Gå til innhold

Min dagbok del 2...

*Lillian*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skal jeg offentliggjøre litt logg fra i går, eller er det slik som kanskje ikke tåler dagens lys? :wink:

Takk for bildene forresten. Godt å enddelig ha de u-klipte.

DU KAN PRØVE DEG DU ACHMEDSEN!!!! :evil: :lol: :oops:

Hahaha, du kan jo få TRO at du fikk bilder... Jeg var ikke så tror som du full jeg var :wink:

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for meldingen Lillian!!! Er ikek mange som husket det, ogjeg er heller ikke så keen på å feire så mye.... Men godt å bli husket!

var en liten tur ute, men kvelden sluttet tidligere enn jeg håpet, etter en fin begynnelse med masse blikk og flere telefonnr... :sjarmor: Så mistet jeg en linse (faen) og minus ti på et øye er ikek noe kult... så dro hjem svimmel og uttafor. Like greit kanskje. Så slapp jeg å våkne opp med de to venninnene :sjarmor::ler:

Ha en fin søndag kjære. Tenker på deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra du reiste hjem ja!! :kysse: Ellers måtte nok jeg reist og hentet deg :wink: TO VENNINNER da gitt!! *hrmf*...... :wink::ler: (bare tuller med deg, vennen!)

Selvsagt husket jeg på det, kjære... Skulle bare mangle! :P For meg er det helt naturlig å huske på sånt :wink:

I dag må jeg pakke siden jeg reiser nordover etter jobben i morra. Skal jo i begravelse på tirsdag.....Gruer meg, det er så vondt å gå i begravelser.. :cry:

Ellers hadde jeg en fin lørdagskveld/natt :wink:

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DU, JEG BARE MÅ HA DEG

NÅ NAKEN UTEN OM & MEN

MEN DET ER 35 MIL HVER VEI

VI ER TO SOM ER HVER FOR SEG

Så når vi legger oss i natt

hver for oss, helt alene

og så gjerne skulle vært sammen

tenk da at du er den eneste ene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nu har jeg pakket til i morgen.. Reiser rett fra jobben og kommer ikke hjem før tirsdag kveld. Kommer antageligvis ikke på nett før tirsdag kveld heller.

Onsdag skal jeg til legen igjen...Er spent på det... Hva som skjer og hva han sier.. Hva vi kommer frem til, om vi kan samarbeide osv..

Nå er det vel snart på tide å sove litt igjen, men jeg sitter og dikter og da må diktene bare få komme ut for jeg får hetta om jeg ikke får skrevet dem ned når de kommer inn i huet på meg :ler:

Håper alle får en fin start på uka!! :D

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeemmm,det var jo ikke mye oppdateringa. For her er det jo ikke skrevet stort de siste dagene og jeg er jo sååååå nysgjerrig om hva legen din sa :eeeh:

Errrrrrrgrer meg :sinna:

Send meg en sms om du har lyst da :wink:

Nuss frå meji :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol: Opdateringen kommer nu :wink:

Jeg har skrevet i en PM til noen om legebesøket, men jeg kan jo legge det inn her også da for de interesserte :wink:

Vel, det gikk bra hos legen i. Han spurte om jeg ville sjukmeldes, men jeg sa selvfølgelig nei for jeg synes ikke det er noe bedre å gå hjemme og bare tenke enda mer.

Han skulle sende henvisning snarest, men han ville først undersøke om det var noen med spesialkompetanse i spiseforstyrrelser først fordi han mente det ville være lurt for meg.

Han beklaget at han hadde overkjørt meg litt sist og greier, og denne gangen spurte han om så mye og så detaljert at jeg følte jeg brettet ut ALT om meg selv om mer til der jeg satt.. Det var ekkelt, men jeg tenkte jeg fikk bare fortelle slik at han forsto mer hva alt sammen dreide seg om.

Han ba meg begynne med et prosjekt nå framover, sånn ved siden av at jeg venter på å komme først i køen på terapi. Etter det jeg hadde fortalt i dag og sist gang, så sa han at prosjektet skulle jeg kalle "Ny jobb i sikte".. Han mente utfra det jeg fortalte og det mitt kroppspråk sa var at den barnehagen jeg jobber i ikke var den rette plassen for meg. Pga arbeidsmiljøet.. Det ville ikke lette på min depresjon at det er slike tilstander på jobben som jeg fortalte om, da han merket at jeg var en person som tydelig lot veldig mye av negativiteten og slikt på jobben gå innover meg og tok en del ting der personlig,det var ikke et godt arbeidsmiljø (det er jo stort sett sant..)

Han sto fortsatt på at jeg skulle gi Cipralex en sjanse, fordi slik han så meg sist gang og denne gangen så var han redd for at depresjonen kom til å bli verre om jeg ikke fikk holdt den på stedet hvil med noe, - særlig fordi jeg må belage meg på ventelister for å komme til psykolog osv. Dessuten fikk jeg også vite på jobben samme dag at den eneste av de jeg jobber med som jeg føler jeg har et godt forhold til (utenom den profesjonelle basisen, det har jeg jo med alle) - skal slutte snart. Fått seg ny jobb og greier. Da fikk jeg litt småpanikk, for mine arbeidsdager går mye lettere når han er tilstede..

Vel, så legen var bekymet for min depresjon da i tillegg til spiseforstyrrelsen, liksom - så jeg ble etter mye diskusjon og om og men enige om at jeg skal gi Cipralex'en en sjanse i en måned. Om jeg fortsatt ikke er glad for å ha dem da, så skulle jeg slutte da...

Sånn var det... Så da får jeg bare se...Vente på henvisning osv.. Jeg fikk ingen ny time hos legen eller noe, da, så jeg vet egentlig ikke helt hva jeg skal nå annet enn å vente på plass hos noen å snakke med..

Det var stort sett det som skjedde der i, han syntes det var veldig bra at jeg hadde skrevet det brevet, sa han. Han var bare et menneske og kunne ta overilte beslutninger og misforstå og derfor var det greit at jeg gjorde det på denne måten sa han.

Så nå er det vel bare å vente, tenker jeg...Håper ikke jeg må vente altfor lenge. Legen sa det var litt kø, men ikke så alvorlig mye i området her. Heldigvis.

Sånn var det..... Fornøyd nå, Theamor? :ler:

I dag tok vi belsutningen om hvilken megler vi skal bruke, og i kveld har han vært her og vi har pratet og skrevet under avtaler osv.. Så nu er det i gang! Han hadde en mulig kjøper for hånden allerede, så vi har snakket og diskutert slik at om denne personen er interessert så kommer han på visning på søndag allerede.. Men siden han får komme før fellesvisningen så godtar vi ikke hvilket som helst bud da :wink:

Så har jeg sittet her og ojuklet med diktene mine.. Jeg har skrevet 32 dikt i løpet av oktober måned!!! :o Dæven, mye tanker og følelser som har sprengt seg ned på papiret gitt :lol: Jaja, godt å få det ut selv om ikke alle diktene er like gode :roll:

Ellers er jeg fryyktelig trøtt og sliten. I morgen skal vi ha planleggingsdag på jobben, men vi skal på kurs i Oslo. Så om det er noen barnehageansatte som skjønner hva slags kurs det er snakk om og skal på samme så får dere hilse på om dere kjenner meg igjen da :wink:

Nu skal jeg dikte litt og pjukle litt mer med diktene mine før jeg finner senga. Tror det blir tidlig kvelden i kveld, for jeg er utrolig sliten i dag....

Ha en fin kveld/natt og fredag, folkens! :P

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grrrr

nå har jeg prøvd å skrive vulgær dikt

men det går ikke..

ikke uten å skrive stygge ord

og da blir jo jeg vulgær selv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja men jeg prøver å late som om jeg ikke er det da veit du :wink:

Såpass har jeg skjønt - men du mislykkes lille lurvespurv :wink:

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag var det planleggingsdag på jobben. Vi var på Østlandske Lærerstevnet, jeg var på to halvdagskurs og de var så inspirerende og utrolig BRA de kursene at jeg følte meg som et nytt menneske da jeg gikk derfra :ler: Vel, det var kanskje litt overdrevet, men det var sinnsykt bra kurs!! :wink: Det første jeg var på varte i 3 timer og het "Barns selvfølelse" - foredragsholderen var Anniken Hauge, kan bare anbefale henne! Hun snakket om sååå mye som jeg virkelig brenner for - og hun var som meg Jesper Juul-fan :blunke: Det var så jeg fikk lyst å ta med denne fantastiske dama til barnehagen jeg jobber i og vise henne fram og si til de på min avdeling i barnehagen "hør på denne dama! Hun har endelig satt skikkelig ord på det jeg har prøvd å få frem lenge!!" :ler: Heldigvis holder hun foredrag på både foreldremøter, personalmøter og planleggingsdager så jeg skal nok snakke med sjefen på jobben om å få henne til oss :P

Etterpå var jeg på et 1,5 timers kurs med en som heter Steinar Ekvik. Han holdt et foredrag som het "Livskvalitet hjemme og på jobb". Det var også helt utrolig bra - for en mann!! Helt utrolig, fikk virkelig lyst til å ta med meg han også tilbake til barnehagen for å få ham til å fortelle noen av mine kolleger et par ord eller to om hvordan de ødelegger arbeidsmiljøet :wink:

Skrev tilogmed dikt da jeg kom hjem rett og slett pga inspirasjonen, så det var virkelig bra ja!! :D :D :D

Da jeg var på det ene kurset møtte jeg ei jeg jobba sammen med da jeg var lærling for over 2år siden, det var jo så koselig å se henne igjen!! :P

Så møtte jeg to av mine arbeidskolleger og gikk og spiste sammen med dem. Etterpå reiste vi hjem og jeg var døsliten!! :roll: Da jeg kom hjem gjorde jeg litt husarbeid før jeg logget meg på nettet og siden har jeg sittet her.....Skal finne senga om ikke altfor lenge for jeg er trøtt...

Men jeg må fortelle hvilken rørende sms jeg fikk i dag. Først fikk jeg en sms som beklaget at vedkommende ikke hadde tatt kontakt siden mandag, men ville ikke mase for mye på meg pga begravelsen som var på tirsdag og sånt. Så besvarte jeg at det var snilt og omsorgsfullt, men at det aldri føles som masing når vedkommende tar kontakt. Så fikk jeg en ny sms fra samme person der det sto:

Nasse gikk bort til Brumm, han la poten sin på poten til Brumm. Hva er det? Spurte Brumm. Ikke noe, svarte Nasse, jeg ville bare vise at jeg bryr meg om deg.

*sukke* Så koselig å få sånne sms'er!!! :P

Ta med dere den sms'en, send den til noen du er glad i og ha en god natt!

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sikker på hun satte kjempestor pris på den, Tilde :D Det var en meget hyggelig prat vi hadde i går - du er jo så koselig du!! :P

Nu har jeg besøk av mamma'n min og hennes samboer så jeg kan ikke skrive mye. Men det er såååå godt å ha mamma her!! :P :D :P De skal ligge her til mandag morgen, og på torsdag flytter de til Spania :cry: Mamma nevnte på at om jeg ombestemte meg med hensyn til det med Alternativ Jul som jeg har sagt jeg skal være med på i år, så kunne jeg jo ta en alternativ spansk jul :wink: Kanskje jeg skal tenke litt på det....må se an hvor mye penger jeg har igjen.....må jo kjøpe julegaver og greier...

Nu må jeg stikke.

Ha en god helg!

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...