AnonymBruker Skrevet 9. september #1 Skrevet 9. september Panter du alt eller går noe i søpla? Anonymkode: 3ebc6...f85
AnonymBruker Skrevet 9. september #2 Skrevet 9. september Pantyer alt, til og med ting kjøpt i Sverige. Kaster kun flasker kjøpt i land uten pant. Anonymkode: f8588...541 9 3
AnonymBruker Skrevet 9. september #3 Skrevet 9. september Aldri søpla, nei. Gir som regel bort til ungdom som samler inn ved dørene. Har en stor beholder i garasje. Kjøper jeg noe på farten så setter jeg det alltid i slike flaskseholdere som etterhvert er overalt her i byen, slik at andre kan plukke det med. Anonymkode: 32945...99c 5 1
AnonymBruker Skrevet 9. september #4 Skrevet 9. september Panter alt kjøpt i Norge, det fra Sverige og Danmark går i søpla. Anonymkode: cd2cd...975 3
AnonymBruker Skrevet 9. september #5 Skrevet 9. september Jeg er sunnmøring, kaster ikke panteflasker i søpla, nei. Enten panter jeg det selv, eller gir det bort til unger som har innsamling. Anonymkode: 3471b...c4b 5
AnonymBruker Skrevet 9. september #6 Skrevet 9. september Selvfølgelig. Hvorfor skulle man kaste penger? Anonymkode: f8131...d4a 17 2
AnonymBruker Skrevet 9. september #8 Skrevet 9. september Ja, selvfølgelig panter jeg alt. Anonymkode: f02d5...a29 6
AnonymBruker Skrevet 9. september #9 Skrevet 9. september Panter det som kan pantes. Anonymkode: f67db...195 3
AnonymBruker Skrevet 9. september #10 Skrevet 9. september Ja, og jeg plukker til og med opp og panter hvis jeg finner ute når jeg går tur. Har alltid med meg en pose på tur. Anonymkode: dc03c...ca9 5 1
AnonymBruker Skrevet 9. september #11 Skrevet 9. september Vi panter alt ja. Også de fra sverige. Anonymkode: 90f3a...d92 3
Hoppetaujenta Skrevet 9. september #12 Skrevet 9. september Alt som kan pantes blir pantet hos meg, selvfølgelig. Har jeg testet pantelotteriet? Nei. 4
AnonymBruker Skrevet 9. september #13 Skrevet 9. september AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Panter du alt eller går noe i søpla? Anonymkode: 3ebc6...f85 Jeg panter mer enn jeg har. Jeg kjøper nesten aldri flasker eller bokser, men plukker dem fra gaten hvis jeg ser dem. På min vanlige tur er det kanskje 100-150kr / år. Det er ikke så mye, men... Anonymkode: 41b41...4a1 4
Tvist Skrevet 9. september #14 Skrevet 9. september Panter alt norsk. De svenske havner ofte i metallsøppel.
AnonymBruker Skrevet 9. september #15 Skrevet 9. september Alt blir pantet. Flasker/bokser fra utlandet blir lagt i poser på loftet og tatt med neste gang vi skal den til det aktuelle landet, uansett om det er en måned eller fem år til. Anonymkode: 6c414...95a 4 1
AnonymBruker Skrevet 9. september #16 Skrevet 9. september Ingenting går i søpla, men panter sjeldent selv. Det aller meste går til pantedugnad på håndballaget til tenåringen. Anonymkode: 3e07f...6ad 1
AnonymBruker Skrevet 9. september #17 Skrevet 9. september Selvfølgelig, hvis det er pant på det. Alt annet kastes i egnede beholdere. Anonymkode: 7630c...ada 2
AnonymBruker Skrevet 9. september #18 Skrevet 9. september AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Panter alt kjøpt i Norge, det fra Sverige og Danmark går i søpla. Anonymkode: cd2cd...975 Men hvorfor kaster du det? Du kan levere det i pantemaskinen. Du får bare ikke penger for dem. Men dem blir resirkulert da. Anonymkode: 62250...c4e 5 3
Anonymbruker*** Skrevet 9. september #19 Skrevet 9. september Ingen pant går i søpla hjemme, men jeg kaster av og til flasker når jeg er ute å farter.
AnonymBruker Skrevet 9. september #20 Skrevet 9. september En veldig sjelden gang kan det hende at en flaske/boks som f.eks. har blitt klissete, og som jeg har inntatt utendørs et sted, går i søpla. Det tipper jeg skjer cirka en gang i året. Ellers panter jeg alt, ja. Anonymkode: 789d9...962
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå