Gå til innhold

Min dagbok del 2...


*Lillian*

Anbefalte innlegg

Tusen takk for kjempekoselig hilsen, Skusla-vennen!! :D

Godt det ikke er bare meg som kaster sambos papirer... :ler: Men det lå ikke innimellom reklamen hos meg, da.. Det lå øverst... :oops: Men jeg trodde nå det var søppel jeg, da...

Kvelden i kveld har gått med til planlegging av uteområdet her... Vil fikse det SNAREST! Helst skulle det skjedd I GÅR! :lol: Vi får nok ikke gjort så enormt mye i år, vi får se på det. Vil helst få ordnet platting/veranda i år, men det blir nok ikke før neste år, tror jeg. Men vi skal nok få opp ugras og få planta litt her i år, DET skal vi nok fikse!! :D Selv om jeg hater hagearbeide og ikke har grønne fingre at all, så gleder jeg meg skikkelig til å få ordna opp ute her. Det er så stygt at jeg skjemmes over å vise det frem. De tidligere eierne har ikke akkurat vært flinke til å vedlikeholde det, for å si det sånn.. Så mye ugras, da, gitt! Føles som om vi har huset midt på et jorde! :o Men vi har ikke det, da.. Vi bor faktisk ganske sentralt, vi! :)

Ja,ja.. Jeg er ikke det minste trøtt, jeg føler for å planlegge og styre og ordne med ideer nå, jeg... Både til inne og ute.. Selv om vi ikke har masse penger å pusse opp ute og inne for nå, så har jeg masse tanker i hodet som jeg skal få ned på papiret etterhvert. Kikker på byggmakker.no og såvidt på byggern.no... Skal se om jeg finner flere etterhvert... Maxbo og sånn kanskje?!

Jippi! Så deilig å kunne gjøre sånne ting når man vet det er man selv som EIER det! :D :D *stråler*

Koz, Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pjuh!

Nu har vi tatt "kvelden"! :P

Vi har stått på med bare to små pauser siden klokka var ca. 14.30 i dag, så nå er vi riiimelig slitne. Vi har stått på skikkelig, men sånn det er nå så er det ikke stort mer vi får gjort i dag før vi får tak i mer hageredskaper i morra. Det er deilig å se at man har fått utrettet noe, og nå har vi iallfall begynt. Vi kunne gjort mer i dag hvis bare den tredjeparten i sameiet her hadde letta på r.æ.v.a. og fjernet skotet sitt som ligger bak den ene garasjen her. (Han bor ikke her, og dermed er det vanskelig å få tak i ham, men vi prøver stadig vekk...) Vel, vi er iallfall strålende fornøyd med det vi har fått gjort.

Vi var og sykla oss en liten tur med en gang etterpå, da. Eller, dvs jeg sykla og sambo gikk. Jeg har nemlig sinnsykt vonde knær nu, etter å ha stått på kne på bakken i flere timer. Det er ikke bra for mine noget medfødte skavankede knær, men det får gå. Så da sykla jeg istedenfor å gå. Sambo gikk litt lenger, han ville ned til elven og ta noen bilder. Jeg snudde og reiste hjem. Jeg skal snart ta en kjapp sjau inne her, rydde litt og sette på en klesvask + oppvaskmaskina.

Etter det skal jeg gå og dille og dulle, evt. dalle, med meg selv før jeg går i dusjen og tar en laaaang god dusj. Gleder meg! Men jeg gjør ikke det før jeg har fått gjort unna litt inne her, for jeg kommer nok til å bli varm av å holde på inne her også. Solen står rett på, så jeg svetter nok fra før allerede :-? Ja,ja, godt vi har innlagt vann her, da! :ler:

Etter jeg har ordnet meg og sånne ting, skal vi se hvor mye klokken har blitt og om vi evt kan stikke en liten tur bort til et vennpar av oss. Venninna mi har nemlig fått kattunger (ikke hun, men katta hennes :lol: ), og jeg ivrer verre etter å se på dem!! :roll: Sambo er litt i tvil om han egentlig vil vi skal reise bort dit, for han har sine mistanker om at vi ikke reiser hjem alene etterpå da... :o Hvem mener han at vi skal ha med oss? Skybert?? :o Hehe.. :oops: Katteelsker som jeg er, da, og på toppen er det leveringsklare kattunger.. Da sier det seg sjøl at det kan bli fryktelig vanskelig å reise derfra. Men jeg tenker som så at uansett om vi skal ha katt eller ikke igjen, så er det dumt å ta imot en kattunge nå like før sommerferien når vi skal reise bort osv. Stakkars katt, det vil bli litt for mye stress for den. Så det får evt heller bli til høsten igjen, tenker jeg.

Vel, nå får jeg vel komme igang her snart, slik at ikke sambo kommer hjem før jeg har rukket å lette på stumpen! :wink:

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aaah...Så deilig!

Det ble ikke til at vi reiste til det venneparet av oss likevel, jeg kom plutselig på at de har 2års forlovelsesdag i dag, så de feirer sikkert den sammen.. Da er det teit å bryte inn, liksom...hehe... :lol:

Etter jeg skrev i dagboka sist her, så fikk jeg gjort masse her hjemme. Nå er det bare PC-pulten min som er rotete... :oops: Jeg skal nok få ryddet den og...etterhvert.. Den funker det greit å rydde samtidig som jeg sitter og surfer... :blunke:

Det var sååå deilig å dusje, jeg følte meg jo skikkelig møkkete etter å ha drevet i jorda og graset osv i hele dag. Jeg fikk tatt en skikkelig overhøvling på hele kroppen med hårfjerning, ansiktsmaske, full bodypeeling, hårkur (uten nevneverdig resultat..), og en skikkelig god laaaang dusj. Etterpå tok jeg full manikyr og bittelitt pedikyr (hater føtter!!) Det er så deilig, nå føler jeg meg faktisk skikkelig VEL! :D

Når håret mitt har tørka skal jeg finne fram krølltanga og krølle den nederste delen av håret mitt! :) Har brukt krølltanga bare en gang før, også har jeg hatt den i minst et halvt år.. Blir liksom aldri tid til det, da.. Men i kveld skal jeg gjøre det! Så blir det så fint til i morra, atte! :wink:

Nå skal jeg bare slappe av en times tid før jeg går og legger meg. Begynner på jobb klokka 07.30 i morra :o så da må jeg opp tidlig...

I dag har vært en ganske så deilig dag, egentlig!

Forresten har jeg fått skille av klokka og ringene mine etter og tilbringt halve dagen utendørs! :D

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orker ikke skrive så mye nå.. Skal snart legge meg...

I dag har vært en ufattelig tung dag. Var på do 4 turer mens jeg var på jobb i dag hvor jeg bare satt og grein....... :cry: Skjønner det bare ikke. Det bare brast for meg.

Etter jobb tok jeg en kaffe med en god venninne. Da gikk det bedre. Snakka en del med henne om ting og sånt.

Kom hjem, og da brast det flere ganger igjen. Har grått sånn til og fra siden jeg kom hjem rundt klokka 22.00.... :cry: :cry:

Har funnet ut at jeg virkelig trenger hjelp. Jeg klarer snart ikke mer. Orker ikke mer. Det tar altfor mye av meg, det å hodle på fasaden, det å ikke gi meg selv lov til å virkelig bearbeide ting.

Håper det blir en bedre dag etter litt søvn, bare jeg får sove...

Nå er klokka snart 00.45 den 5.juni 2003...... I dag er datoen jeg hadde menstermin for våre to små gull..... Livet er så urettferdig.

Kan noen bare stikke en sprøyte i meg?? Jeg takler ikke mer snart. Er lei av alt dette...Krampegråten har tatt meg gang på gang i dag, men jeg har hentet meg inn hver gang. Bare felt noen tårer i skjul, slik at ingen har sett det på meg.

Dette er for tungt for meg. Har fått nok. Hvorfor skal jeg lide sånn? Hva har jeg gjort for å fortjene det?? Hvorfor vil jeg meg selv så vondt??

En ny dag i morgen....Må legge meg, skal vel på jobb igjen.. Selv om jeg hater tanken på det.... :cry: :cry:

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Hei Lillian !

Vet akkurat hva du snakker om når det gjelder å resirkulere mannens papirer. Min sier jeg resirkulerer posten før den har fått landet i postkassen.

Så ville jeg gi deg en klem, en god og trøstende en.

Det er nok vanlig å få en svært sterk reaksjon på termindato når man har mistet.

Det er helt normalt å huske termindato for resten av livet. Det vanskelige er at når man mister før man kan få en grav å sørge ved blir sorgen så usynlig for verden rundt. Sorgen er utrolig ensom og mange har forventniger om at man skal ha sørget ferdig inenn en viss tid. ( Selvfølgelig ikke definert av den som bærer på sorgen )

Gi deg selv lov og anledning til å grine, grine når du vil og hvor du vil !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for koselig hilsen Hilde! :D

Jeg kan bare ikke grine når jeg vil og hvor jeg vil.. Da ville jeg gått i en evig grinesirkel, iallfall nå om dagene... :-?

Dagen i dag var ikke noe lettere enn i går. Det bedret seg litt mer utpå dagen i dag, men likevel var det ikke lett.

Har grått mye på do på jobben i dag også. Måtte holde tilbake mange ganger.

Plutselig så var det en av mine kolleger som slengte ut av seg "Er du trøtt og sur i dag, eller?" :roll: Som om det hjalp, liksom... Jeg svarte at jeg har vondt i sjela, så sa jeg ikke mer om det. Orka ikke, det holdt på å briste for meg bare ved å si det.

Det er så tungt. Det var sommerfest på jobben i dag, jeg gjorde alt jeg kunne for å holde maska. Hadde på meg solbrillene hele tiden (de er helt mørke så du ser nesten ikke øynene mine under). Da rant det noen tårer som jeg tørket vekk i skjul. "pjuh, er så varmt, svetter så ille mye..." Tok den, jeg. :roll:

Nå er jeg så lei. Det er så vondt å gå med denne sorgen. All smerten inni meg. Jeg vil bare ha det bra. Men det har jeg ikke. Gleder meg ikke til noen ting lenger. Jeg pleier alltid å bli så rørt over ungene på jobben osv, spesielt når de kommer og gir meg en klem osv. Det merker jeg knapt nok nå. Enser det liksom ikke. Gleder meg ikke sånn som det har gjort. Merker lite.

Et av barna ville heller være sammen med meg enn med mamma'n og pappa'n sin på sommerfesten i dag, det er slikt som vanligvis varmer meg så mye at jeg blir rørt til tårer. Jeg merket ikke det i dag. Det var bare koselig at han ville være sammen med meg, men jeg sa ingenting.

De hadde tydeligvis litt mer forståelse på jobben, inne på avdelingen i dag. Jeg vet ikke om noen tenkte over datoen i det hele tatt, bortsett fra sjefen. Hun så på meg med et sørgmodig smil og blunket til meg i dag. Det var nok til at jeg måtte gå på do og tørke noen tårer. Det var iallfall noen som visste, noen som skjønte at jeg har det tungt.

Livet skal ikke være lett, har jeg hørt. Men det kunne vel vært litt lettere i det minste... :cry: Nå har jeg lest gjennom dagboken min. Så mye depressiv som jeg har vært det siste året har jeg ikke vært før - det ser jeg helt klart når jeg leser gjennom. Ting har vært veldig vanskelige og veldig tungt det siste året. Skulle ønske jeg virkelig fikk en skikkelig opptur snart, en som varte litt lenger enn noen få dager av gangen.....

Ja,ja...

Nå må jeg gjøre en del husarbeide før jeg går i dusjen. I kveld skal jeg legge meg tidlig. En dag igjen denne uken på jobb, så er det langhelg!! Det blir godt.

Gruer meg til i morgen, sambo skal være borte hele kvelden. Men han skal ikke drikke da, han skal kjøre bil selv. Så da vet jeg i det minste at han kommer vel hjem, da. Men likevel... Sitte her hele kvelden. På en måte er det godt, for det har skjedd noe med meg den siste tiden som gjør at jeg greier ikke å gråte overfor sambo engang. Så da kan jeg gråte og hyle så mye jeg klarer når jeg blir alene hjemme. Men samtidig er det fryktelig tungt. Det er så vondt å kjenne på følelsene. Har overspist veldig mye de siste dagene. Helt jævlig. Håper det gir seg snart.

Nå trenger jeg en røyk og et kvarter på sofaen før jeg starter opp. Det får gå, jeg får bare stå på og legge meg fortest mulig.

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff...jeg har gråt i medfølelse nå som jeg har lest siste sida i dagboka di!

Du oppmuntra meg veldig da jeg hadde det jævli i vinter, og nå vil jeg gi deg noen oppmuntrende ord!

Lo veldig da jeg leste om de papirene du kasta, om husket på den gangen han jeg nå er gift med og jeg ble sammen.

Han hadde klart og runde tre utrolige vanskelige spill på Play Station, men det var helt til jeg skulle se på minnekortet hans.

"hva er den knappen der til", lurte jeg på, og trykte.

Vips, så var alle tre spillene slettet..... :oops: :oops: :oops:

Trist og høre om at du har mistet. Jeg bare håper det ikke er lenge til dere lykkes igjen! Om det er en trøst, så er dere ikke alleine om og prøve igjen og igjen......

Håper du har noen og snakke med om dette, hvis ikke så må du bare sende meg en PM!

God helg- til tross all driten!

Klem fra MarianneE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chica

Hei Lillian

Håper det går bra med deg ikveld. Har lest gjennom hele dagboken din ikveld, og tenker masse på deg.

Klem fra Chica

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Hei Lillian! Takker for en hyggelig kveld på Chatten og ønsker deg en riktig trivelig pinsehelg.

Du får stelle godt med sambo da, som har vært på by`n!

Klem, Mie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen

Det er vondt å høre at du har det så leit og trist for tiden.. Det er fryktelig å ha en SA og ikke minst to..

Jeg har hatt en, og det er mer enn nok. Jeg håper det ordner seg for oss begge snart.. Tenk så koselig det hadde vært da.. Da kunne vi prata om baby med hverandre.. :)

Det er bra å gråte.. Få det ut. Det er mye værre om du skal gå å bære på det, å holde det inni deg! Så de gråtepausene dine på toalettet skal du bare ta.

Men kanskje det hadde vært greiest å få seg en sykemelding en ukes tid?? Det høres ut som du har det så fryktelig tungt, å da hadde kanskje det beste vært om du fikk slappet av, tenkt på deg selv, og kanskje, som du sier, fått noen å prate med.

Det er en sorg som tar lang tid å komme over, mange forstår kanskje ikke det, men det er det! Det er som om hjertet vil briste.. Men det gjør det ikke.. Man blir sterkere av det, og man ser hva man klarer. Kanskje å tenke sånn vil hjelpe litt.. Jeg vet at svært lite kan hjelpe, at det hjelper lite hva folk sier.. Men jeg sender det hvertfall en klem jeg, å jeg vet hva du går gjennom .. Om du trenger å prate med noen, så kan du sende meg en pm eller noe da vennen, jeg håper du vet det!

Ha en fin pinsehelg da, og en fortsatt god natt..

Stooor klem til deg fra meg! :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Har sittet og lest litt i dagboken din Lillian. Fikk bare så lyst til å gi deg en god klem og sende noen gode tanker over til deg.

Ønsker deg alt godt, Lillian.

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

Hei Lillian!!

Tusen takk for i går, det var da hyggelig (kanskje ikke for Lars og Terjeog de, men....)

Skjønner at du sliter og har det tungt. Det er jeg lei meg for. Om tiden ikke akkurat leger alle sår, så gjør den kanskje sitt for at ting skal bli lettere å leve med.. Ingen ting er statisk, alt er i endring, ting vil se lysere ut og du kan finne meninger der du trodde det var umulig. Kanskje.

Vi snakkes og sees, Lillian!

Stor klem fra embla s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mzfire

Hei Lillian

Hvordan har du det? Håper du har det bedre i dag. I dag er det lørdag og pinse. Håper du og samboern din koser dere masse. Det trenger du.

Jeg tenker at det blir kjempe koselig å møtes til fredag til uka.

Jeg har ikke snakket så mye med deg jeg. Men jeg har dannet meg et bilde av deg. Jeg ser på deg som en hvit engel. Føler virkelig med deg. Når jeg leser dine ord her, kan jeg kjenne din sorg. Er enig med Skusla.

Få det ut gråt så mye du orker. Det hjelper altså. Sorg tar tid, spesielt å bearbeide det. Slik som du har hatt det på jobben , høres det ut som du hadde hatt godt av å ta en ukes sykemelding. Snakk med legen din du og hør hva han kan hjelpe deg med. Håper virkelig dere lykkes med familieforøkelsen.

Vi kommer til å sees til fredag så ser fram til å se deg Lillian :D

Ha en fiin pinse.

Klem til deg fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*Lillian* !

Heisann :blunke:

Jeg har også hørt at livet ikke skal være enkelt,

det er jo greit, men det behøver ikke å _bare_ være vanskelig, vel?

Hms, joda, ofte føles det slik, at alt og alle er imot at en selv skal få litt lykke...I know the feeling :(

De gangene man er skikkelig nede hjelper det på om man stjeler mye tid til seg selv, gjør det en vil, er skikkelig barnslig, egoistisk, hehe, skjemmer seg selv bort, osv :)

Det hjelper på, faktisk!

Være litt brøytende og selvsentrert, hehe, ok,

kanskje jeg overdriver, men du ser hvor jeg vil hen!

Sliter en del selv, :(

men prøver se positivt på ting...

Gruer meg mest til 7. januar neste år,

ja, vet det er lenge til, men... :(

Trist blir det nok.

Prøver i mellomtiden å se litt positivt på ting,

får gjort noe fornuftig, være egoistisk (,men ikke bitchy, overlegen, osv),

har tross alt min kjære å bry meg om :)

Er godt å være to om det,

er enklere når man kan få snakket ut,

kranglet litt, få ut aggresjon,

skylde på hormoner, osv. Hehe :ler:

Vi kvinner er merkelige vesener, jeg vet :blunke:

Vet du hva *Lillian*,

jeg synes du virker som en kjempeflott jente med en kjempeflott mann som bryr seg veldig om deg!

Du er heldig, dere har hverandre :blunke:

...og tro meg, tro på deg selv, tro på dere to,

senere i livet blir dere fler :blunke:

Slik tenker jeg,

og det hjelper når det er som verst!

:blunke:

Kjærlighet er det sterkeste bånd mellom to individer!

Hilsen Miew som ønsker dere lykke til !

(uff, ble litt langt dette innlegget...og med mange smileys, håper ikke Minnie leser det!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for alle de gode ordene, til dere alle!! :) Jeg har jo allerede takket inne på Personlige Meldinger, men jeg takker her også, jeg! :wink: Takk til ALLE som har skrevet hyggelige hilsninger til meg, og ikke bare nå i denne tunge tiden.

Vel, det gikk overraskende bra å være hjemme alene i går kveld. Hadde bare et bittelite angstanfall, men det var så lite at det er liksom ikke noe å snakke om. (Det var da jeg "observerte" inne på chatten...) Ellers gikk det utrolig bra, selv om jeg kjeda meg og savna sambo masse! :roll: Det hjalp jo på at jeg hadde noen jenter inne på chatten som var der og holdt meg med selskap, da! :blunke:

I dag våkna vi ganske tidlig, men vi sto ikke opp før rundt klokka 12.00. Deilig.. Var på butikken og handla inn, og så reiste vi hjem og spiste en god frokost. Etterpå begynte vi å gjøre masse her hjemme. Rydda, støvsugde, tørka støv, vaska gulv, vaska klær, satte på oppvaskmaskina, hengte opp klær, la sammen klær.... *stolt* Så nå er det kjempefint og rent her! :P Deilig følelse og vite at man kan sitte her og slappe av med god samvittighet....

Etter fotballkampen var ferdig (som ingen av oss så på), gikk sambo ned til byen for å sjekke livet og ta noen bilder. Bare molefonkne tryner å se, visstnok.. hehe..

Da sambo kom hjem satt vi bare hjemme og slappa av og skravla. Så lagde vi oss Marokkansk kyllinggryte (ikke så veldig god, men det visste vi jo ikke...).

Nå sitter sambo foran sin PC og surfer, mens jeg sitter her og slapper av.

Forresten har vi begynt å røyke ute igjen i dag!! *enda mer stolt*

Nå tenkte jeg at jeg skulle skrive noen brev som jeg må få sendt snart, før jeg skal gå i dusjen.

Har det litt bedre i dag, men jeg merker at jeg innimellom får en veldig stor klump i halsen... Heldigvis greier jeg å svelge den vekk, slik at jeg ikke begynner å grine nå. Orker ikke gråte mer, jeg... :-?

I morra kommer min bestevenninne på besøk, hun og typen skal ligge over her til mandag. Egentlig skulle de ligge over fra i dag til i morgen, men det ble litt forandringer i planene. Det blir iallfall koselig da! Har ikke sett henne siden mars/april, så det blir veldig kos å treffe henne igjen. Gleder meg! De er jo veldig spente på å få se huset vårt også, da!

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Hei Lillian!

Livet gir sol og regn, slik er det for de fleste av oss, men noen får tyngre stunder enn andre.

Jeg forstår godt at du er lei deg og at tankene kretser mye rundt det å få barn nå. Prøv å få tankene over på noe annet sies det, helt klart lettere sagt enn gjort det ja.

Når man føler seg nedfor og trist hjelper det faktisk litt på problemet hvis man steller seg, rydder og vasker litt rundt seg - det hele tatt "shiner" overflaten litt. Dessuten er det godt å bruke krefter på slike ting, så får tankene hvile litt. Ser at du også setter pris på de tingene. Ikke det at det virkelig løser noen problemer, men en føler seg litt bedre for en stund ihvertfall.

Håper du koser deg med besøket ditt.

Stor klem fra Mie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk for hilsen, Mie!

For ca. en time siden reiste min venninne og hennes type. Det har vært kjempekoselig med besøk, vi har kosa oss masse! Vi satt og drakk og skravla til klokka var 05.00 i dag tidlig før vi kvelda. Det var kjempedeilig å ha dem på besøk. Det å treffe dem igjen, det er så lenge siden sist!

Men det er nå godt å være alene igjen og, da.

Det ble felt noen tårer i går kveld, men ikke så masse. Det var bare en bitteliten privat "på-kjøkken-samtale" mellom min venninne og meg mens vi lagde mat i går kveld. Ellers har det vært godt å få tankene over på noe annet.

Det ble stille, svært stille da de hadde reist igjen. .. Sambo og jeg er slitne siden det ble så sent i dag tidlig og siden vi sjelden drikker noe særlig. Men det var absolutt verdt det.

Tankene begynner jo å spinne igjen så snart man er alene igjen, da. Og spisingen.. Har vært sååå flink mens vi har hatt besøk, spiste ikke av kaka jeg lagde (som de forøvrig syntes var ufattelig god) og forsynte meg kun en gang av middagen vi lagde til i går kveld. Men nå er de ute av huset, og alt blir "tatt igjen"

Det er ikke mest tankene rundt det å få barn som kverner mest i hodet på meg nå. Det er jo det også, men det er ikke det som preger meg mest om dagene. Det er liksom det at bebisene skulle vært født nå (ellers hadde jeg vært på overtid), det er vekt, kropp, mat, selvfølelse osv..... At jeg aldri blir ferdig med det der - så forbanna frustrerende!

Vel....Vet ikke helt hva jeg skal skrive nå, jeg. Egentlig.

Bare fordi jeg drakk i går kveld så har kvisene poppet frem også... Da ser jeg iallfall ikke bedre ut......

Uff....

Unnskyld!

Smiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiil *falskt smil*

Nei, jeg skal støvsuge litt her nå, mista noen sølvkuler i går mens vi satt her... hehe...

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lmari

Lillian, lillian, lillian. Lurer på hvordan det går an å bli glad i en person man ikke kjenner, jeg?? For når jeg leser om hvordan du har det, kjenner jeg at jeg er blitt glad i deg! Tar meg selv i å tenke på deg selv om jeg ikke er på nettet - og lure på hvordan du har det...

Vi ligner på hverandre, skjønner du. Sliter også med kropp, vekt og selvbilde, men kanskje aller mest med spisingen. Som tenåring var jeg kraftig, men ikke tjukk. (det ser jeg på bilder nå). Faren min mente at jeg var altfor tjukk, og brukte hvert ledige minutt på å "snakke" med meg om det. Og når vi spiste middag, kom det ofte skjeve blikk fra han ned på tallerkenen min... Det har gjort at jeg har problemer med å spise mens andre ser på, men stapper inn på mens jeg er alene.... Og er blitt litt av et matvrak - jeg er glad i god mat på toppen av det...

Vet at dette ikke er det samme som du sliter med. Men hadde bare lyst til å si at du er ikke alene i hele verden. Noen liker deg - selv om vi kjenner de innerste sidene dine. Du virker som en super jente - med massevis av humor og bein i nesa!

... bare pass på at du ikke tar på deg den vellykkede maska for ofte... Jeg tror du ville hatt godt av å åpne deg for noen ,feks i terapi. Det er ikke bra å holde alt inni seg!!

Vanligvis sier jeg "bit tenna sammen og kom deg gjennom det" når mine venninner sliter med ting. Men her tror jeg ikke det er løsningen...

Lykke til! Vit at jeg tenker på deg!

... og sender deg en stooooor trøstende klem!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillian' date=' lillian, lillian. Lurer på hvordan det går an å bli glad i en person man ikke kjenner, jeg?? For når jeg leser om hvordan du har det, kjenner jeg at jeg er blitt glad i deg! Tar meg selv i å tenke på deg selv om jeg ikke er på nettet - og lure på hvordan du har det... [/quote']

Åh, Imari!! :grine: Det du skrev der var vel noe av det mest rørende og fineste et menneske kunne sagt til meg, omtrent. Griner så tårene spruter her nå, ble så ufattelig rørt!! :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...