Redhead Skrevet 24. november 2002 #1 Del Skrevet 24. november 2002 Skal ut å reise til jul, og har anledning til å bruke litt penger på flyplassen i Frankfurt. Har ikke allverdens tid der, så derfor trenger jeg noen stalltips fra dere. Tenker å kjøpe; mascara, div. masker (rens/beroligende), nattkrem, øyekrem, pudder, foundation, concealer..... Noen forslag?? :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
floyel Skrevet 24. november 2002 #2 Del Skrevet 24. november 2002 Hei! Ikke for å ta motet fra deg, men hvis du skal lande på Frankfurt Hahn (Ryanair), så er utvalget meget magert. I så fall vil jeg nesten anbefale deg å handle på Torp før du drar i stedet. mvh Fløyel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 24. november 2002 #3 Del Skrevet 24. november 2002 Jeg vil anbefale deg CD's Foundation, Teint Diorlight som er knalldyr her hjemme, men som du kan få for en nokså billig penge i utlandet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redhead Skrevet 24. november 2002 Forfatter #4 Del Skrevet 24. november 2002 I så fall vil jeg nesten anbefale deg å handle på Torp før du drar i stedet. Jeg reiser ikke ut fra Torp så det er helt uaktuelt. Jeg mellomlander i Frankfurt på vei ut av Europa.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå