Gå til innhold

BRUK AV VIBRATOR NÅR MAN HAR FAST PARTNER / ER GIFT

Gjest anonym

Hvor ofte bruker dere vibratoren deres ???  

1 stemme

1. 1. Hvor ofte bruker dere vibratoren deres ???

• Hver 14 dag
      1
    • Aldri - det gir meg ingenting
      2
    • Månedlig
      4
    • Sjeldnere enn månedlig
      6
    • Mer enn en gang i uken
      5
    • Ukentlig
      7

Anbefalte innlegg

Hei,

Leste at salget av vibratorer er på vei til himmels. Hvor vanlig er det å ha en vibrator - eller kanskje flere ? Hvor ofte bruker dere de ? Medfører vibratoren at dere ikke så ofte har lyst til å ha sex med partneren - eller blir dere mere sexfiksert når dere koser med vibratoren og således har kanskje mere sex med partneren ?

Jeg er 40 år og har sex med min kone omlag 3 ganger i måneden. Når vi nærmer oss klimaks er vi så kåte at vi fantaserer om det ene og det andre, bl.a. innkjøp av en vibrator til henne. Jeg foreslår dette fordi det er sabla sexy å tenke på - IKKE fordi jeg ikke kan tilfredstille henne. Hadde det vært opp til meg ville jeg ha knullet daglig. Jeg har et stort behov og onanerer derfor vanligvis daglig. Innkjøp av vibrator vil forhåpentligvis bli en felles greie som øker fokus på sex for henne og som gjør det litt mere spennende når vi har våre hyrdestunder. Om hun koser seg litt oftere selv ved hjelp av vibratoren gjør det ingen verdens ting bare det ikke gjør at hun kutter ned på våre stunder.

Jeg har hørt at SAMURAI er toppen i denne spalten. Er dere andre enige. Synes at den ser litt rar ut. Er det lett for dere damer å tenne på en slik hvit og "unaturlig" plastdigs ?

Vennligst svar meg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har en vibrator, men jeg aner ikke hvor den er. For tiden synes jeg sånt er kjedelig, og foretrekker sex med en person fremfor med en klønete, selvlysene, batteridrevet bråkegreie.

Hvis dere fantaserer om anskaffelse av vibrator, er mitt lille råd å la det være med fantasien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. Eksen kjøpte meg en dildo for å "piffe opp" saker og ting, men jeg lot den ligge igjen da jeg dro. (så kunne jo han gjøre..hva han ville med den.. :o ).

Nå har jeg jo vært singel en stund, så kanskje jeg skulle tatt den med meg likavel? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dildoer er ok en gang i blant, og da helst sammen med partner.

Men foretrekker helt klart "ekte" saker. :sjarmor:

Hvis dette er en fantasi dere deler, så ser jeg foressten ingen problemer ved å gjennomføre det.

En dildo ruinerer ikke lommeboka, og liker dere det ikke, så har dere i alle fall prøvd. :P

Har ingen favoritt blant mine. Det kommer helt an på hva vi driver med, for å si det sånn... uten at det skal misforstås... :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Jeg har vibrator, og kjæreste.

Liker selvsagt å være sammen med kjæresten min, men av og til så kan det være deilig å ty til vibratoren... :wink:

Da pleier jeg å komme etter 1 minutt eller så...

De orgasmene jeg får ved hjelp av vibratoren i seg selv, kan ikke sammenlignes med de typen min gir meg. "Naturlig" er selvfølgelig best!!! :D

Men jeg tror ikke jeg kunne klart meg uten vibratoren heller. Kjekk å ha dersom jeg er alene hjemme :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker leketøyene mine! :blunke: Har samboer også, men tar fremdeles frem vibb/dildo ganske så ofte. Ikke fordi han ikke klarer og tilfredsstille meg, men fordi da kommer jeg utrolig fort og deilig...

Har alltid med meg yndlingen i badekaret også. Spes.deilig med alt det varme vannet... :briller:

Vi leker også sammen med det jeg har liggende i skuffen. Nå må det jo kanskje nevnes at jeg er bifil og har vært i et 6 års forholfd med en annen kvinne, så det har blitt noen leketøy etterhvert. Pluss at jeg da også er vant til at de er en vesentlig del av sexlivet mitt... :-) han har ikke noe i mot det, tvert i mot, han tenner som bare det om han ser meg leke meg. Spes om han da kommer inn på soverommet og "fersker" meg... Nå jobber jeg med og få han til og prøve analvibben min, men han vil ikke... Enda... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en samurai og synes den er veldig bra! Kommer nesten med en gang og flere ganger og.... Bruker den foreløpig kun når jeg er alene, men kunne vært spennende og prøvd den sammen med partner og.....

Kjekt med litt enkel/kjapp tilfredstillelse av og til :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dame 47

Jeg har hatt et elektriskt masasjeapparat siden tidlig i tennårene. Ett slikt med barbermaskin, filer og div ting og tang for skjønnheten. Det var ikke så mye snakk om slikt den gang, men jeg fant jo fort ut hva den kunne brukes til. Den har siden gitt meg utrolig mange gode stunder. De gangene jeg nå har huset helt for meg selv lenge nok, er det som oftest en tur i sengen med det gode gamle masasjeapparatet. Jeg bruker det også av og til sammen med mannen min. Han liker å vere til stede, og gir gjerne en hjelpende hånd etc..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmmm..... det jeg tenkte på er: onanerer ikke din kone vanligvis? Hvis ikke tror jeg ikke hennes libido øker automatisk ved kjøp av dildo, men kanskje dere får bedre sex sammen ? Det kan jo hende hun onanerer oftere, som ofte fører til økt libido, men det er jo ingen garanti.

Om hun onanerer, så hva er det hun liker best? Onanering med penetrering eller stimulering av klitoris? For det første anbefaler jeg å begynne med å kjøpe en dildo, for det andre vibrator. Liker hun begge deler kjøper dere det. :)

Jeg synes det er vanskelig å anbefale et merke, for det er så forskjellig fra kvinne til kvinne. Det finnes sååå mange ulike dildoer og vibratorer. Men som sagt så er det ikke så dyrt, så det er jo bare å eksperimentere seg frem. Du kan jo ta med produktkataloger eller se på internett sammen med din kone? Anbefaler at hun må få bestemme selv hva dere skal kjøpe. For det er viktig å kjøpe en dildo etter kvinnens behov/ønske om størrelse og form.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kristiane

Vibrator er tingen!!

Vi har vibrator, og bruker den alltid sammen. Dvs. han bruker den på meg mens vi har sex, for eksempel til å stimulere klitoris mens han tar meg bakfra. Superdeilig og anbefales på det sterkeste!

Bruker den omtrent aldri til penetrering, det har jeg jo mannen min til, så det blir mest til utvendig bruk :wink: Men som jeg sa - anbefales! Mannen min elsker å bruke den på meg, og jeg elsker at han gjør det.

Har også brukt den alene, men ikke mer enn et par ganger. Det blir ikke helt det samme, liker best sex sammen med mannen min (men noen ganger så bare må man, og det er da den har vært kjekk og ha - kommer på under ett minutt 8) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...