Maskemannen Skrevet 10. oktober 2003 #561 Del Skrevet 10. oktober 2003 :o å.. f*en... den hadde vi i pappa sin bisettelse... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 10. oktober 2003 Forfatter #562 Del Skrevet 10. oktober 2003 :o Oj...Vil du jeg skal ta den bort, Lasse? Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskemannen Skrevet 10. oktober 2003 #563 Del Skrevet 10. oktober 2003 nei det er en fin tekst... Ble bare litt satt ut... Vi hadde den og when the guitar gently weeps av Beatles... jaja.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 10. oktober 2003 Forfatter #564 Del Skrevet 10. oktober 2003 :trøste: *klemmer godt rundt Lasse* :trøste: Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 10. oktober 2003 Forfatter #565 Del Skrevet 10. oktober 2003 Nå har jeg trent Sykla og trent styrkeøvelser igjen. Har fått dusja og hatt på meg litt bedre klær og greier sånn at jeg føler meg litt mer fresh enn jeg gjorde før i dag Så deilig, det er fredag - huset skinner, jeg har fått trent og dusjet og føler meg mye bedre enn jeg gjorde før i dag, og jeg kan sette meg ned her med goood samvittighet Håper alle får en fin kveld - jeg stikker sikkert en liten tur innom chatten i løpet av kvelden tenker jeg Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskemannen Skrevet 10. oktober 2003 #566 Del Skrevet 10. oktober 2003 eeeh,.... ferber og trening?... Vent til i morgen du, da er du syk igjen.... :-? mmmm... trenger hjelp til å tørke deg på ryggen forresten?... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 10. oktober 2003 Forfatter #567 Del Skrevet 10. oktober 2003 Jeg har ikke feber nå, den har sunket.. Og jeg følte for å få ut litt! Da er det godt å trene litt Neida, blir ikke syk igjen i morgen! Blir friskere og friskere Selvsagt skulle jeg hatt hjelp til å tørke meg på ryggen, men du er jo ikke her så.... Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskemannen Skrevet 10. oktober 2003 #568 Del Skrevet 10. oktober 2003 nei, vi får late som jeg ikke sitter ved siden av deg nå.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 10. oktober 2003 Forfatter #569 Del Skrevet 10. oktober 2003 Lillian *stryker på Lasse som sitter ved siden av meg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskemannen Skrevet 10. oktober 2003 #570 Del Skrevet 10. oktober 2003 :o HYYYYSJ!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 10. oktober 2003 Forfatter #571 Del Skrevet 10. oktober 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 10. oktober 2003 Forfatter #572 Del Skrevet 10. oktober 2003 Taking time To think about my life Think about the things I’m going through Taking time To see what I have done See the things I’ve hidden before Taking time To get to know myself Get through today and tomorrow I’ve done (so) many things I really shouldn’t done I’ve been trying too hard to get everyone satisfied I haven’t thought about the consequences I haven’t seen what people have done to me Taking time To think about true love Think about the meaning of it all Taking time To see what really happened See what I’ve become Taking time To get to know the world Get the mystery of life Lillian *i det tankefulle hjørnet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 10. oktober 2003 #573 Del Skrevet 10. oktober 2003 God helg til deg, Lillian. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 10. oktober 2003 #574 Del Skrevet 10. oktober 2003 Nok en gang et vakkert dikt jaja ..du får kose deg med lasse du da ....... Og ha en fin helg !! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 10. oktober 2003 Forfatter #575 Del Skrevet 10. oktober 2003 Takk Virgo :oops: Koselig du liker diktene mine! Er i litt av et hjørne i kveld Så her kommer et dikt jeg har skrevet tidligere da....men som kan funke like bra enda! To kropper møtes Forsiktig og mykt Nervøse hender - smyger seg frem Omfavner hverandre Lepper som møtes Tunger som leker - føler hverandre Velter overende Klynger blant silkelaken Omslynges grådig - puster høylydt Heftige kyss Krevende kropper Søkende hender - leter seg frem Lekende stillinger Fast og ivrig rytme Stønnende stemmer - i erotikkens verden Mer krevende Raskere rytme Stjerner som glitrer - stigende begjær Lekende øyne Målrettede kropper Som sammen søker - felles klimaks Når nye høyder Utbrudd av vellyst Smelter sammen - i orgasmens rus Synker sammen Stryker over hverandre Ser ømt på hverandre - med tilfredse øyne Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mattahara Skrevet 10. oktober 2003 #576 Del Skrevet 10. oktober 2003 wow.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 10. oktober 2003 Forfatter #577 Del Skrevet 10. oktober 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 10. oktober 2003 Forfatter #578 Del Skrevet 10. oktober 2003 TONIGHT Darling, close your eyes Pretend you’re here with me We’ll be making love tonight I’ll turn you on the way only I do Make you beg for more Darling, open your eyes I’m standing right in front of you Undressed only for you Walking slowly towards you Licking my lips to get ready Darling, take off your shirt Let me touch your body Easy stroke your cheek Lead my hand where you want it I know you can’t resist Darling, gently get into me Make me scream your name I wanna sweat tonight I’ll ride you all night long If only you can love me Darling, love me tonight Love me now and forever Don’t you ever forget The way I make you come When you take me from behind Lillian *går og legger seg for å drømme* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 11. oktober 2003 #579 Del Skrevet 11. oktober 2003 :oops: du er så vulgær :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 11. oktober 2003 #580 Del Skrevet 11. oktober 2003 Dakal Lurven - ble det for sterkt for deg?? *holde Lurven for øynene så han slipper å lese*......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg