Gå til innhold

Min dagbok del 2...

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk, takk The Imp og Tilde!! :D

Joda, det kan være deilig nok å være betatt av noen, men det er ikke fullt så deilig når du ikke vet hvor skapet står :lol: Dessuten kjenner jeg ham ikke så veeeldig godt.... :oops: Men nå skal jeg ikke si mer om det, kan ikke avsløre for mye - kan hende noen kjenner ham... :wink:

Jaja... Jeg får internett på onsdag i min nye kåk! Nu sitter jeg i gamlekåken - exen og hans bror er iveien med et lass hjem til exen. Jeg tar meg en velfortjent pause, har knapt nok sittet i ro i hele dag... :-?

Lillian

Skrevet

God helg til deg Lillian :)

Håper du kommer i orden fort i leiligheten :)

:D

Skrevet

:sjarmor:

Jeg er tilbake - noget redusert, men virkelig levende :sjarmor::ler:

Har det kjempefint i min nye kåk - stortrives!! :D

Lillian

Skrevet

Ingen som ønsker meg velkommen igjen? :roll::grine:

:ler:

Jeg har det fortsatt strålende fint - men er sjukmeldt ut uken og kommer nok til å bli sjukmeldt lenger fordi jeg føler meg ikke klar for å gå på jobb igjen enda. Det er utrolig deilig å gjøre andre ting og få andre ting å tenke på enn jobben. :)

Jeg har ikke vært så altfor mye hjemme de siste dagene, har farta litt "hit og dit" :Hehe:

Forresten - jeg skrev tidligere her at jeg er betatt....Veeel...... :sjarmor: Trenger jeg si mer? :kul:

Lillian

Skrevet

Du er tilbake jo :) Hvordan står det til? Komme på irc også da vel :)

Skrevet

Skulle gjerne kommet en tur på IRC The Imp, men den #¤%&/ Telenor ADSL-linja har satt inn en brannmur så jeg kommer ikke inn på noe slikt - er bare såvidt jeg kommer inn på MSN også! :-? Skal fikse det - skal se nærmere på det, men jeg har ikke tid enda.

Så inntil da blir det nok ikke noe IRC på meg :roll:

Lillian

Skrevet

ja hvordan går det med deg og han du er betatt av da..

noen resultater enda

Skrevet

:hoppe::hjerter: :blomst_opp: :enig_animasjon: :velkommen::sexy::vinke::klovn::kyss::tommelsmil::enig: :D :kghjerte:

Fornøyd nå?!! :engel:

Fortell da Lillian!!!

Kissi kissi all the time?! :sjarmor:

Skrevet

Ny type samtidig som du flytter ut fra typen du har vært med i fem år?

Hm.. Tenker jeg tusler ut før jeg skriver noe mer jeg.

Men for all del... Klem!

Skrevet

Håper du får fikset på msn jeg - eller brannmuren eller hva det er - for sånt er irriterende :-? iallefall ønsker jeg deg herved hjertelig velkommen tilbake til dagboken ! Du har vært savnet ! :Nikke:

Ønsker deg en fin kveld Lillian :D Nyt livet ......................... :wink:

Skrevet
Ny type samtidig som du flytter ut fra typen du har vært med i fem år?

Hm.. Tenker jeg tusler ut før jeg skriver noe mer jeg.

Men for all del... Klem!

Hvem har sagt noe om ny type? :roll: Ikke jeg - det var du som trakk den slutningen :blunke:

Jeg har ikke ny type igjen jeg - er heldigvis fortsatt glad og fornøyd singel :wink:

Lillian

Skrevet

Lillians dagbok stenges etter hennes eget ønske

Usikker

-moderator-

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...