Gå til innhold

BS for Hærens sanitet?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hei :D

Noen kvinner som har gått befalsskole for Hærens Sanitet? Vurderer å gå befalskole neste år (sommer 2003) og Hærens Sanitet er den skolen jeg "brenner" for. Noen som kan gi meg litt informasjon og erfaringer derfra?

På forhand takk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heiiiiiiiiii!

- vet du, jeg tenker akkurat det samme som deg, bare at jeg vil inn i luftforsvaret!

Registrer deg, så kan vi bli kjent!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Dette kommer vel litt på siden av spørsmålet men siden du tenker på sanitet...eller befalsskole i det hele tatt vil jeg anbefale sjøforsvarets befalsskole i Horten. Veldig bra skole, beste "brakker" du kan få i forsvaret og bra område. Jeg var på opptak der nede (ikke til sanitet men gjennomgående linje med sjøkrigsskolen). Likte meg utrolig godt og vil absolutt anbefale å ta utdannelsen der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BS-San ligger på Sessvollmoen, litt utenfor Gardermoen.

Linja ligger under samme skole som Militærpolitiet, Transport og ulike typer Forsyning - Befalsskolen for Hærens Logistikkvåpen.

Gå inn på www.bslog.no, for mer info.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...
Gjest Anonymous

Hei

Jeg tenker og å søke befalsskole fra neste sommer.

Jeg brenner mest for marinelinjen på befalsskolen for sjøforsvaret. Eller alternativt hærens transportutdanning. Den siste passer best med trafikklærerutdannelsen jeg tar nå+at jeg tidligere har tatt utdannelse som yrkessjåfør på store kjøretøy, men jeg har og alltid drømt om å "kjøre båt"

Om noen har treningstips å dele så mottas disse med takk. Har ikke muligheten til å trene på senter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...