-Pusheen- Skrevet 21. oktober #241 Skrevet 21. oktober Armarillo skrev (21 minutter siden): Sånn jeg tenkte det da hun sa det, var for å sende dokumentasjon? I stedet for å si det på video hvor hun helt sikkert hadde blitt mistenkeliggjort uansett. Vet ikke, men var hvertfall det jeg tenkte 😅 Åja, kanskje det.
-Pusheen- Skrevet 21. oktober #242 Skrevet 21. oktober Ser nå hvert fall at en kunde ikke hentet pakken sin, og hun åpner for å se om alt er som det skal. Så tenker hun å spørre vedkommende om hun skal ha den eller ikke. So far so good. Så begynner hun å nevle med svampen, uten hansker. Jeg tror ikke hun er så voldsom skitten altså, men dette er jo varer hun selger og skal sende ut. Da bør hun jo ikke sitte å ta på de sånn. De burde blitt sendt i forseglet poser eller bokser, faktisk. 3 10
Tenkeselv Skrevet 24. oktober #243 Skrevet 24. oktober Kanskje på tide å ta litt innover seg hva som kanskje også kan forårsake en kraftig nedgang i seertall og engasjement , å ikke bare henge det på den ene dagen Snap var nede ? For meg så stoppet jeg å være aktiv på hennes Snap fordi jeg føler hun til stadighet nærmest gjør litt narr av de som kommenterer, henger de litt ut osv når man bare prøver å komme med tips og råd osv. Å jeg vet at jeg ikke er alene der ang akkurat denne "lite gjennomtenkte" måten å prate med sine følgere på. En god stund har man sett mindre og mindre deling av kommentarer, å hvis det er såpass som bare 9 stk som hun sa idag så gir jo det mening. Men burde man ikke da være såpass ærlig og kritisk til seg selv at man tenker "kan det være noe med meg/min fremtoning"? Hun sier jaja som om alt bare fikser seg av universet, men hun trenger virkelig å få en opplæring i hvordan å samhandle med sine følgere. Å ikke minst også nå med tanke på denne sminkesvampen som hun har håndtert svært dårlig ang tilbakemeldinger. Tror man at man beholder følgere og engasjement på denne måten så har man misforstått litt gitt. 3 13
Frk nysgjerrig Skrevet 24. oktober #244 Skrevet 24. oktober Fulgte henne fra hun fant katten og ca 1 år etter det. Det jeg la fort merke til var hvor spydig og ufordragelig hun var i sine svar til helt normale/enkle spm fra følgerne sine . 5 10
Anneth Skrevet 24. oktober #245 Skrevet 24. oktober (endret) Jeg tenker at i denne løsrivelsesprossessen fra moren så har hun bestemt seg for å realisere seg selv og egne behov. Til den grad at hun oppfattes som ekstremt selvopptatt og arrogant. (Bortsett fra overfor dyr, der har hun et hjerte av gull). Det er dumt, for hun var gøy å følge på turer nedover i Europa. Dét gidder jeg ikke mer. Nå er det bare fokus på penger, penger, penger. (Som 90 % av influensere). Endret 24. oktober av Anneth Fjernet et ord 4 8
Fullrulle Skrevet 25. oktober #246 Skrevet 25. oktober Anneth skrev (12 timer siden): Jeg tenker at i denne løsrivelsesprossessen fra moren så har hun bestemt seg for å realisere seg selv og egne behov. Til den grad at hun oppfattes som ekstremt selvopptatt og arrogant. (Bortsett fra overfor dyr, der har hun et hjerte av gull). Det er dumt, for hun var gøy å følge på turer nedover i Europa. Dét gidder jeg ikke mer. Nå er det bare fokus på penger, penger, penger. (Som 90 % av influensere). Moren har også en forkjærlighet for dyr, men klarte ikke gi barnet sitt det hun hadde behov for. Jeg tror at Djesa nok i liten grad evner å se seg selv utenfra, noen som er naturlig mtp hva hun har vokst opp med. 1 3
Anneth Skrevet 25. oktober #247 Skrevet 25. oktober Fullrulle skrev (42 minutter siden): Moren har også en forkjærlighet for dyr, men klarte ikke gi barnet sitt det hun hadde behov for. Jeg tror at Djesa nok i liten grad evner å se seg selv utenfra, noen som er naturlig mtp hva hun har vokst opp med. Selvsagt preges man på flere måter med en sånn oppvekst. 1
-Pusheen- Skrevet 25. oktober #248 Skrevet 25. oktober Hvis man vokser opp med noen som alltid kritiserer en, går man kjapt i forsvarsmodus, så den biten har jeg forståelse for. Men så er det noe med å prøve å bryte mønsteret. Da må man først være villig til det, og aller aller først, innse hva man driver på med. Sikkert ikke så enkelt, men et hint bør jo være hvordan følgertall går ned, og følgere generelt responderer på fremtoningen osv. 4
Lileep Skrevet 25. oktober #249 Skrevet 25. oktober -Pusheen- skrev (Akkurat nå): Hvis man vokser opp med noen som alltid kritiserer en, går man kjapt i forsvarsmodus, så den biten har jeg forståelse for. Men så er det noe med å prøve å bryte mønsteret. Da må man først være villig til det, og aller aller først, innse hva man driver på med. Sikkert ikke så enkelt, men et hint bør jo være hvordan følgertall går ned, og følgere generelt responderer på fremtoningen osv. Skal hun oppnå drømmen om å få dråpe inn på de store merkebutikkene, bli rik og flytte til USA, så må hun endre måten hun opptrer ovenfor kundene sine. Hun må lære seg å tåle å få kritikk, og siden hun liker å dele kritikken med følgere for å få oppklart ting, så må hun lære seg å være ydmyk og ikke si alt hun tenker å føler. Hun fremstår som meget uprofesjonell og umoden slik hun er i dag, og tviler på det er noen stor merker som vil samarbeide med henne slik hun velger å fremstå per i dag. Det nytter jo ikke å samarbeide med en person som ikke er villig til å dele hele sannheten, ikke tar til seg kritikken, ikke villig til å endre på noe osv. Hun skal starte på søknad om visum til USA nå, hun lever i en fantasiverden som for henne tydeligvis er veldig virkelig. Hun har solgt 200 svamper, og mener tiden er inne for å forberede seg til USA og bli tatt inn i varmen av de store kjente butikkjedene. Men sannheten er nok mer at ingen vil ta i den svampene som ingen vet hva inneholder, som ikke er unik og som har svært dårlig salgstall. 8 1
-Pusheen- Skrevet 25. oktober #250 Skrevet 25. oktober Lileep skrev (2 minutter siden): Skal hun oppnå drømmen om å få dråpe inn på de store merkebutikkene, bli rik og flytte til USA, så må hun endre måten hun opptrer ovenfor kundene sine. Hun må lære seg å tåle å få kritikk, og siden hun liker å dele kritikken med følgere for å få oppklart ting, så må hun lære seg å være ydmyk og ikke si alt hun tenker å føler. Hun fremstår som meget uprofesjonell og umoden slik hun er i dag, og tviler på det er noen stor merker som vil samarbeide med henne slik hun velger å fremstå per i dag. Det nytter jo ikke å samarbeide med en person som ikke er villig til å dele hele sannheten, ikke tar til seg kritikken, ikke villig til å endre på noe osv. Hun skal starte på søknad om visum til USA nå, hun lever i en fantasiverden som for henne tydeligvis er veldig virkelig. Hun har solgt 200 svamper, og mener tiden er inne for å forberede seg til USA og bli tatt inn i varmen av de store kjente butikkjedene. Men sannheten er nok mer at ingen vil ta i den svampene som ingen vet hva inneholder, som ikke er unik og som har svært dårlig salgstall. Hun kan dessuten ikke belage seg på at denne gode startfasen er noe som vil vare. Hun må jo selge mye over tid for at hun skal kunne se om dette er liv laga eller ei. 4
Lileep Skrevet 25. oktober #251 Skrevet 25. oktober -Pusheen- skrev (6 minutter siden): Hun kan dessuten ikke belage seg på at denne gode startfasen er noe som vil vare. Hun må jo selge mye over tid for at hun skal kunne se om dette er liv laga eller ei. Det er vel kun Djesa selv som syns at 200 solgte svamper på litt under 3 mnd er en god start for bedriften 🫣 hvis alle hadde kjøpt pakken med to svamper vil det ha generert litt under 40.000 kr på nesten 3 mnd. Siden ca halvparten gå bort i utgifter osv, så er fortjenesten hennes på under 20.000kr, som gir en mndlønn på ca 6000kr.. og de første 100+ svampene ble kjøpt de første dagene av trofaste følgere, og siden disse svampene kommer med refil og skal være så gode i kvalitet så betyr det jo at noe følgerene har kjøpt nå kjøper ikke igjen på et år kanskje.. mao, hun har en liten gjeng som kanskje ønsker å kjøpe den svampen igjen om et år tid.. det er ikke nok til å få bedriften til å gå rundt, men det vil hun nok ikke innse. Hun får nok ikke mer kunder heller slik hun oppfører seg idag i alle fall. 3 5
-Pusheen- Skrevet 25. oktober #252 Skrevet 25. oktober Lileep skrev (2 minutter siden): Det er vel kun Djesa selv som syns at 200 solgte svamper på litt under 3 mnd er en god start for bedriften 🫣 hvis alle hadde kjøpt pakken med to svamper vil det ha generert litt under 40.000 kr på nesten 3 mnd. Siden ca halvparten gå bort i utgifter osv, så er fortjenesten hennes på under 20.000kr, som gir en mndlønn på ca 6000kr.. og de første 100+ svampene ble kjøpt de første dagene av trofaste følgere, og siden disse svampene kommer med refil og skal være så gode i kvalitet så betyr det jo at noe følgerene har kjøpt nå kjøper ikke igjen på et år kanskje.. mao, hun har en liten gjeng som kanskje ønsker å kjøpe den svampen igjen om et år tid.. det er ikke nok til å få bedriften til å gå rundt, men det vil hun nok ikke innse. Hun får nok ikke mer kunder heller slik hun oppfører seg idag i alle fall. Det samme tenker jeg. 4
AnnnonymBruker Skrevet 25. oktober #253 Skrevet 25. oktober -Pusheen- skrev (På 21.10.2025 den 20.41): Ser nå hvert fall at en kunde ikke hentet pakken sin, og hun åpner for å se om alt er som det skal. Så tenker hun å spørre vedkommende om hun skal ha den eller ikke. So far so good. Så begynner hun å nevle med svampen, uten hansker. Jeg tror ikke hun er så voldsom skitten altså, men dette er jo varer hun selger og skal sende ut. Da bør hun jo ikke sitte å ta på de sånn. De burde blitt sendt i forseglet poser eller bokser, faktisk. Det samme tenkte jeg… 😐 2
Zenhouse Skrevet 28. oktober #254 Skrevet 28. oktober Frk nysgjerrig skrev (På 24.10.2025 den 18.39): Fulgte henne fra hun fant katten og ca 1 år etter det. Det jeg la fort merke til var hvor spydig og ufordragelig hun var i sine svar til helt normale/enkle spm fra følgerne sine . Merket også det, men «overså» det en god stund for det var litt gøy å følge henne med kattene i Hellas. En dag pratet hun om noe som står meg veldig nær, dvs det handler om noe som folk jeg er glad i sliter med i sin hverdag. Vil ikke si nøyaktig hva det var. Men - poenget er at hun sa at hun trodde det var slik og slik. Jeg forstår godt at hun ikke kjente så godt til denne saken, det gjør veldig få. Jeg skrev en helt grei kommentar - tenkte hun satt pris på å få vite hva som var riktig - siden hun feilinformerte til noen tusen følgere. Skrev også litt om konsekvensene generelt den saken har for de folka jeg er glad i, fordi den saken brenner jeg for. Igjen - det var jo ikke kritikk av henne- det var for å informere. Hun fikk tydeligvis flere kommentarer, og igjen- dette er noe som få vet noe om- og de som vet er antagelig ganske personlig engasjerte. Hun la ut en kommentar- ikke min- og sa noe a’la dette: «jeg fikk masse meldinger om at jeg sa feil. Jeg bryr meg egentlig ikke, hvordan skulle jeg vite noe om dette? Jeg sa bare hva jeg trodde det var. Altså- gå å gjør noe med det dere, dere som bryr dere sånn.» Dette ble sagt med litt oppgitt mine. Jeg avfulgte umiddelbart. 2 4 3
-Pusheen- Skrevet 28. oktober #255 Skrevet 28. oktober Zenhouse skrev (57 minutter siden): Merket også det, men «overså» det en god stund for det var litt gøy å følge henne med kattene i Hellas. En dag pratet hun om noe som står meg veldig nær, dvs det handler om noe som folk jeg er glad i sliter med i sin hverdag. Vil ikke si nøyaktig hva det var. Men - poenget er at hun sa at hun trodde det var slik og slik. Jeg forstår godt at hun ikke kjente så godt til denne saken, det gjør veldig få. Jeg skrev en helt grei kommentar - tenkte hun satt pris på å få vite hva som var riktig - siden hun feilinformerte til noen tusen følgere. Skrev også litt om konsekvensene generelt den saken har for de folka jeg er glad i, fordi den saken brenner jeg for. Igjen - det var jo ikke kritikk av henne- det var for å informere. Hun fikk tydeligvis flere kommentarer, og igjen- dette er noe som få vet noe om- og de som vet er antagelig ganske personlig engasjerte. Hun la ut en kommentar- ikke min- og sa noe a’la dette: «jeg fikk masse meldinger om at jeg sa feil. Jeg bryr meg egentlig ikke, hvordan skulle jeg vite noe om dette? Jeg sa bare hva jeg trodde det var. Altså- gå å gjør noe med det dere, dere som bryr dere sånn.» Dette ble sagt med litt oppgitt mine. Jeg avfulgte umiddelbart. Ja, ydymkhet er ikke hennes sterkeste side. Er jo lettvint å svare at hun ikke bryr seg, da fjerner hun ansvaret fra seg selv 7
FruRosa Skrevet 28. oktober #256 Skrevet 28. oktober Jeg ga henne også en tilbakemelding en gang hun sa noe direkte feil. Jeg var ikke uhøflig på noen måte, skrev bare i en hyggelig tone hva som var korrekt. Svaret hennes var et surt «du skjønte jo hva jeg mente». 5 1
Tenkeselv Skrevet 29. oktober #257 Skrevet 29. oktober FruRosa skrev (9 timer siden): Jeg ga henne også en tilbakemelding en gang hun sa noe direkte feil. Jeg var ikke uhøflig på noen måte, skrev bare i en hyggelig tone hva som var korrekt. Svaret hennes var et surt «du skjønte jo hva jeg mente». Du er dessverre ikke den første 3
Tenkeselv Skrevet 15. november #258 Skrevet 15. november Må si det er rett og slett trist å se så lite selvinnsikt når det gjelder å forstå hvorfor det er lite engasjement, mister følgere osv. Hva gjør hun da som skal engasjere følgere ? Smaksprøver i hytt og helvete med påfølgende grusom smatting ? Stadig klaging på denne gjelden, men å kaste bort så mye penger på b.l.a alt dette sukkerfrie drikke som hun jo vet hun ikke liker det går åpenbart fint. Ikke rart folk reagerer, samt hun nekter jo åpenbart å jobbe litt med sin egen fremtoning , å ikke minst hvordan man konverserer med sine følgere. Nei det toget der er nok litt lost gitt. 2
-Pusheen- Skrevet 15. november #259 Skrevet 15. november Tenkeselv skrev (27 minutter siden): Må si det er rett og slett trist å se så lite selvinnsikt når det gjelder å forstå hvorfor det er lite engasjement, mister følgere osv. Hva gjør hun da som skal engasjere følgere ? Smaksprøver i hytt og helvete med påfølgende grusom smatting ? Stadig klaging på denne gjelden, men å kaste bort så mye penger på b.l.a alt dette sukkerfrie drikke som hun jo vet hun ikke liker det går åpenbart fint. Ikke rart folk reagerer, samt hun nekter jo åpenbart å jobbe litt med sin egen fremtoning , å ikke minst hvordan man konverserer med sine følgere. Nei det toget der er nok litt lost gitt. Har hun sagt noe om at hun mister følgere og det? Jeg er nok en av de hun har mistet, så har ikke fått med meg noe😅 1
Tenkeselv Skrevet 15. november #260 Skrevet 15. november -Pusheen- skrev (16 minutter siden): Har hun sagt noe om at hun mister følgere og det? Jeg er nok en av de hun har mistet, så har ikke fått med meg noe😅 Ja hun nevner stadig dalende engasjement og følgere. Der hun også sier at hun håper det bare er noe bug med Snap liksom. En følger skrev også noe i duren "jeg vil alltid følge deg uansett" Men hun sier at hun skal selvsagt poste som om hun allerede har gul stjerne osv for det.... Men poenget er jo bare at hun lager jo ikke content som er verdt å følge ? Hun gjør jo knapt noen ting i mine øyne som skulle tilsi at man ønsker å følge henne. Jeg fulgte henne i starten fordi jeg likte ferden med å leve i bil, men det hele ble fort kjedelig synes jeg. Å når hun begynte mer og mer å bli nedlatende til folk som kommenterte for å hjelpe osv da bestemte jeg meg for å ikke støtte mer ved å følge. Men hun kommer jo innimellom opp på utforsk å da titter jeg av og til gjennom. Ståa er alltid den samme, så føler ikke man går glipp av noe. Sove lenge, syte på for lite søvn i tillegg, gå til butikken, kjøpe masse svada for å ha taste test med påfølgende smarting ......Spennende og engasjerende ??? Øhhhhh nei. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå