AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Skrevet 2 timer siden Vi tenker på Navnet Rebekka. Tenkte på Kristina også men heller mot Rebekka. Anonymkode: 148e7...cf0 2
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Skrevet 2 timer siden Fint! Kristina er mer kjedelig. Anonymkode: 61140...aab 1
Fant80 Skrevet 2 timer siden #3 Skrevet 2 timer siden Helt streit. Ingenting feil med det,men er vel heller ikke vanvittig spennende. - Noen av de. 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Fint! Kristina er mer kjedelig. Anonymkode: 61140...aab Tenkte også på Rakel. ts Anonymkode: 148e7...cf0
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #5 Skrevet 2 timer siden Rebekka og Rebecca er fine navn det 😊 Anonymkode: ac33c...5ba 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #6 Skrevet 1 time siden Rebekka er et flott navn. Min beste venninne på barneskolen het det. Anonymkode: 59bd8...d68 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #7 Skrevet 1 time siden Den beste læreren jeg noensinne hadde på skolen het Rebecka. Hun satte gode preg❤️ Anonymkode: e267e...852 1
Daisy-love Skrevet 1 time siden #8 Skrevet 1 time siden Jeg synes Rebekka med både K og C er fine navn. De jeg kjenner nå som heter det, heter det med C i, men hadde ei i klassen på videregående som het det med K. Kristina er også fint, mens Rakel var yndlingsnavnet til en eldre slektning av meg, men jeg er personlig ikke så glad i det. Jeg kjenner ei lita Rakel da, og hun er helt nydelig og kler navnet godt. Rakel er det ikke så mange av, samtidig som det ikke er veldig sjeldent og folk klarer normalt å skrive det. 😊 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå