AnonymBruker Skrevet 17. september 2025 #1 Skrevet 17. september 2025 Jeg er en 54 år gammel dame som en periode nå har brukt skinseuticals produktet for tørr hud. Har i tillegg kuttet ut foundation siste 3 måneder, som jeg har brukt daglig siden ungdomen. Huden min er blitt kjempebra. En del smårynker er redusert. Skinceuticals produkter er kjempedyre. Jeg har lest om dr. Ankerstjerne produkter som får mye skryt, men er litt redd for å ødelegge resultatet jeg har oppnådd. Noen som har erfaring med DA som vil dele erfaringer? Anonymkode: 0fde2...39f
AnonymBruker Skrevet 17. september 2025 #2 Skrevet 17. september 2025 Jeg har dårlig erfaring! Fikk skikkelige kviseutbrudd, og jeg har normal hud. Prøvde flere produkter over en periode, men synes huden ble dårligere. Anonymkode: 9e916...3e1 2
Blingblingtahei Skrevet 17. september 2025 #3 Skrevet 17. september 2025 Hadde greie resultater av prøveproduktene, kjøpte serumet i vanlig str men den fikk jeg kviser av med en gang.. føltes nesten som at produktet har forandret fra prøveutgaven til vanlig. Men bestill et sett med prøver vel, da får du produkter som holder ca en uke hvis du er sparsom 1
Capazitet Skrevet 17. september 2025 #4 Skrevet 17. september 2025 Ankerstjerne er ikkje akkurat billeg det heller. Kva med ein dermatologisk serie frå apoteket?
AnonymBruker Skrevet 17. september 2025 #5 Skrevet 17. september 2025 Capazitet skrev (55 minutter siden): Ankerstjerne er ikkje akkurat billeg det heller. Kva med ein dermatologisk serie frå apoteket? Jeg har råd til å betale for virksomme preparater. Men går ikke for apotek serier. Vil ha preparater med dokumentert virkning. Anonymkode: 0fde2...39f
jukkapalme Skrevet 17. september 2025 #6 Skrevet 17. september 2025 Har prøvd en nattkrem derfra, var helt ok, men ingenting spesielt. Anbefaler medik8 og Paulas choice. 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2025 #7 Skrevet 18. september 2025 Har ikke prøvd Dr. Ankerstierne, men blir generelt skeptisk til et merke som bruker “Dr” i navnet. Det er et markedsføringstriks. I tillegg kjører de en svært agressiv og målrettet markedsføring av produktene, f eks på FB. Personen på reklamebildene (Dr. Ankerstierne?) er en tydelig gjennom-botoxifisert dame som skal lure deg til å tro at du får slik glatt og rynkefri hud av å bruke disse kremene. Lukter humbug. Anonymkode: ef37e...a14 4 2
begny Skrevet 10. desember 2025 #8 Skrevet 10. desember 2025 Jeg har samme erfaring som flere her. Er 42 så egentlig ferdig med kviser for mange år siden, men jeg får uren hud og kviser av dr. Ankerstjerne-produktene. Jeg var kjempefornøyd med prøvepakken, så fikk min mor til å bestille en for meg. Etter to prøvepakker kjøpte jeg superfood og anti-age nattkrem i stor størrelse. Har siden da hatt konstant uren hud og kviseutbrudd (brukt de i snart 3 måneder). Kom over denne tråden for en uke siden. Skjønte da at det trolig var produktene som ga meg kviser. Byttet dermed tilbake til mine gamle produkter igjen for en uke siden (The ordinary hyarluronsyre og niacinamide under Intense hydrering cream fra Nuskin). Og nå er huden helt fri for kviser, og sitt gamle jeg igjen. Så nå står jeg her med to nesten fulle tuber med krem og føler jeg har kastet alt for mye penger ut av vinduet 🥺 Og jeg forstår ikke hvorfor prøvepakkene fungerer så godt i forhold til de store tubene 🤷 1
Capazitet Skrevet 11. desember 2025 #9 Skrevet 11. desember 2025 begny skrev (2 timer siden): Jeg har samme erfaring som flere her. Er 42 så egentlig ferdig med kviser for mange år siden, men jeg får uren hud og kviser av dr. Ankerstjerne-produktene. Jeg var kjempefornøyd med prøvepakken, så fikk min mor til å bestille en for meg. Etter to prøvepakker kjøpte jeg superfood og anti-age nattkrem i stor størrelse. Har siden da hatt konstant uren hud og kviseutbrudd (brukt de i snart 3 måneder). Kom over denne tråden for en uke siden. Skjønte da at det trolig var produktene som ga meg kviser. Byttet dermed tilbake til mine gamle produkter igjen for en uke siden (The ordinary hyarluronsyre og niacinamide under Intense hydrering cream fra Nuskin). Og nå er huden helt fri for kviser, og sitt gamle jeg igjen. Så nå står jeg her med to nesten fulle tuber med krem og føler jeg har kastet alt for mye penger ut av vinduet 🥺 Og jeg forstår ikke hvorfor prøvepakkene fungerer så godt i forhold til de store tubene 🤷 Du kan selge de på Finn
Roci Skrevet 11. desember 2025 #10 Skrevet 11. desember 2025 Jeg har sjekket ingrediensene til flere av produktene, og det er ikke noe spesielt med dem, det er helt vanlige ingredienser som du finner i de fleste hudkremer. F.eks. inneholder "Superfood Multipurpose Vitamin Serum" følgende: Aqua, altså vann Niacinamid (vitamin B3, 4%), antioksidant og en skikkelig "multitasker" for huden. Panthenol (vitamin B5), gir fukt og styrker hudbarrieren Glyserin, humektant/fuktighetsgivende Cyclodextrin, fortykningsmiddel Trietanolamin, surhetsregulerende Carbomer, konsistensregulerende Fenoksyetanol, konserveringsmiddel Butylenglykol, fuktighetsgivende, mykgjørende, stabilisator for produktet Parfyme Retinyl Palmitat - det svakeste og minst effektive av samtlige retinol estere. Absorberes sakte av huden og bør derfor ikke utsettes for UV-lys, da det kan danne frie radikaler som skader cellene Arahcis Hypogaea olje - peanøttolje Ethylheksylglyserin, konserveringsmiddel, konsistensforbedrende Hippophae Rhamnoides Fruit Extract, antioksidant Tocopherol (vitamin E), antioksidant Ingrediensene er listet i rekkefølge etter mengde innhold, dvs. at den øverste ingrediensen er det produktet inneholder mest av. Dette er altså et serum i gelform som riktignok inneholder en konsentrasjon av niacinamide som har dokumentert effekt, men utover det gjør det ikke så mye annet enn å gi fukt. Om man ønsker seg seg et niacinamideserum, finnes det bedre produkter på markedet. Riktignok er det en stor tube på 100 ml, men det er som sagt ikke noe spesielt med selve produktet. 3 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2025 #11 Skrevet 14. desember 2025 Litt usaklig kanskje, men jeg har aldri vurdert å bestille derfra på grunn av den hysteriske damen i reklamen (altså doktoren selv). Anonymkode: e024e...ba6 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå