Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Love2017juni skrev (11 timer siden):

Det er sjeldent at kun ene siden av historien stemmer helt ja. Og det er kun hennes vi får høre. 

Jeg har også tenkt tanken; Mye pga måten hun svarer folk på, og hvor dårlig hun takler kritikk/tips/råd. 

For ei lita stund siden droppa hun og reise til Oslo i en konfirmasjon hun skulle i; uten og ha noen grunn egentlig. Hun bare droppa det.. Og kjørte til Oslo noen dager senere heller. 

Det viser så tydelig den generelle holdingen hennes til alt og alle utenom seg selv. 

Korrigert meg gjerne om jeg tar feil, men ble ikke den konfirmasjonen droppa fordi hun hadde kjøreforbud på bilen i forbindelse med eu-godkjenning og tid på verksted?

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
C8H10N4O2 skrev (16 minutter siden):

Korrigert meg gjerne om jeg tar feil, men ble ikke den konfirmasjonen droppa fordi hun hadde kjøreforbud på bilen i forbindelse med eu-godkjenning og tid på verksted?

Husker ikke, men mener det var en legitim grunn.

• Nyttig 1
Skrevet (endret)
C8H10N4O2 skrev (22 minutter siden):

Nei, bilen var godkjent. Hun dreiv og pussa opp denne kjelleren.  Det var ca en uke eller noe før hun reiste østover… 

Hun måtte droppe turen til Lothepus festilvalen(?)  pga bilen.  Der skulle hun egentlig møte ei annen.. 

Endret av Love2017juni
  • Liker 1
Skrevet
Love2017juni skrev (14 timer siden):

Nei, bilen var godkjent. Hun dreiv og pussa opp denne kjelleren.  Det var ca en uke eller noe før hun reiste østover… 

Hun måtte droppe turen til Lothepus festilvalen(?)  pga bilen.  Der skulle hun egentlig møte ei annen.. 

morellfestival 😁

• Liker 1
Skrevet
Kosetosta skrev (1 time siden):

morellfestival 😁

Stemmer😂👍 Husket bare det var i «Lothepusland» 😂 

Skrevet (endret)
Zenhouse skrev (På 21.9.2025 den 21.33):

Mye kan nok tilskrives oppveksten hennes, hun ble kontrollert kraftig av moren, der mors vilje og følelser trumfet alt og Djesa omtrent utslettet seg selv. Så det er nok noe av årsaken til at ingen skal komme her nå og kritisere og «endre» på noe med henne, og årsaken til at hun er veldig på at : «la vær og følg meg hvis du ikke liker meg.» 

Fair enough. Hvorfor kaste bort tid på noen man irriterer seg over? 

Og du kjenner moren?  2 sider av en sak. Dama er jo spesiell, kanskje begge er.

Endret av M.H85
  • Liker 2
Skrevet
M.H85 skrev (1 time siden):

Ja, det tenker jeg også. Endel personlighetstrekk er jo arvelige. Jeg har også møtt mange i min jobb som bruker oppvekst og "mor/far/søsken/alle andre" som grunn (unnskyldning). Forskning har vel også vist at enkelte trekk er vanligere hos influensere enn den generell befolkningen. 

https://www.forskning.no/psykologi-media/sarbare-narsissister-er-tryggest-pa-sosiale-medier/407280 

• Liker 2
Skrevet
Korpsnerden skrev (1 time siden):

Ja, det tenker jeg også. Endel personlighetstrekk er jo arvelige. Jeg har også møtt mange i min jobb som bruker oppvekst og "mor/far/søsken/alle andre" som grunn (unnskyldning). Forskning har vel også vist at enkelte trekk er vanligere hos influensere enn den generell befolkningen. 

https://www.forskning.no/psykologi-media/sarbare-narsissister-er-tryggest-pa-sosiale-medier/407280 

Nemlig. Og utifra hennes oppførsel altså måten hun fremstår på så virker hun ikke akkurat så lett å være med. Sier ikke hun er en narsistist,men de skylder bare på andre...Offer rollen...

• Liker 3
Skrevet
M.H85 skrev (23 minutter siden):

Nemlig. Og utifra hennes oppførsel altså måten hun fremstår på så virker hun ikke akkurat så lett å være med. Sier ikke hun er en narsistist,men de skylder bare på andre...Offer rollen...

Det er jo typisk narsissist-oppførsel, så hvis moren er narsissist, så er det kanskje noe hun har plukket opp hjemmefra. Uansett ser det ingen sunn kvalitet å ha.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
M.H85 skrev (4 timer siden):

Jeg tipper- nei jeg vet at jeg kjenner den historien ganske godt ja. Og jeg mener som sagt at den er troverdig.  Jeg har fulgt Djesa fra en god stund tilbake, men avfulgte for noen måneder siden da jeg ikke har sansen for hvordan hun er mot følgerne sine. 

En annen ting- er det noen jeg ikke unner en aktiv tråd her inne, så er det faktisk Djesa. For dette synes hun er gøy. 
Så jeg skal la være å kommentere mer. 

Endret av Zenhouse
  • Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Zenhouse skrev (13 minutter siden):

Jeg tipper- nei jeg vet at jeg kjenner den historien ganske godt ja. Og jeg mener som sagt at den er troverdig.  Jeg har fulgt Djesa fra en god stund tilbake, men avfulgte for noen måneder siden da jeg ikke har sansen for hvordan hun er mot følgerne sine. 

En annen ting- er det noen jeg ikke unner en aktiv tråd her inne, så er det faktisk Djesa. For dette synes hun er gøy. 
Så jeg skal la være å kommentere mer. 

Enig. Best la tråden dø ut. Hun elsker oppmerksomhet og vil tjene mer.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
M.H85 skrev (17 timer siden):

Er det negativt?

• Liker 1
Skrevet

Håper hun betaler leie for «kontoret» i brorens kjeller!

Skrevet
M.H85 skrev (På 24.9.2025 den 21.47):

Og, hva så? Hun er inspirende synes jeg.

Joda, i likhet med 99% av influenserne så har de smakstester hvor de tygger og slafser rett i kamera. Jeg bare blar videre for jeg er lei av taste-tester og iskaffe hvor 85% i koppen er melk og sukker. 

Hun er den som virkelig inspirerer når det kommer til selvstendighet, mat-tips og oppmuntring til å gå. 

• Nyttig 1
Skrevet
FruRosa skrev (43 minutter siden):

Håper hun betaler leie for «kontoret» i brorens kjeller!

Hvorfor skulle hun det? Sånn realistisk sett. Det er broren, han vil vel gjøre søstera en tjeneste, som man jo gjerne gjør i familier. Hun bruker en kjeller som bare sto der ubrukt uansett. 

• Liker 4
Skrevet (endret)
PusheenPusheen skrev (5 minutter siden):

Hvorfor skulle hun det? Sånn realistisk sett. Det er broren, han vil vel gjøre søstera en tjeneste, som man jo gjerne gjør i familier. Hun bruker en kjeller som bare sto der ubrukt uansett. 

Alikevel syns jeg hun kunne betalt litt i leie. Hun er en mester i å grafse til seg gratis ting.

Hun bruker strøm der, hun dusjer der osv… 

Endret av FruRosa
Lagt til tekst
  • Liker 1
Skrevet
FruRosa skrev (6 minutter siden):

Alikevel syns jeg hun kunne betalt litt i leie. Hun er en mester i å grafse til seg gratis ting.

Hun bruker strøm der, hun dusjer der osv… 

Men det er ikke vår oppgave å grafse i hennes liv. De som vil se, de ser, de som plages ved det bør finne andre å følge. 

Hun har sikkert en avtale med broren om å betale eller ikke betale. 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Gulline skrev (1 time siden):

Men det er ikke vår oppgave å grafse i hennes liv. De som vil se, de ser, de som plages ved det bør finne andre å følge. 

Hun har sikkert en avtale med broren om å betale eller ikke betale. 

Grafse i hennes liv? Hun er influenser! Hun VIL jo at (enda flere) folk skal følge henne! 

Jeg vet ikke om hun betaler leie, jeg skrev bare at jeg håper hun gjør det.

• Liker 1
Skrevet
FruRosa skrev (1 minutt siden):

Grafse i hennes liv? Hun er influenser! Hun VIL jo at (enda flere) folk skal følge henne! 

Jeg vet ikke om hun betaler leie, jeg skrev bare at jeg håper hun gjør det.

Ja, de lever av følgere. Men det å anta at hun ikke betaler for strøm og vann hos broren er grafsing. Det er ikke noe vi trenger å vite. Hun har vært åpen om et vanskelig forhold til moren, aldri noe annet enn fint om brorens familie. 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...