Gå til innhold

Fortelle daten at jeg er forelska?

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.9.2025 den 13.49):

Hva er poenget med å mase om forelskelse da? 

Dater man noen i 3 mnd så er det igrunn en forutsetning at man er forelska.

Anonymkode: bdd6e...76b

Jeg var sammen med en kvinne i 6år uten å være forelsket....Håpte tiden skulle jobbe for meg.... Men så har jeg blitt til de grader såret før så er nok litt skadet.....Som mange av oss single er idag dessverre🥺

Anonymkode: f87ce...00b

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Ta her, jeg har små barn som er en av grunnene til at jeg vil vente med å definere oss, en annen grunn er at vi ikke har mulighet til å se hverandre så ofte. 

Men uansett jeg sa det til han og han føler det samme ❤️

Anonymkode: 64ce0...401

Da er det din oppgave å rydde mye av banen når han besøker deg. For hvis du involverer tidlig små barn, da blir iallfall hans forelskelse dempet. For hans del hvis han ikke har barn, da trenger han virkelig en real modningstid for å finne ut om det er dette han vil. Når hverdagsliv og fordeling av oppgaver innlempes i parforhold, så er det også mye gnister som blir dekt til, og mister sin kraft...

Anonymkode: b42cc...352

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Da er det din oppgave å rydde mye av banen når han besøker deg. For hvis du involverer tidlig små barn, da blir iallfall hans forelskelse dempet. For hans del hvis han ikke har barn, da trenger han virkelig en real modningstid for å finne ut om det er dette han vil. Når hverdagsliv og fordeling av oppgaver innlempes i parforhold, så er det også mye gnister som blir dekt til, og mister sin kraft...

Anonymkode: b42cc...352

Det var ikke dette jeg lurte på....

Anonymkode: 64ce0...401

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.9.2025 den 17.53):

Jeg var sammen med en kvinne i 6år uten å være forelsket....Håpte tiden skulle jobbe for meg.... Men så har jeg blitt til de grader såret før så er nok litt skadet.....Som mange av oss single er idag dessverre🥺

Men da må man faktisk jobbe med seg selv og komme videre. De fleste har blitt såret i kjærlighet, men man kan ikke la det definere fremtiden da...

Og så respektløst å være sammen med en person i seks år uten å være forelsket. ! Og da mener jeg respektløst overfor deg selv og dama du var med. 

Anonymkode: ab8dc...d32

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.9.2025 den 17.53):

Da er du både slem og mindre begavet…

Anonymkode: 6a558...98c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...