Gå til innhold

Min dagbok del 2...


*Lillian*

Anbefalte innlegg

Øy. Kaninen har da ikke blitt brukt?? :o

Jeg står her, like arbeidsløs og ukoset som før jeg la meg ut til din disposisjon! Ufint, jeg sier dere. Ufin-th!

*luske avgårde med hengeører og bøy i knea*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg venta og venta, jeg - men du kom jo aldri så da måtte jeg bare klare meg på egenhånd, da... :roll:

Typisk asså...Ord ord og bare ord....Hrmf.... :roll:

Lillian *hodepine i dag*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En :klem: til deg fra meg.

Lenge siden jeg har lest i dagboka di nå - altfor lenge siden.

Sliter sjøl for tiden - derfor har jeg ikke hatt "ork".

Men du er jammen tøff - vit det Lillian.

Her kommer en bukett med fantasi-late-som-roser.......... tror jeg velger champagnefarget idag jeg. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

Hei, Lillian!

Så bra at du er på vei opp igjen! :D Hvis det skal være godt for noe å være deppa og lei, så må det jo være at det er s deilig når ting retter seg og humøret stiger igjen! De som alltid har det greit (finnes det sånne?) går glipp av mye!!

Stor klem! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du er jammen tøff - vit det Lillian.

:oops: Tusen takk for gode ord og fantasi-roser, Usikker!! :P Setter pris på slikt!

Det er helt riktig som du sier, Embla, de som har det "greit" hele tiden, de går glipp av mye.. Jeg kunne ikke tenkt meg å slutte å føle, selv om jeg innimellom er depressiv.. Det er tungt når det står på, og jeg skulle virkelig ønske at de som er rundt meg slapp å slite med meg når jeg er depressiv, men likevel så vil jeg heller være depressiv i perioder enn å aldri føle noe som helst... :roll:

Jeg får iallfall føle sterkt at jeg lever :wink:

Jeg sov greit nok i natt..Det gikk bedre enn forventet, men jeg våknet mange ganger i løpet av natta da.. Så jeg var rimelig stuptrøtt da jeg sto opp i morges, lå litt for lenge og fikk det travelt før jeg skulle reise.. Men det gikk heldigvis greit.

Da jeg kom hjem fra jobben i dag gikk jeg til butikken og hjem igjen, det var spettkaldt i dag også, men det gikk bra. Jeg gikk jo også fra togstasjonen og hjem, så jeg har gått masse ute i kulda.

Da jeg endelig kom hjem fyrte jeg opp i peisen og gjorde en del husarbeide så nå skinner huset :P

Nu kan jeg sette meg her med god samvittighet :wink: Det er faktisk ganske deilig å være alene nå. I år kveld var jeg ufattelig ensom fordi jeg følte det så rart og jeg hadde liksom ingen å snakke med eller noen ting.. I dag føles det bedre - i dag er det mer greit.. Det eneste som plager meg akkurat nå er at jeg ikke får den h¤%"# peisen til å brenne og spy ut nok varme.. Sliter med den, ja... Holdt på å fryse glugg ihjel i natt :lol:

Jaja...

Ha en fin kveld alle sammen!

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen! :P

Virgo ringte meg for å vekke meg i dag tidlig så jeg ikke skulle få det så travelt som jeg hadde det i går - tusen takk snuppa! :wink: (Hun skulle opp samtidig som meg)

Jeg har sovet myyyye bedre i natt, faktisk så har jeg sovet kjempegodt! Mye bedre enn jeg har gjort de siste par ukene, faktisk! Så det gikk greit å stå opp tidlig og jeg har god tid nu og er våken og opplagt! :D

Og når jeg er ferdig på jobb i dag så har jeg faktisk HELG :hoppe: Jippi!!! Så deilig følelse!!! :hoppe:

Det er fortsatt nesten 30 minutter til jeg skal reise, så jeg har ordnet meg frokost tilogmed og koser meg.. Så rart å tilogmed ha tid til å sette meg litt på nettet når jeg har vært og vasket og ordnet meg + sminket meg og spist frokost!! (Jepp, pleier ikke å være så opplagt om morgenen og ha tid til alt dette :wink: )

Håper alle får en kjempefin dag!! :D

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe jeg var groggy og fæl - men husket da på deg kan du sjønne .......Litt fælt om du skulle forsove deg for at jeg ikke vekket deg *ler*

Håper du for sove like godt i natt også !!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NU HAR JEG HELG!!!! :hoppe:

Hatt en kjempefin dag på jobben - og jeg er i strålende humør! :D

Det er sååå digg å være alene og det er enda mer digg å vite at jeg har fri i morra! :P

Jeg hadde ikke hvitvin i huset som jeg trodde, så det blir ikke noe hvitvin på meg i kveld da... Men jeg kan stikke på polet i morgen jeg :wink:

I morgen skal jeg stå opp tidlig, lage meg rundstykker til frokost, koke litt egg eller noe, så skal jeg gå bort på kjøpesenteret som ligger et par km unna her og shoppe litt :P Skal ha meg nytt lekkert undertøy og kanskje et par kule bukser og topper - skjemme bort meg selv litt :sjarmor:

Så skal jeg se hva jeg finner på - tar det som det kommer :wink:

Vel, nu er det tid for hjemmelagd pai som står ferdig i ovnen! Yummy!! :P

Lillian *feeling good*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halla beib.Skal si frøkna kåser seg ja :hakeslepp: Det er bra det snuppa. Du fortjener det :tommelsmil:

Takk for link. Det var jo vannvittig mye å oppdatere seg på der :)

Ellers bra med deg da?? Begynner det å gå litt bedre med deg nå?? Må bare plinge meg hvis du vil asså :D

Kos og klemse klems fra meg :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal si frøkna kåser seg ja   :hakeslepp:

:sjarmor:

Yesss I do :wink:

Jupp, det går så meget bedre med meg nu :P Takket være noen helt fantastisk skjønne mennesker så går alt så meget bedre, og jeg har det faktisk BRA just nu. Og det er sååå HIMMELSK DEILIG å være alene!!! :briller: Veldig klar for å flytte, ja... Da skal jeg nok bo alene i maaaaange år med mindre the man of my dreams kommer rekandes på ei fjøl :ler: (Og det gjør han nok ikke - så derfor skal jeg bo alene leeenge)

Vi får meldes og treffes igjen snart, Theamor :blunke:

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et godt tips til folk her: Hvis du bor nesten 2km unna kjøpesenteret, har ingen bil og dermed sykler bort dit for å handle inn til helgen... Så ikke gå innom alle mulige butikker og gjør store impulskjøp...For det første så bruker du altfor mye penger i forhold til du burde gjøre, for det andre blir hjemturen veeeeldig lang og strevsom.... Believe me - jeg snakker av nykjøpt erfaring :lol::ler:

Jeg har kosa meg i dag, ja! :P

Sovna vel ikke før nærmere 3 i natt da - men det var ikke fordi jeg ikke fikk sove.. Jeg lå og sendte sms'er med noen :wink:

Sto opp rundt 11 i dag og gikk i dusjen før jeg lagde meg en god rundstykke-frokost. Så ordnet jeg meg ferdig og sykla bort på kjøpesenteret... Og ja...Det forsto dere vel hvordan gikk?! :lol: Det er et Steen & Strøm-senter, og som mange av dere sikkert vet er det Elleville dager der nu....Lurer på om det var senteret eller Lillian som var mest ellevill der i dag :oops:

Jeg brukte vel rundt nesten 900kr på shopping til meg selv :lol: Klær, tilbehør, og et par CD'er... Brukte mye mer penger enn planlagt, men pytt sann :wink: Etterpå handlet jeg inn til helgen, og så syklet jeg hjem. Det gikk ikke så veldig fort på sykkelturen hjemover, men det gikk iallfall vinglete :ler:

Nu har jeg hatt mannekengoppvisning for meg selv :ler: og sjekket at alle kjøpene var like gode som da jeg betalte for dem. Og det var de :blunke:

Skal straks lage meg middag, i dag skal jeg spise grøt faktisk. Nammenam...tror jeg :lol:

Ha en strålende helg! :P

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nu har jeg starta en koselig fredagskveld for meg selv... Satt på deilig musikk, fått skikkelig fyr i peisen (juhuu), tent noen sterainlys, tent på røkelse, funnet en flaske vin og nu sitter jeg her og kooooser meg skikkelig... Sammen med Virgo :wink: (på msn vel og merke)

Aaah, så deilig... *sukke fornøyd for meg selv*

Kanskje det blir litt chattings uteover kvelden også? :wink:

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sunshine-t

du di luremus!!! :fy: må ikke tulle sånn med treffet vet du!! da blir jeg kjempesinna!!! :evil: jeg trodde faktisk at dere skulle komme nå jeg... :cry:

:ler::ler::ler::ler::ler::ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Juhuuuuu :P

Det tok litt av i går, gitt :ler: Jeg drakk mye og mer enn mye, men våknet i dag i strålende god form og ikke noe merkbart etter min lille private fest i går :wink: Det var verre med hun jeg festet "sammen med" da... Dakal Virgo som er så dårlig i dag :trøste:

Jeg har kosa meg i dag også, har laget sjokolademuffins som står og avkjøler seg nu - i kveld skal jeg spise biffsnadder *yummy*

Skikkelig kos!! Og jammen begynner jeg å virkelig vende meg til å være alene, jeg må ærlig innrømme at det går myyye bedre enn forventet, og det er jaggu rent digg å være alene!! :P Positivt!! Men nå er det jo ikke så mange dager igjen jeg skal være alene da..

På mandag etter jobben tar jeg toget nordover i landet, for jeg skal selvsagt være med i begravelsen på tirsdag. Så reiser sambo og jeg hjem sammen på tirsdag ettermiddag. Så er det å fortsette å prøve å få solgt huset slik at tingene går fort unna her :wink:

Onsdag skal jeg til legen igjen, må si jeg er ganske spent siden jeg ikke vet hvordan han har reagert på brevet.. Men det gidder jeg ikke tenke på nå..

Jeg har jo ikke tatt pillene mine mer enn de 4 første dagene, så jeg har jo reist meg igjen selv :wink:

Nu skal jeg tusle og lage biffsnadder mens jeg hører på musikk og danser rundt for meg selv :lol:

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lillis. Må jo seffølgelig slenge innom en tur når jeg er her da vet du :wink:

Ser du har lagt igjen en del penger på S&S i dag.Tro meg,du er ikke den første til å sponse den butikken der :tommelsmil:

Kos deg med vin,MSN og biffsnadder. Det fortjener du tjejen :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for omsorg og omtanke Lillian :D .........

Glad i deg ! :lol: .........selv om det var da pokkers så irriterende at du er i så uforskammet form etter gårsdagens inntak ......... :oops: hehe .......

Nu skal jeg spise pizza og drikke cola - håper det blir bra i lille magen min *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal jeg offentliggjøre litt logg fra i går, eller er det slik som kanskje ikke tåler dagens lys? :wink:

Takk for bildene forresten. Godt å enddelig ha de u-klipte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...