*Lillian* Skrevet 14. november 2003 Forfatter #982 Skrevet 14. november 2003 Takk, takk The Imp og Tilde!! :D Joda, det kan være deilig nok å være betatt av noen, men det er ikke fullt så deilig når du ikke vet hvor skapet står Dessuten kjenner jeg ham ikke så veeeldig godt.... :oops: Men nå skal jeg ikke si mer om det, kan ikke avsløre for mye - kan hende noen kjenner ham... Jaja... Jeg får internett på onsdag i min nye kåk! Nu sitter jeg i gamlekåken - exen og hans bror er iveien med et lass hjem til exen. Jeg tar meg en velfortjent pause, har knapt nok sittet i ro i hele dag... :-? Lillian
Gjest Donna Skrevet 14. november 2003 #983 Skrevet 14. november 2003 God helg til deg Lillian Håper du kommer i orden fort i leiligheten :D
*Lillian* Skrevet 19. november 2003 Forfatter #984 Skrevet 19. november 2003 Jeg er tilbake - noget redusert, men virkelig levende Har det kjempefint i min nye kåk - stortrives!! :D Lillian
*Lillian* Skrevet 20. november 2003 Forfatter #985 Skrevet 20. november 2003 Ingen som ønsker meg velkommen igjen? Jeg har det fortsatt strålende fint - men er sjukmeldt ut uken og kommer nok til å bli sjukmeldt lenger fordi jeg føler meg ikke klar for å gå på jobb igjen enda. Det er utrolig deilig å gjøre andre ting og få andre ting å tenke på enn jobben. Jeg har ikke vært så altfor mye hjemme de siste dagene, har farta litt "hit og dit" Forresten - jeg skrev tidligere her at jeg er betatt....Veeel...... Trenger jeg si mer? Lillian
Gjest the imp Skrevet 20. november 2003 #986 Skrevet 20. november 2003 Du er tilbake jo Hvordan står det til? Komme på irc også da vel
*Lillian* Skrevet 20. november 2003 Forfatter #987 Skrevet 20. november 2003 Skulle gjerne kommet en tur på IRC The Imp, men den #¤%&/ Telenor ADSL-linja har satt inn en brannmur så jeg kommer ikke inn på noe slikt - er bare såvidt jeg kommer inn på MSN også! :-? Skal fikse det - skal se nærmere på det, men jeg har ikke tid enda. Så inntil da blir det nok ikke noe IRC på meg Lillian
Gjest lurven Skrevet 20. november 2003 #988 Skrevet 20. november 2003 ja hvordan går det med deg og han du er betatt av da.. noen resultater enda
Tilde Skrevet 20. november 2003 #989 Skrevet 20. november 2003 :blomst_opp: :enig_animasjon: :D Fornøyd nå?!! Fortell da Lillian!!! Kissi kissi all the time?!
Arketypen Skrevet 20. november 2003 #990 Skrevet 20. november 2003 Ny type samtidig som du flytter ut fra typen du har vært med i fem år? Hm.. Tenker jeg tusler ut før jeg skriver noe mer jeg. Men for all del... Klem!
Gjest Donna Skrevet 20. november 2003 #991 Skrevet 20. november 2003 Håper du får fikset på msn jeg - eller brannmuren eller hva det er - for sånt er irriterende :-? iallefall ønsker jeg deg herved hjertelig velkommen tilbake til dagboken ! Du har vært savnet ! Ønsker deg en fin kveld Lillian :D Nyt livet .........................
*Lillian* Skrevet 20. november 2003 Forfatter #992 Skrevet 20. november 2003 Ny type samtidig som du flytter ut fra typen du har vært med i fem år? Hm.. Tenker jeg tusler ut før jeg skriver noe mer jeg. Men for all del... Klem! Hvem har sagt noe om ny type? Ikke jeg - det var du som trakk den slutningen :blunke: Jeg har ikke ny type igjen jeg - er heldigvis fortsatt glad og fornøyd singel Lillian
Usikker Skrevet 20. november 2003 #993 Skrevet 20. november 2003 Lillians dagbok stenges etter hennes eget ønske Usikker -moderator-
Fremhevede innlegg