Gjest Gjest Skrevet 27. mars 2006 #1 Skrevet 27. mars 2006 Vi skal på en liten bryllupsreise og det står nå mellom Malta og Tyrkia. Hva skal vi velge??? Vi er veldig i tvil, har lyst til begge deler. Vi skal være vekke en uke. Vil bade, slappe av, shoppe litt og kose oss. Vil ikke til et sted med høy partyfaktor, helst en rolig ferie, men allikevel med mulighet for noen aktiviteter. Så bare kom med inspill, vi må bestemme oss snart. Hilsen Emilia.
Gjest Gjest Skrevet 28. mars 2006 #6 Skrevet 28. mars 2006 Malta. Har man vært i Tyrkia en gang, så frister ikke det landet mer.
Goosebump Skrevet 28. mars 2006 #7 Skrevet 28. mars 2006 Tyrkia. Kommer nok aldri til å dra til Malta igjen...
Gjest Aloha Skrevet 28. mars 2006 #8 Skrevet 28. mars 2006 Jeg elsker Tyrkia....men har ikke vært på Malta, sikkert nydelig der og! (Det ble vel ikke lettere å velge med så sprikende svar )
Catzy Skrevet 28. mars 2006 #9 Skrevet 28. mars 2006 Jeg ville gått for Malta. Har vært både på Malta og i Tyrkia, og likte Malta mye bedre for en koselig reise. Prisnivået er nok litt høyere enn i Tyrkia, og det er ikke så mange badestrender der. Men det er masse rart å finne på, særlig hvis dere dykker eller liker seiling. Hvis dere har en del penger å bruke, så kan jeg anbefale Hotel Kempinsky som ligger på Gozo, en mellomstor øy nord for Malta. Et deilig hotell med en fantastisk spa-avdeling. Catzy
Miracl3 Skrevet 28. mars 2006 #10 Skrevet 28. mars 2006 Jeg har vært i Side, Alanya og Marmaris i Tyrkia. Annbefaler side flotte strender. Har ikke vært på Malta
Gjest Gjest Skrevet 29. mars 2006 #11 Skrevet 29. mars 2006 Rett ved Alanya har de billige luksus hotell inkl spa.Anbefaler dette,nydelige strender og kort avstand til en stor by
Mint Skrevet 19. april 2006 #12 Skrevet 19. april 2006 Jeg har vært både i Tyrkia (marmaris) og på Malta. Jeg må si jeg forelsket meg litt i begge plassene, men det er jo ofte slik at minnene skapes av opplevelsene og dem du reiser sammen med. Derfor er det litt vanskelig å gi et objektivt tips her.. Siden dere skal på bryllupsreise vil jeg nok anbefale Malta. Jeg var på Malta i hele 3 uker, og har nok aldri hatt en bedre ferie. Malteserne er rett og slett fantastiske, og jeg har fremdeles nær kontakt med venner derfra. Det finnes bare en god sandstrand på malta, men det er til gjengjeld mange fine badeplasser med fjell/svaberg. Fantastiske dykkemuligheter og mange aktiviteter. Blandt annet dagstur med ferje til Sicilia, som er ganske populært Gode Spamuligheter. Lokalbefolkningen har både maltesisk og engelsk som morsmål, så det er svært enkelt å gjøre seg forstått. Gå for Malta, dere God tur!
Gjest Gjesta Skrevet 19. april 2006 #13 Skrevet 19. april 2006 Jeg hadde ikke turt å reise til Tyrkia jeg pga uroligheter og diverse...
Gjest King James II Skrevet 19. april 2006 #14 Skrevet 19. april 2006 det er da ingen uroligheter i Tyrkia.
Gjest Gjesta Skrevet 19. april 2006 #15 Skrevet 19. april 2006 det er da ingen uroligheter i Tyrkia. ← Joda, men det er kanskje bare i begrensde områder. jeg hørte i hvert fall ganske nylig om en bombe i Tyrkia!?
Gjest King James II Skrevet 19. april 2006 #16 Skrevet 19. april 2006 ja...men hvor sprenger det ikke bomber nå for tiden.
*Doriz* Skrevet 25. april 2006 #17 Skrevet 25. april 2006 Side i Tyrkia er kjempefint. Men folka er litt innpåslitne.. Og viss du skal shoppe der, so må du ikkje finne på å prute uten at du skal kjøpe det du pruter på. Du bør helst ikkje sjå på ei vare engang, uten at du har tenkt å kjøpe den.. Til meg så skreik dei: "Go to hell, you fucking bitch" fordi eg stod å såg på nokon sko, som eg ikkje ville ha likavel.. Hehe! Ellers er Tyrkia max
Gjest Gjesta Skrevet 25. juni 2006 #18 Skrevet 25. juni 2006 I dag fikk vi i hvert fall bekrefta det som har vært grunnen til at jeg ikke har villet reise til Tyrkia...
Miracl3 Skrevet 25. juni 2006 #20 Skrevet 25. juni 2006 I dag fikk vi i hvert fall bekrefta det som har vært grunnen til at jeg ikke har villet reise til Tyrkia... ← Mener du gassflasken som eksploterte? Det kan skje hvor som helst.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå