Gå til innhold

Jeg ligger med mannen din...

Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvorfor finner du deg ikke bare en singel mann istedet? Og det er ikke sikkert han tar så stor del av husarbeidet hjemme som du liker å tro?

• Liker 13
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenk å skryte av å være et dårlig menneske.. Er pga kvinner som deg jeg føler meg veldig fornøyd med å valget med å være singel mann 

Anonymkode: c8ae9...cfe

• Liker 19
  • Nyttig 4
Skrevet (endret)

Mentaliteten som ligger bak å finne en slags skadefro glede i å ha en affære med en gift mann er helt ubegripelig for meg. Jeg forstår at noen blir elskerinner i naivitet, dumhet, forelskelse, manglende impulskontroll. Men den motivasjonen ts virker å ha er merkelig og skrudd. God bedring til deg ts. 

Endret av Anonymbruker***
  • Liker 21
  • Nyttig 7
Skrevet

Hahaha, ja heller deg enn meg 🤣 Håper du nyter den stadig større, ekle fettmagen hans som klasker mot din hver gang dere sexer. 

Anonymkode: f35c7...691

• Liker 9
  • Nyttig 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Han du har vært sammen med i 15 år. Han absolutt ingen ville trodd at er utro. Han som sykler hjem fra jobb og tar sin del av både husarbeid og barn hver dag. Dere har det bra sammen, det er egentlig lite som mangler.

Likevel er han helt vill etter meg. Sender meg melding når du ikke er i nærheten. Igjennom hele jobbhverdagen. På kveldene når du er ute. Dagdrømmer om meg, drømmer om meg på natten, våkner av det, tenker på meg døgnet rundt. Ihvertfall i følge han selv.

Jeg skal ikke ta han ifra deg. Bare vit at jeg ligger med han, at han kysser meg hver gang han har muligheten og at du eller noen andre som kjenner han hadde aldri gjettet det.

Pga det kan jeg aldri stole på en mann ingen. 

Anonymkode: 27710...4b4

Den dagen, jo - det er absolutt sannsynlig at den dagen kommer fordi - som vi har lært på KG - så utvikler (primært) hun følelser, da "jeg skal ikke ta han ifra deg" endrer seg til "jeg vil at du skal bli min (ta han ifra deg)" da er helvete løs. Da sitter hun med bukta og begge endene, trusselen om å varsle hans kone om hva han har gjort, og hvilke risiko som ligger i det. Enten skilsmisse, hun tilgir han (men glemmer ALDRI), samlivet blir aldri det samme, han går i fra henne og blir sammen med elskerinnen (så lenge det varer etter at hverdagen og delt omsorg har truffet dem hardt eller siste alternativ: han blir rasende, legger henne for hat og vil ikke ha mere med henne å gjøre samtidig som kona kaster han ut. 

Pga av dette bør man heller ikke stole på ( en del) kvinner og som ekte mannfolk skal gjøre: ta bevisste valg og stå i dem. 

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Han du har vært sammen med i 15 år. Han absolutt ingen ville trodd at er utro. Han som sykler hjem fra jobb og tar sin del av både husarbeid og barn hver dag. Dere har det bra sammen, det er egentlig lite som mangler.

Likevel er han helt vill etter meg. Sender meg melding når du ikke er i nærheten. Igjennom hele jobbhverdagen. På kveldene når du er ute. Dagdrømmer om meg, drømmer om meg på natten, våkner av det, tenker på meg døgnet rundt. Ihvertfall i følge han selv.

Jeg skal ikke ta han ifra deg. Bare vit at jeg ligger med han, at han kysser meg hver gang han har muligheten og at du eller noen andre som kjenner han hadde aldri gjettet det.

Så du stoler på det han sier da🙄 Kanskje kona er dritt lei han🙄

Anonymkode: 508d4...b37

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet

Jaja. Ingenting som holder han her. Du kan få han. 

Anonymkode: 666a5...d5e

• Liker 5
Skrevet

Men er hun kona like engasjert i sexliv sammen med han som du er, ts?

Anonymkode: 7a341...c3c

• Liker 1
Skrevet

Hvordan kan du ligge med «mannen min» når jeg ikke har en mann?

Anonymkode: 0562f...8cf

• Liker 1
Skrevet

Så trist liv du har, ikke bra nok til å få en singel mann men dømt til å forbli en tømmingsstasjon for utro menn. 

Det han forteller deg er ikke nødvendigvis sannheten heller, har en kollega som er skilt for flere år siden men har to damer som tror han fortsatt er gift og han sier ingenting for de er creeps som trenner på ideen om opptatt kuk.

Anonymkode: 771cc...c7b

• Liker 17
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Så fint at du får deg noen ligg TS, men samtidig leit at du ødelegger deg selv og din tro på menn ved å ligge med gifte menn. Da håper jeg inderlig for din del at det er verdt det. 

Heldigvis er ikke alle menn sånn, der er du nok ganske ødelagt om du tror dette, og samtidig har du ekstremt liten tro på menn generelt.

Jeg tror i grunnen ikke det er flere utro menn enn kvinner. 

Anonymkode: 3f6ac...474

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Kan ikke tenke meg noe mer stakkarslig enn en elskerinne som tydeligvis lever livet gjennom en gift mann. Du får restene etter kona. Er det virkelig noe å skryte av? :)

Forresten. Jeg vet at mannen min aldri ville vært utro, for det hadde vært altfor gøy å dele med henne med meg. Noen fordeler som biseksuell må man ha. ;)

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Skrevet

Er du stolt nå ?? Nå når du vet at han er hjemme med familien sin og ikke hos deg ? 
Fy, for feig stil du har ! 

• Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hadde en venninne som var sånn. Hun har ganske få venner igjen, blir venn med nye så forsvinner de igjen 

Anonymkode: c4444...220

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Hvordan kan du ligge med «mannen min» når jeg ikke har en mann?

Anonymkode: 0562f...8cf

Tadadii tadadaaa. De ligger sammen etter å ha ledd av humoren din som du heller ikke har. Didudidudidam.

:spilledåse:

Anonymkode: 7c6dd...d4b

• Liker 2
Skrevet
Macro skrev (7 timer siden):

Jeg nekter å tro at folk som sykler til og fra jobb har det bra.

Det er forskjell på "vil ikke ta han fra deg" og " kan ikke ta han fra deg" forresten...

Hvorfor skulle ikke folk som liker å holde seg i form og ta vare på helsa si ha det bra? Dette må være noe av det dummeste jeg har hørt på lenge.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Adrenalina1 skrev (1 minutt siden):

Hvorfor skulle ikke folk som liker å holde seg i form og ta vare på helsa si ha det bra?

Nå skriver du jo noe helt annet enn det som ble sagt. Det kalles en stråmann. Manipulasjon. Mangel på logisk årsak. 

Anonymkode: 7c6dd...d4b

• Liker 2
Skrevet

Har du det bra TS? Du virker litt … eh … ute av balanse og ønsker å skape mistillit til alle menn.

Jeg har riktignok erfart at kvinner kan være utro.

Nysingel M40.

Anonymkode: e3640...100

• Liker 5
Skrevet

Nå er det jo ganske mange kvinner her inne, ts, så jeg er litt bekymra for deg, det må jo være travelt å ligge med alle mennene som passer inn i beskrivelsen? I tillegg er jeg bekymra over at du åpenbart går for EN type menn, gang på gang på gang. Har du vurdert å ligge med noen som kjører på jobb, har det litt kjipt hjemme og som ikke hjelper så mye til med husarbeid og barn? Sånn bare for variasjonen sin del, liksom?

Anonymkode: 657a8...988

• Liker 11
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...