AnonymBruker Skrevet 8. september 2025 #21 Skrevet 8. september 2025 mommyaka skrev (Akkurat nå): Har du sett tissen til pappa Hans...det er det jeg leser her..du vet at man kan se tisse på bukser top mannfolk? Jeg leser ingen ting om tissen på sønnen dib TS de snakket først om barnet med navn, da ble jeg oppmerksom på samtalen og fikk dermed med meg resten som lød slik jeg skrev men dem brukte navn, jeg velger å ikke skrive navn, åpenbart. Dette var en del av lengre samtale, og som den som overhørte er det ingen tvil om hvem det var snakk om, desverre Anonymkode: 5c236...093 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2025 #22 Skrevet 8. september 2025 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): "Hadde likt å prøvd pappaen hans, har du sett … hans?" men kjenner så mye motvilje til å levere han i den barnehagen i morgen. Anonymkode: 5c236...093 La pappa levere. Så blir det litt underholdning for de ansatte. Anonymkode: f39d9...422 1
Clusia Skrevet 8. september 2025 #23 Skrevet 8. september 2025 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): TS Det var barnet det var snakk om, det er helt sikkert, ingen tvil desverre. Jeg har kommentert dette selv til helsestasjonen som "bekymret" mor da jeg ville sikre meg at det ikke var noe "unormalt", men å assosiere dette med en mann blir bare helt absurd. Anonymkode: 5c236...093 Da er det ingen tvil om at dette må taes opp med leder asap! 3 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2025 #24 Skrevet 8. september 2025 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Skjønner at du ikke vil sende barnet tilbake. Har du mulighet til å holde barnet hjemme? Jeg synes dette er grovt. Det trenger absolutt ikke være noe pedofilt eller ondsinnet i det, men så grov uaktsomhet er potensielt skadelig. Enda det kanskje bare er idioti. Anonymkode: 8918f...fc7 Men det er greit at disse (forhåpentligvis) dumme nekene får vite at de ksn oppfattes som potensielt pedofile når de snakker slik! Jeg hadde så absolutt lagd en sak ut av dette og holdt barnet hjemme fra bhg. Barnefar hadde nok også blitt med på et slikt møte slik at de måtte forholde seg til at han VET hva de har snakket om. Jeg jobber med mennesker og hadde aldri snakket slik om dem eller deres familier, selv om alle jeg jobber med er voksne. Det er absurd, uprofesjonelt og over grensen. Anonymkode: 66ea8...8a3 9 2
AnonymBruker Skrevet 8. september 2025 #25 Skrevet 8. september 2025 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Skjønner at du ikke vil sende barnet tilbake. Har du mulighet til å holde barnet hjemme? Jeg synes dette er grovt. Det trenger absolutt ikke være noe pedofilt eller ondsinnet i det, men så grov uaktsomhet er potensielt skadelig. Enda det kanskje bare er idioti. Anonymkode: 8918f...fc7 TS Uten å la mine fordommer komme for tydelig frem, veier det mer mot barnslig dumskap og generelt vulgært miljø blant unge jenter her. Det går igjen i flere i den alderen desverre. Anonymkode: 5c236...093 3
mommyaka Skrevet 8. september 2025 #26 Skrevet 8. september 2025 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): TS de snakket først om barnet med navn, da ble jeg oppmerksom på samtalen og fikk dermed med meg resten som lød slik jeg skrev men dem brukte navn, jeg velger å ikke skrive navn, åpenbart. Dette var en del av lengre samtale, og som den som overhørte er det ingen tvil om hvem det var snakk om, desverre Anonymkode: 5c236...093 Så de sa klart og tydelig...har det sett tissen til "ditt sønn navn"? 1
Pippi Lotta Skrevet 8. september 2025 #27 Skrevet 8. september 2025 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Det er jo slike ting damer snakker om. Ikke noe å ta på vei for. Anonymkode: 0d218...d2c Har jobbet med barn og i kvinne dominerte yrker helle livet. Har ALDRI hørt verken en kvinne eller mann komentere på et barns kjønsorgan!!! Det er på ingen måtte greit eller akseptabelt. Snak med bestyrer TS! Dette er ikke greit. 12 5
AnonymBruker Skrevet 8. september 2025 #28 Skrevet 8. september 2025 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): TS Uten å la mine fordommer komme for tydelig frem, veier det mer mot barnslig dumskap og generelt vulgært miljø blant unge jenter her. Det går igjen i flere i den alderen desverre. Anonymkode: 5c236...093 Godt hvis det stemmer. Men støtter deg absolutt i å ta dette på største alvor. Mange barn som har blitt utsatt for seksuelle krenkelser enda utøver ikke skjønte at det var feil på den måten. Og særlig når det er kvinner blir det bagatellisert. Anonymkode: 8918f...fc7 2 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2025 #29 Skrevet 8. september 2025 mommyaka skrev (13 minutter siden): Har du sett tissen til pappa Hans...det er det jeg leser her..du vet at man kan se tisse på bukser top mannfolk? Jeg leser ingen ting om tissen på sønnen dib Jeg tolker det som at den barnehageansatte mente «jeg skulle likt å ha prøvd pappaen hans» på grunn av tissen til barnet. Som far så sønn, osv. Og det er en syk ting å si om et barn. Anonymkode: ad1e0...a7d 27 5
AnonymBruker Skrevet 8. september 2025 #30 Skrevet 8. september 2025 Det her ble jeg skikkelig uvel av å lese! Fikk skikkelig frysninger! At to ansatte diskuterer underlivet på et barn på den måten er så langt utenfor streken at de ikke engang ser streken!! Om dette stemmer er de overhodet ikke skikka til å jobbe med barn! Anonymkode: 09432...b9e 9 3
AnonymBruker Skrevet 8. september 2025 #31 Skrevet 8. september 2025 Fint at du tar dette på alvor ❤️ Som jeg tolker det; du har vært på helsestasjonen og vært bekymret, fordi sønnen din har en penis større enn gjennomsnittet? I såfall så tolker jeg det videre at disse damene mente det noe alà at barnet har arvet størrelsen etter far, og ikke nødvendigvis at de er pedofile og «ekle» - selvom det er ekkelt, hvis det gir mening. Jeg hadde reagert selv og jeg hadde absolutt tatt det videre til styrer ❤️ Anonymkode: cd36e...516 2 4
GammelKaktus Skrevet 8. september 2025 #32 Skrevet 8. september 2025 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Det er jo slike ting damer snakker om. Ikke noe å ta på vei for. Anonymkode: 0d218...d2c Jeg har hatt mange rare samtaler med mine venninner opp gjennom årene men ALDRI har jeg noengang selv opplevd eller hørt andre har hørt om at noen har diskutert underlivet til et barn for så å prate om at de kunne tenkt seg å testa ut far...altså hva faen skjer med verden. Og jeg har hatt venninner som har vært GROVE i kjeften, dette er bare nasty...og fullstendig upassende uansett setting men spesielt i sladrepausen i barnehagen. Er det greit fordi det er en gutt det er snakk om??? Hva hvis det var to unge menn som pratet tilsvarende slik om en jente??? Dette er en av grunnene for at menn i ikke blir tatt på alvor når det er snakk om seksuelle overgrep, de skal bare føle seg heldige for at damene er interessert. 9 4
mommyaka Skrevet 8. september 2025 #33 Skrevet 8. september 2025 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg tolker det som at den barnehageansatte mente «jeg skulle likt å ha prøvd pappaen hans» på grunn av tissen til barnet. Som far så sønn, osv. Og det er en syk ting å si om et barn. Anonymkode: ad1e0...a7d Det er ikke de jeg leser her . Hva du tolker kan jo bli feil . Jeg hører bare at de synes tissen til mannen din er stor 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2025 #34 Skrevet 8. september 2025 Det der hadde jeg tatt muntlig opp med styrer, og jeg hadde ikke gjort det forsiktig. Jeg hadde heller ikke levert fra meg ungen der igjen før det hadde blitt tatt en skikkelig oppvask. Tror faktisk jeg hadde dratt med meg mannen dit også bare for å gjøre det hele enda mer tydelig og kleint. Det der er på ingen måte ok, uansett hva meningen i samtalen var… Hilsen voksen kvinne som har jobbet «noen år» på småbarnsavdeling. Anonymkode: 7f686...5ac 5 3
AnonymBruker Skrevet 8. september 2025 #35 Skrevet 8. september 2025 mommyaka skrev (15 minutter siden): Så de sa klart og tydelig...har det sett tissen til "ditt sønn navn"? Relevant spørsmål dette, det er ingenting, slik du legger det frem i hovedinnlegget, som tyder på at de snakket om sønnen din. Tvert i mot virker det som om de snakker om far slik du formulerer det. Selvfølgelig ikke greit å snakke sånn om far heller, men ABSOLUTT helt psykotisk å snakke sånn om en toåring? Hva sa de faktisk, da? Sa de det du skriver i innlegget ditt? Anonymkode: 34718...237 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2025 #36 Skrevet 8. september 2025 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Fint at du tar dette på alvor ❤️ Som jeg tolker det; du har vært på helsestasjonen og vært bekymret, fordi sønnen din har en penis større enn gjennomsnittet? I såfall så tolker jeg det videre at disse damene mente det noe alà at barnet har arvet størrelsen etter far, og ikke nødvendigvis at de er pedofile og «ekle» - selvom det er ekkelt, hvis det gir mening. Jeg hadde reagert selv og jeg hadde absolutt tatt det videre til styrer ❤️ Anonymkode: cd36e...516 Her hadde det vært kjekt om TS var flinkere til å formulere seg, for veldig mye av det hun sier er ullent og halvveis. Vi må ha litt klare ord for pengene om du skal få noen vettuge råd! Anonymkode: 34718...237 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2025 #37 Skrevet 8. september 2025 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Fint at du tar dette på alvor ❤️ Som jeg tolker det; du har vært på helsestasjonen og vært bekymret, fordi sønnen din har en penis større enn gjennomsnittet? I såfall så tolker jeg det videre at disse damene mente det noe alà at barnet har arvet størrelsen etter far, og ikke nødvendigvis at de er pedofile og «ekle» - selvom det er ekkelt, hvis det gir mening. Jeg hadde reagert selv og jeg hadde absolutt tatt det videre til styrer ❤️ Anonymkode: cd36e...516 TS dette^^^ Ja, han har over gjennomsnittet større kjønnsorgan men ikke noe bekymringsfullt for helsevesenet. Anonymkode: 5c236...093
AnonymBruker Skrevet 8. september 2025 #38 Skrevet 8. september 2025 Hadde snakket med styrer og krevd reaksjoner før jeg leverte barnet igjen, det der er helt sjukt ekkelt. Anonymkode: fd197...52a 2
AnonymBruker Skrevet 8. september 2025 #39 Skrevet 8. september 2025 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Relevant spørsmål dette, det er ingenting, slik du legger det frem i hovedinnlegget, som tyder på at de snakket om sønnen din. Tvert i mot virker det som om de snakker om far slik du formulerer det. Selvfølgelig ikke greit å snakke sånn om far heller, men ABSOLUTT helt psykotisk å snakke sånn om en toåring? Hva sa de faktisk, da? Sa de det du skriver i innlegget ditt? Anonymkode: 34718...237 TS jeg siterte en annen kommentar hvor jeg spesifiserte mer, poenget er at jeg fikk et helhetsinntrykket etter hele opplevelsen. oversatt til bokmål ble det sagt med "L" som initial for navnet til sønnen min: "«…generell samtale om sønnen min og en annen unge, urelatert til resten av samtalen…» «pause» … Men jeg skulle likt å prøvd ut faren hans, har du sett p**ken til L? «fnising blant begge jentene mens den ene av dem samtykker med en «mhm!» lyd…mer fnising…" Annen tilleggskommentar ettersom det ble en aktiv tråd, og noen har spurt. Pga vår arbeidsfordeling hjemme vet ikke disse jentene at jeg er mamma til L. Jeg leverer så og si aldri, å henter skjeldent, disse jentene kjenner jeg kun fra kartet barnehagen selv har av ansatte, å dem er assistenter/lærlinger begge to. Mest sannsynlig to jenter som ikke tenker lenger enn sine egne lipfillers, og dem reagerte ikke på annen måte når dem så de ikke var alene enn at dem ble momentant stille og rettet snutene sine ned i telefonene sine. Jeg skal ha et møte med styret, saken er ikke ferdig diskutert skriftlig ettersom alt jeg opplyste om skriftlig var at jeg var vitne til en upassende samtale. Så det tas videre, og ja som noen sier er det ord mot ord, men får for guds skyld håpe at disse jentene eier noe form for moral, og at styret tar oss serriøst. Anonymkode: 5c236...093 2 8
AnonymBruker Skrevet 8. september 2025 #40 Skrevet 8. september 2025 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Det der hadde jeg tatt muntlig opp med styrer, og jeg hadde ikke gjort det forsiktig. Jeg hadde heller ikke levert fra meg ungen der igjen før det hadde blitt tatt en skikkelig oppvask. Tror faktisk jeg hadde dratt med meg mannen dit også bare for å gjøre det hele enda mer tydelig og kleint. Det der er på ingen måte ok, uansett hva meningen i samtalen var… Hilsen voksen kvinne som har jobbet «noen år» på småbarnsavdeling. Anonymkode: 7f686...5ac Jeg har en datter som snart kommer til å komme i puberteten. Se for deg dette: Mannen min skal hente henne og overhører noen snakke om at de ønsker å ligge med meg for "har du sett dattera?". Dersom man legger godviljen til kan man late som at de sa at de vil ligge med meg fordi de synes jeg er digg. Uansett hadde JEG møtt opp på skolen og 1. Klaget til rektor og 2. Lekset opp for toskene. Haddr vi opplevd det ts forteller om så hadde han nok ønsket å møte opp selv og snakke med dem. Hadde det vært helt sikkert at de hadde henvist til ønske om å ligge med meg fordi de var nysgherrig på meg pga datteren min så hadde jeg meldt dem til politiet. Jeg regner med det blir henlagt, men for å få dem til å våkne. Anonymkode: 66ea8...8a3 2 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå