Gå til innhold

Seriestart


Seigdama

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest lurven
Endelig seier for Rosenborg og ikke-seier for Lillestrøm! Nå går dette rette veien! :hoppe:

utrolig at ikke lyn klarte å vinne den kampen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gitte
Legge inn tabell nå da Gitte? ;)

Hva tar du meg for egentlig? :forvirret:

Målforskjell Poeng

Brann 17-7 21

Lillestrøm 18-9 21

Rosenborg 14-9 14

Odd Grenland 11-7 14

Stabæk 13-10 12

Molde 10-11 11

Sandefjord 9-12 11

Lyn 10-14 11

Viking 8-9 10

Fredrikstad 7-14 9

Ham-Kam 9-11 8

Vålerenga 6-9 8

Start 7-12 7

Tromsø 6-11 6

Det må jo sies at dette er midlertidig inntil kampen mellom Ham-Kam og Vif er spilt i morgen.

Lillestrøm gjorde en råtten kamp i dag, jeg er flau over oppførselen til Heinz Müller.

Blir spennende mot sandefjord uten keeper.. Aldri i verden om vi får dispensajon fra NFF..

Endret av Gitte
Lenke til kommentar
Del på andre sider

og nå er det kun 1 mål som skiller brann og lillestrøm.

(og egentlig at brann kommer foran lillestrøm i alfabetet da..).. det tar gutta mine igjen.

Får bare krysse fingrene for dispanssjon..

en keeper må vi jo bare ha.. og 4 keeperen vår har jo ikke proffkontakt.. så da får ikke han spille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Keeper må man ha ja, men teoretisk sett kan vel hvem somhelt ta på seg keeperdrakt og stå der i målet og ha lov å ta ballen med hendene? For det er faktisk ikke NFF sin feil at når dere bare har en keeper frisk at han er dum nok til å pådra seg kort da...

Men ikke det NFF er jo generelt ikke logiske i sine avgjørelser, så dere får sikkert dispensasjon, i motsetning til hva enkelte andre lag ville fått.

Uansett, det er jo kjekt da, å se tabellen så pen, med Rødt på topp, slik det skal være. BRANN! (alfabetet er irrelevant, det er målforskjellen vi leder på, selvsagt!)

Men det er mange, mange kamper igjen, og det er når alle er ferdige at tabellen betyr noe. Så enn så lenge er det fokus på neste kamp, og ikke så mye annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gitte
Keeper må man ha ja, men teoretisk sett kan vel hvem somhelt ta på seg keeperdrakt og stå der i målet og ha lov å ta ballen med hendene? For det er faktisk ikke NFF sin feil at når dere bare har en keeper frisk at han er dum nok til å pådra seg kort da...

Teoretisk sett må spilleren ha profflisens for å spille i tippeligaen, så det går nok ikke å sette inn hvem som helst :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gitte
og nå er det kun 1 mål som skiller brann og lillestrøm.

(og egentlig at brann kommer foran lillestrøm i alfabetet da..).. det tar gutta mine igjen.

Våre! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, men jeg mente hvem som helst av de andre spillerene på laget, selv om de normalt ikke spiller keeper. de har jo profflisens, men som utespiller. Men de kan vel likevel få lov til å stå i mål om de må? (Det gjør man jo om keeperen skades eller utvises når alle byttene er brukt opp) Neon god keeper blir det jo ikke da, så heldig er i så fall motstanderlaget som antakelig får en del lette mål.

Nei, det blir vel disp. tenker jeg...

På en måte mer rettferdig det. (Selv om det strengt tatt ikke er noen andre sin feil at den ene keeperen dere hadde var dum nok til å få kort, og ja, jeg mener han var litt selvforskyldt i det der)

Time will show, I guess :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gitte

Det er ingen av oss som har nekta for at det røde kortet var riktig.. Straffa syns jeg var veldig billig men det er vel en annen sak.

De kan bruke hvem som helst på laget ja, uansett om han er spiss eller keeper. Trodde du mente "hvem som helst". :)

Jeg tror ikke nff gir oss dispensasjon til å hente inn ny keeper, blir nok Misund som står, til tross for skade. Men hadde vært moro å tatt inn bestefar igjen ;)

Eller kanskje ta en telefon til en pub i sør-afrika? :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest meya84

takk for tabell gitte ;)

Tror heller ikke dere får dispensasjon egentlig.. Men hvor god er han utespilleren i mål? å hvem spiller dere mot neste gang? må nesten se den kampen siden dere ikke har keeper!

Kan bli moro det :)

Noen som så Lyn-Rbk i går eller? Hørte jo kun kjernen på tribunen, skulle tru det var hjemmekamp :overrasket: Hvor var Lyn-suporterene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mente jo "hvemsomhelst på laget" ja.

Og synes egentlig at disp på en måte ikke er fortjent, pga som du sier, kort var rett. Jeg mener heller ikke at dere ikke mener det var rett, jeg tenkte mer på det jeg hørte på tv i går der en eller annen, treneren deres? mente at det SELVSAGT måtte bli disp, for noe annet varjo utenkelig, for alle måtte jo skjønne at et lag måtte ha en keeper. Og da mener jeg at egentlig MÅ det ikke det, for det er ingen grunn til at ikke en utespiller kan ta på seg keeperklær og stå i mål. Litt kjipt at det betyr lettere mål for motstanderlaget da, og det unner jeg dem ikke, men det er i så fall pga at jeg ikke unner det andre laget "lette mål" at jeg synes disp kan forsvares, slett IKKE fordi LSK fortjener det. (på en måte altså at de andre lagene i ligaen fortjener det)

Men så er det ingen av oss som bestemmer det da, heldigvis :)

Og som Brannsupporter håper jeg på at vi fortsatt leder serien etter neste runde (og neste og neste og neste og tilslutt når serien er over) på bakgrunn av hva VI gjør, ikke hva DERE gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor var Lyn-suporterene?

Det finnes ca bare 5 av dem i hele verden (ok, litt overdrevet da...10?) så det er ikke så rart at du ikke hørte dem.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gitte

Lurer på hvem de evt. kommer til å sette i mål.. Christoffer Andersson er vel altfor viktig ute på banen... Og han er jo ikke store karen.

Misund spiller for Lsk 2 mot Hammerfest i dag, så det blir vel avgjort ganske kjapt om han kan stå..

Vi spiller hjemme mot Sandefjord neste kamp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men ikke det NFF er jo generelt ikke logiske i sine avgjørelser, så dere får sikkert dispensasjon, i motsetning til hva enkelte andre lag ville fått.

javel.... hvorfor skulle nff være snillere med oss enn med andre enkelte lag...?

Satser selvssagt på at det blir disp da..

og at gamlefar kommer tilbake.

hvordan baronen er nå aner jeg ikke.. men dersom du finner han på en pub er det kanskje best at han ikke spiller gitte :tunge1: (vel selv om jeg ofte traff på han på martins da han spilte for lillestrøm)

Ellers så har vi jo lillebror riise da..

han måtte jo stå i mål da han og broren spilte fotball som smågutter...

så kanskje han har litt av taktikken igjen..

...selv om det er kanskje best å ha han ute på banen og ikke i mål

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eller kanskje bare de setter inn den største spilleren gitte.

og da er vel kippe blant de største da...

noen som aner når man får beskjed om evt dispensjon da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei, jeg mener ikke nødvendigvis at de er snillere mot dere enn andre lag, men de er snillere mot enkelte lag enn andre lag.

(Her i huset er ikke NFF spesielt pop for å si det sånn, basert på en del tilfeller der det har vært tilnærmet like saker, og helt ulik behandling, komplett beviselig feilbehandling av klage (ettersom det rett og slett sto rett fre i reglene at det som ble gjort var ulovlig, men det likevel ikke ble tatt tilfølge) etc)

Men om det bør bli disp eller ikke... det tar jeg ikke egentlig stilling til... jeg synes det ville være urettferdig for de andre lagene om dere motstander får mange lette mål, men jeg synes genrelt at et lag som kommer i den situasjonen der egentlig har fortjent det på en måte... Jeg re litt usikker på hva jeg mener, derfor velger jeg å ikke ta endelig stilling til problemet. Ettersom det uansett ikke er noe jeg kan gjløre noe med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gitte
hvordan baronen er nå aner jeg ikke..  men dersom du finner han på en pub er det kanskje best at han ikke spiller gitte :tunge1: (vel selv om jeg ofte traff på han på martins da han spilte for lillestrøm)

Hehe hadde jo vært morsomt å prøvd? Eller kanskje ikke siden han var den første som måtte gå etter at Røsler tok over ;)

I følge smartingene på Kanarifansen.no

er det kanskje en liten mulighet for at vi får igjennom reitmaier.. Eller... :klø: Hadde vært fint med et comeback da :-D

Endret av Gitte
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bestefar takker meg jo ikke nei takk til..

selv om det kanskje bare er for en kamp eller 2.

(spørs jo hvor ppo muller er hos røsler nå så..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gitte
eller kanskje bare de setter inn den største spilleren gitte.

og da er vel kippe blant de største da...

noen som aner når man får beskjed om evt dispensjon da?

Ja kippe er jo svær, men han er også rimelig nødvendig i forsvar... :sjenert: Misund er jo et håpløst tilfelle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...