en av landets politiske opposisjonelle bare blir fullstendig skivebom Endret 12. november av Mindroot 1
Mindroot Skrevet 12. november #4309 Skrevet 12. november Nå er det mye som skjer samtidig. Epstein-saken har fått vind i seilene. https://www.nrk.no/norge/epstein-hevdar-i-e-postar-at-trump-visste-om-jentene-1.17650437 England har sluttet å dele etterretningsinformasjon med USA, på bakgrunn av deres ulovlige krigshandlinger i Karibien https://edition.cnn.com/2025/11/11/politics/uk-suspends-caribbean-intelligence-sharing-us Mindroot skrev (På 27.10.2025 den 6.41): Fikk du med deg at Changpeng Zhao (som har en formue på mellom 1 og 2 milliarder dollar), mannen som er grunnlegger av Binance, kryptoselskapet som brøt lover og regler vedrørende hvitvasking, - Fikk du med deg at Zhao erkjente seg skyldig for å ha tilrettelagt for kriminelle handlinger der i blant hvitvasking og finansiering til Hamas, og det russiske mørke nettet? Biden-administrasjonen sitt justisdepartement tok ham i retten, og i etterkant sa den skyldige "I made mistakes, and I must take responsibility". Han ble dømt til 4 måneder i fengsel og fikk en straff å betale 4.3 milliarder dollar. Så vant Trump valget i fjor og frikjente han på onsdag med en Presidential Pardon. Ikke så rart siden Eric Trump samarbeider med Binance i alle sine krypto-scams. Folk har blitt blinde av kulturkrigen - de har valgt sin side basert på et syn omkring prideflagg, religion, to kjønn eller fler, hvilken farge det er på huden, abortspørsmål, om bremmen på baseball-cap'en er bøyd eller ikke, etc., mens den egentlige kampen er en klassekamp! Vanlige folk kommer aldri til å benytte seg av ballsalen til Trump. Her er det tit for tat og full Korrupsjon. Det er ikke America First når Trump velger Argentina foran american beef. Tror du de amerikanske bøndene tjener på Trump sin politikk? Vanlige folk tjener ikke på kleptokratiet... Her er en ny video som forteller den helt sinnsykt sjokkerende historien om Trump sin enorme korrupsjon og bruken av Krypto 3
FORFAR Skrevet 13. november #4310 Skrevet 13. november Mindroot skrev (På 12.11.2025 den 17.26): Nå er det mye som skjer samtidig. Epstein-saken har fått vind i seilene. https://www.nrk.no/norge/epstein-hevdar-i-e-postar-at-trump-visste-om-jentene-1.17650437 England har sluttet å dele etterretningsinformasjon med USA, på bakgrunn av deres ulovlige krigshandlinger i Karibien https://edition.cnn.com/2025/11/11/politics/uk-suspends-caribbean-intelligence-sharing-us En utvikling i Epstein-saken er vel noe av det Trump frykter mest (og det er ikke mye den mannen frykter, blottet for skam som han er, såvel som moral.) Jeg håper dokumentene blir offentliggjort snart, slik at verden kan få et reelt innblikk i hvordan 'eliten' utnytter makt i praksis. Andrew er et godt eksempel, men selvsagt er ikke han alene. Etter sigende er Bill Clinton og Elon Musk sentrale navn i dokumentene, såvel som Trump og Melania. 4
Tiuren Skrevet 13. november #4311 Skrevet 13. november FORFAR skrev (4 timer siden): En utvikling i Epstein-saken er vel noe av det Trump frykter mest (og det er ikke mye den mannen frykter, blottet for skam som han er, såvel som moral.) Jeg håper dokumentene blir offentliggjort snart, slik at verden kan få et reelt innblikk i hvordan 'eliten' utnytter makt i praksis. Andrew er et godt eksempel, men selvsagt er ikke han alene. Etter sigende er Bill Clinton og Elon Musk sentrale navn i dokumentene, såvel som Trump og Melania. Ja, det er jo noen "godgutter" med AP tilknytning som og gleder seg til det 4 1
Gratis Skrevet 14. november #4312 Skrevet 14. november Mindroot skrev (På 12.11.2025 den 17.26): Her er en ny video som forteller den helt sinnsykt sjokkerende historien om Trump sin enorme korrupsjon og bruken av Krypto MSNBC burde laget et film om Nancy Pelosi og hennes korrupsjon. Det kommer de selvsagt aldri å gjøre fordi de er en venstreradikal møkkakanal. 4
Gratis Skrevet 14. november #4313 Skrevet 14. november FORFAR skrev (22 timer siden): En utvikling i Epstein-saken er vel noe av det Trump frykter mest (og det er ikke mye den mannen frykter, blottet for skam som han er, såvel som moral.) Jeg håper dokumentene blir offentliggjort snart, slik at verden kan få et reelt innblikk i hvordan 'eliten' utnytter makt i praksis. Andrew er et godt eksempel, men selvsagt er ikke han alene. Etter sigende er Bill Clinton og Elon Musk sentrale navn i dokumentene, såvel som Trump og Melania. Hovedproblemene med disse dokumentene er at de inneholder en hel masse navn som aldri har gjort noe galt. De vil også bli kansellert og mister jobben! 1 1
Bacteria Skrevet 14. november #4314 Skrevet 14. november Trump sprayer al-sharaa med sin egen parfyme, forærer ham flaska. Så skal syreren få med seg en flaske til kona (finnes den i dame-variant også?) Trump lurer på hvor mange koner al-sharaa har, får til svar en. Trump: « you never know with you guys». Dette er komedie-gull! 2 2
Deu Skrevet 14. november #4315 Skrevet 14. november Gratis skrev (2 timer siden): MSNBC burde laget et film om Nancy Pelosi og hennes korrupsjon. Det kommer de selvsagt aldri å gjøre fordi de er en venstreradikal møkkakanal. Ganske utrolig at MSNBC enda eksisterer. 2
Gratis Skrevet 14. november #4316 Skrevet 14. november (endret) Deu skrev (3 timer siden): Ganske utrolig at MSNBC enda eksisterer. CNN har prøvd å bli litt mer balanserte nå, men det er nok uansett for seint. Undersøkelser viser jo at snitt alderen for disse kanalene nå er langt over 70 år. De vil dø ut med boomer generasjonen. Endret 14. november av Gratis
Supernaut Skrevet 14. november #4317 Skrevet 14. november Gratis skrev (9 timer siden): Hovedproblemene med disse dokumentene er at de inneholder en hel masse navn som aldri har gjort noe galt. De vil også bli kansellert og mister jobben! Som Trump? 3
Capazitet Skrevet 14. november #4318 Skrevet 14. november Bacteria skrev (13 timer siden): Trump sprayer al-sharaa med sin egen parfyme, forærer ham flaska. Så skal syreren få med seg en flaske til kona (finnes den i dame-variant også?) Trump lurer på hvor mange koner al-sharaa har, får til svar en. Trump: « you never know with you guys». Dette er komedie-gull! Hahaha, fyren har jo humor 🤣🤣 1
Mindroot Skrevet 15. november #4319 Skrevet 15. november Donald Trump har nå trukket støtten til Marjorie Taylor Green https://www.nrk.no/nyheter/trump-trekker-stotten-til-marjorie-taylor-greene-1.17654138 Han skriver på Truth Social om henne: "All Whacky Marjorie do is Complain Complain Complain" Hun svarer tilbake med sitt eget sosiale medie innlegg , hvor hun skriver at Trump lyver om henne, og at "det er forbausende hvor hardt han kjemper for å forhindre at Epstein-filene blir frigjort" LAUGH MY EFFING ASS OFF !!!!! 3
Nasjonalisten Skrevet 15. november #4320 Skrevet 15. november Katten.2.0 skrev (På 22.1.2025 den 18.55): Velger dement snill man over gal ond mann når som helst. Jeg våger å påstå at man er veldig ond om man tillater 8 millioner ulovlige migranter inn i landet man regjerer over på 4 år. Estimat fra Grok, gjennomsnitt fra flere estimater. Noen påstår at det er kun 4m, noen sier 20m. Grensen var åpen, Kamala som grense-czar var helt apatisk til invasjonen, og snudde kun når det ble tydelig at grensekontroll var populært, og valget nærmet seg, DET er populisme av verste sort, love å gjøre det motsatte av det du står for og har gjort i 4 år, antagelig også en løgn som de vil gå tilbake på om hun vant. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå