Gjest Dr Zoidberg Skrevet 28. november 2002 #21 Del Skrevet 28. november 2002 Et annet sånn litt praktisk tips...unngå nå at det blir så mye flekker i madrassen. Fant selv ut at det der greiene faktisk ikke er duftfritt etterhvert. Joda, jeg liker å markere meg, men det får da være grenser... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. november 2002 #22 Del Skrevet 29. november 2002 En vill idé: Hva med å komme utenfor ?! :o Hos oss er å komme innenfor noe som skjer en sjelden gang fordi han liker det. Default er utenfor på meg, så henter han et håndkle el.l. så fort han får summet seg mens jeg ligger heeelt stille og prøver å unngå elver til madrassen.. Det blir litt fnis da på begge. Jeg gidder ikke gammal sperm som kommer sigende ut 2 og 3 dager etterpå, hver gang jeg går på do så oser det sperm som har gått ut på dato av underlivet.. Kanskje vi burde kjøpe bidet. Et annet triks som et par ex'er begge gjorde, var å klemme over sædlederene nede ved roten idet de kom, så ble gøgga liggende der inntil de gikk på do og tisset det ut neste morgen. Og, helt enig i det at jenter må være flinke til å gå på do etterpå. Mannen min har så stor tiss, så jeg må på do innen 10-15 min ellers våkner jeg med dritvond urinveisinfeksjon 1 av 3 ganger..og rett til lege. :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilly Skrevet 29. november 2002 #23 Del Skrevet 29. november 2002 Enten har jeg ett håndkle klart, eller så må han hente ett. Ikke verre enn det. Når kosen etterpå er over er det tidsnok å gå på do. Blir fort en vane. Men nå er jeg av de heldige som ikke får så lett urinveisinnfeksjon da, så det holder kanskje ikke for alle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dronninga Skrevet 3. desember 2002 #24 Del Skrevet 3. desember 2002 Vi har et håndkle rett cedsiden av senga. Sex skal jo være litt grisete da, tenk så kjedelig om alt hadde vært like rent før,etter og under akten.... Og, vi bytter på og ligge i flekken...:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linda83 Skrevet 3. desember 2002 #25 Del Skrevet 3. desember 2002 Hei! Et VELDIG dumt spørsmål kanskje, men hva gjør folk etter at mannen har kommet INNI jenta???? Uten kondom lixom! Når jeg og dama "praktiserer" dette blir det veldig mye gris da... Eller det er mest ubehagelig for jenta ETTERPÅ når det renner sakte men sikkert UT igjen... :oops: Så det vi gjør er at hu går på toalettet og "presser" ut dritten.. Men dette er en ikke særlig ROMANTISK rutine hver gang da.... Noen som har noen geniale tips? Takker for svar! Mvh -Frank- Hei! Kjenner til dette ja. Ha en handduk klar.. legg den så dere får tak i den. Legg den mellom føttene til henne etterpå, så kan dere koze dere rett etter på.. nuzze å koze.. å snakke om herligheten dere nettopp har gjort.. Håper det går bra. Jeg synes ikke der er noe godt eller arti at det renner sakte ut nei, men det er bare slik naturensgang er.. Men men.. jeg bruker truseinnlegg dagen etter på.. iallefall de første timene... Lykke til! Koz Linda J Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linda83 Skrevet 3. desember 2002 #26 Del Skrevet 3. desember 2002 Hei! Et VELDIG dumt spørsmål kanskje, men hva gjør folk etter at mannen har kommet INNI jenta???? Uten kondom lixom! Når jeg og dama "praktiserer" dette blir det veldig mye gris da... Eller det er mest ubehagelig for jenta ETTERPÅ når det renner sakte men sikkert UT igjen... :oops: Så det vi gjør er at hu går på toalettet og "presser" ut dritten.. Men dette er en ikke særlig ROMANTISK rutine hver gang da.... Noen som har noen geniale tips? Takker for svar! Mvh -Frank- Hei! Kjenner til dette ja. Ha en handduk klar.. legg den så dere får tak i den. Legg den mellom føttene til henne etterpå, så kan dere koze dere rett etter på.. nuzze å koze.. å snakke om herligheten dere nettopp har gjort.. Håper det går bra. Jeg synes ikke der er noe godt eller arti at det renner sakte ut nei, men det er bare slik naturensgang er.. Men men.. jeg bruker truseinnlegg dagen etter på.. iallefall de første timene... Lykke til! Koz Linda J Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linda83 Skrevet 3. desember 2002 #27 Del Skrevet 3. desember 2002 Hei! Kjenner til dette ja. Ha en handuk klar.. legg den så dere får tak i den. Legg den mellom føttene til henne, så kan dere koze dere rett etter på.. nuzze å koze.. å snakke om herligheten dere nettopp har gjort.. Håper det går bra. Koz Linda J Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 3. desember 2002 #28 Del Skrevet 3. desember 2002 Vi sovner som regel i "skje", med sambo fortsatt inni meg. Dermed er problemet løst for oss i hvertfall. I tillegg er det jo sååå deilig å bare kunne legge seg til å sove rett etterpå. Forte seg på badet er ikke noe som passer for meg, for jeg blir kjempetrøtt etter sex! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesten Skrevet 7. februar 2003 #29 Del Skrevet 7. februar 2003 det er godt å kjenne hans safter sige ut av meg leeeenge etterpå.... latekslaken er også et alternativ.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå