Gå til innhold

Vinterdress til 5åring

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

For kalde, stiv og klumsete. 

Anonymkode: d0610...fd2

Ja, den er jo ikke beregnet til -5 eller -10 grader men når det er noen få plussgrader og vått ute. Er ikke det nesten definisjonen av vinter på vestlandet? ;)

Anonymkode: 72cf2...88d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mitt barn i en Reima vinterdress, str. 110. Fremdeles romslig. Han er 113 cm høy. Svømmer i 116-dressen. 

IMG_2350.jpeg

Anonymkode: 65623...2b1

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Bor også på nordvestlandet. Sverger til Didrikssons vinterdress. Har Migisi. Den tåler både storm, sludd og kulde, samt slitesterk. Ekstra genialt med vokse-tillegget, bare å sprette opp sømmer, så er det plutselig en størrelse større!

Anonymkode: a6bc7...24f

Som barnehageansatt må jeg si at Didrikson ikke er min favoritt. Den er nok fin både når det kommer til slitesterkhet, varme og vanntetthet, men løsningen på armer og bein er upraktisk. Armene er greie nok - der skal ingenting over noe sko. Men på beina … to lag som må over skoene er ikke alltid noe barn mestrer selv, og for oss voksne er det dobbel jobb. Og det er ikke noe poeng i å la den innerste delen bli værende inni skoen, for der sitter strikken som skal under. I tillegg havner det ytterste laget veldig ofte under skoen fordi borrelåsen må åpnes og lukket for hver gang ellers går ikke dressen over skoen. Pluss på at ved avkledning dras det innerste laget ofte opp i dressen, som gjør det mer utfordrende ved neste påkledning. 

Anonymkode: 35c51...be7

Skrevet

Hvordan er Isbjörn i str? Har en femåring som bruker 116 nå, blir 6 år i april. 116 eller 122?

Anonymkode: 83f94...45a

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

5åring i 112!? Min er str 128. 

Anonymkode: 52661...dbb

Har en på 6 år som er 120 cm, barn er da forskjellige 😊

Anonymkode: 9ab81...416

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Hvordan er Isbjörn i str? Har en femåring som bruker 116 nå, blir 6 år i april. 116 eller 122?

Ville gått for 116.

Anonymkode: d0610...fd2

Skrevet

Ned i størrelse. Altså 116. De er kjempestore i størrelsen, og har i tillegg ekstra søm man kan sprette opp

Anonymkode: 4d3d8...641

Skrevet

Hvordan er Isbjörn i str? Har en femåring som bruker 116 nå, blir 6 år i april. 116 eller 122? (Datteren min på 7år og 126cm bruker str 122).

Penguin er kjempestore i størrelsen, og har i tillegg en del cm ekstra om man spretter opp en søm. Går for 116, du får garantert solgt den til en grei pris neste år.

Anonymkode: c404f...4fa

Skrevet

Liker også didriksons, og de er store i størrelsen. Min 3 åring bruker 98 og 104 i klær, men dressen i 90 etter storebror prøvde vi i dag og den passer. Sikkert for liten iløpet av vinteren altså så hadde ikke kjøpt den størrelsen, men opplever de som stor. Og de har 80, 90, 100 osv, i stedet for 92, 98, 104

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

5åring i 112!? Min er str 128. 

Anonymkode: 52661...dbb

Eh hva så?

Anonymkode: 0f726...b69

Skrevet

Isbjørn 

Anonymkode: 0f726...b69

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...