Gå til innhold

Malta eller Tyrkia?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Synes Tyrkia er kjempefint. Skal dit om 5 dager igjen.

Men har ikke vært i Malta da. Siden dere reiser på bryllupsreise får dere nok en fantastisk ferie samme hvor dere velger og dra.

Videoannonse
Annonse
Gjest Narnia
Skrevet

Tyrkia er fint og koselig og alt det, men pga de VANVITTIG innpåslitne og frekke selgerne kommer jeg aldri til å reise dit igjen. Man blir nesten dratt inn fra gata, og hvis man ikke har tenkt å kjøpe noe blir de møkkasure. Utrolig stressende å gå fra ett sted til et annet. :frustrert:

Var i Alanya forøvrig, men har inntrykk av at det er stort sett ganske likt på de fleste turiststedene...

Gjest Gjest
Skrevet
Tyrkia er fint og koselig og alt det, men pga de VANVITTIG innpåslitne og frekke selgerne kommer jeg aldri til å reise dit igjen. Man blir nesten dratt inn fra gata, og hvis man ikke har tenkt å kjøpe noe blir de møkkasure. Utrolig stressende å gå fra ett sted til et annet.  :frustrert:

Var i Alanya forøvrig, men har inntrykk av at det er stort sett ganske likt på de fleste turiststedene...

Folkeskikk er liksom ikke den mest framtredende egenskapen tyrkerne har.

Skrevet

Jeg har vært i Alanya og har ikke opplevd så frekke selgere som dere forteller om.

Jeg har aldri blitt dratt inn i en butikk, fått kjeft for og se på noe og ikke kjøpe.

Skal være enige at de er litt innpåslitne, men jeg har ikke opplevd det i stor grad.

Kanskje jeg bare har flaks jeg da.

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg har vært i Alanya og har ikke opplevd så frekke selgere som dere forteller om.

Jeg har aldri blitt dratt inn i en butikk, fått kjeft for og se på noe og ikke kjøpe.

Skal være enige at de er litt innpåslitne, men jeg har ikke opplevd det i stor grad.

Kanskje jeg bare har flaks jeg da.

Har du alfri opplevd tyrkernes beføling av 13-14 årige jenter bak foreldrenes rygg heller?

Kjære vene folkens, finn dere et annet ferimål enn Tyrkia. Så lite ryggrad, at dere ikke kan legge på et par hundrelapper for å reise f eks til en gresk øy. kan dere da ikke ha?

Gjest Gjest
Skrevet

Når man velger feriemål, så syns jeg ikke man bør sette moral og integritet til side for noen lusne hundrelapper.

Skrevet

Jeg har selv vært i Tyrkia som 18 åring, og ja det var mange som prøvde seg, men ingen som gjorde noen verdens ting mot min vilje.

Så jeg har ikke opplevd det dere prater om, kjenner mange andre som har reist og med tenåringsdøtre. Og de har bare posetive opplevelser.

Vi reiser alle mulige steder, vi reiser ikke bare til tyrkia eller bare en gresk øy, vi liker og reise mange forskjellige steder. Så vi bytter på fra år til år hvor vi drar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...