Gå til innhold

Seriestart


Seigdama

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg skrev da slett, slett ikke feil.

Rbk skal selvsagt gjøre jobben sin de også, dersom du mner at jobben deres er å tape.

For kampen der oppe, den skal vinnes av de rødkledde! Selvsagt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest meya84

:riste:

øks, og hjelm og brannbil og bøøøttevis med vann :erter:

åå, som jeg gleder meg til i kveld :hoppe:

:ironi::ironi::ironi::ironi::ironi::ironi::ironi::ironi::ironi::ironi:

Endret av meya84
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heia TIL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Det må jeg nesten si meg enig i. Ikke det at jeg holder med dem, men det er jo det at LSK tapte da :)

Så selv om det bare ble en 0-0 kamp der oppe i bartebyen, så er vi definitivt serieleder nå som fotballen tar sommerferie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest meya84

å verden er jammen ikke rettferdig!! Vi styrte jo bokstavlig talt hele første omgang. At ballen ikke gikk i mål var et under :overrasket:

Kanonkamp å se på da :)

Men syns Brann skal være veldig fornøyde med at de fikk med seg ett poeng altså, å det var surt! Knallgod keeper hadde dere da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Little me

:grine2:

Gitte er tøff i kjeften i medgang, men feig som en kanarifugl når det butter i mot!!!!

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ikke så veldig overrasket over at vi tapte i går.

Fugla er svært dårlig mot tromsø på bortebane +

at jeg begynner å bli litt nervøs for at vi får tilbake de samme tendensene som i fjor. Nemlig at vi vinner mot bra lag og taper mot dårlige.

For håpentligvis er gutta bare litt slitene nå etter en lang sesong,,, har jo spilt kamper siden november. så vi kommer stereke tilbake etter ferien.

Heldigvis greite jo brann bare uavgjort mot rbk. hadde jo helst sett at rosensorg vant jeg da.. ikke fordi jeg er så veldig glad i dem.. men da hadde jo i allefall ikke forspranget til brann økt så veldig. Men uavgjort er uannsett mye bedre enn at brann skulle ha vunnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

å verden er jammen ikke rettferdig!! Vi styrte jo bokstavlig talt hele første omgang. At ballen ikke gikk i mål var et under :overrasket:

Kanonkamp å se på da :)

Men syns Brann skal være veldig fornøyde med at de fikk med seg ett poeng altså, å det var surt! Knallgod keeper hadde dere da :)

Jepp, vi har gooooood keeper, ingen tvil om det.

en annen ting er at det sier ganske mye om at RBK sliter når de styrer kampen så totalt, også klarer de ikke putte et eneste mål! da er de ikke spesielt gode, eeegentlig... For de burde putta et par der ja!

OPg ja, så dårlig som vi spilte første omgang, så er vi nok fornøyd med 1 poeng. Dumt å ikke vinne, enda bedre forsprang på lsk, men... ja, de tapte jo, så vi klarte jo mer enn dem i alle fall!

Og tar ferie helt klart på topp av tabellen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest meya84

Greit at gode lag klarer å putte den i mål, men første omgangen var rett og slett UFLAKS :tristbla:

*like oppgitt selv et døgn etterpå* :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...