Gå til innhold

Min dagbok del 2...


*Lillian*

Anbefalte innlegg

Takk det samme, Embla S!! :D :D

I dag har vært en deilig dag! :P Selv om dagen på jobben føltes fryyktelig lang, så var det tomt en halvtime før stenging i barnehagen og derfor gikk vi en halvtime før også siden det var fredag! :P

Hadde vært ute på jobben fra klokka 09.30 til klokka 16.30 i så å si ett strekk, så det var deilig å komme hjem og gå litt innendørs. Det kan bli litt vel mye varme for meg innimellom, særlig når sola steker så kraftig som det har gjort i dag.

Da jeg kom hjem satte jeg meg og kikka her inne litt, i ca. 30minutter. Så slengte jeg meg ned på senga for å lese litt, men jeg sovna... :lol: Sov litt over en time. Så reiste sambo og jeg på butikken og handla inn masse dielig frukt og grønt. Skal lage en kyllingsalat nå straks, også kjøpte jeg inn deilig frukt så jeg skal lage en fruktsalat når jeg står opp i morra slik at vi kan spise det istedenfor is hvis vi får lyst på noe deilig til mellommåltid i morgen.

Etter vi har spist skal jeg få gjort litt her, mamma kommmer på besøk i morra + at sambos lillebror kommer og skal ligge over noen netter, så det er best at huset er i fin stand.. hehe... Har forsømt huset en del i det siste. (Varme + utbrent passer ikke sammen med husarbeide)

Etter jeg har fått gjort en del ting skal jeg pjukle litt med litt håndarbeid, surfe litt og kanskje det blir litt chattings i kveld?! Lenge siden sist iallfall! Kommer nok til å henge på MSN og plage livskiten av dem som er online der :ler:

Har faktisk bestemt meg for at i kveld/natt skal jeg sitte oppe så lenge som mulig og bare nyte stillheten alene og kose meg. Jeg elsker det, særlig om sommeren. Det er bare så altfor lenge siden jeg har gjort det! Har rett og slett ikke orka. Men siden jeg sovna i dag, så blir det ikke noe problem å gjøre det i natt. Synes det er ekstra deilig hvis sambo legger seg, for da er stillheten enda bedre og ta og føle på. Elsker det! Bare sitte oppe stille og nyte sitt eget selskap!! :D

Så skal jeg ikke gjøre så stort mer i dag... Bare nyte livet! Nå hadde jeg jo en kraftig utskeielse forrige helg så jeg fikk jo ikke innhenta meg til over helgen, var like trøtt og sliten! hehe... Min egen feil, javisst.. Men derfor skal jeg slappe skikkelig av denne helgen! :P

Nå må jeg begynne å lage til maten, for magen romler ganske kraftig her nå.

Så deilig å ha det sånn jeg har det nå!!! :D

Koz, Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du skulle bare ant hvor mange ganger jeg har tenkt å begynne å lese dagboka di, men jeg gidder rett og slett ikke lese s¨åååå myyyyyyyyeee.

Vel, Lillian forbered deg på et sjokk:; :o :o :o Jeg dreper mygg og jeg driter i rettigheter til myggen forsåvidt jeg vet respekterer de ikke mine rettigheter, jævla snyltere.... :ler:

God helg til deg og :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Jeg lider av konstant skrivekløe, care! :wink: Jeg regner med at det er ganske mange som rett og slett ikke orker å lese innleggene mine, for jeg skriver ofte veldig lange.... hehe...Jeg klarer bare ikke stoppe..... :lol:

Men koselig du dropper innom med en hilsen i ny og ne lell, da! :blunke:

:o :o Dreper du mygg??? :o :o Okei, da, det er jo ikke dyr, det er insekter! :wink:

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hilsen, Lia-Beth! Koselig!! Ja, kanskje vi skal gå på kafè sammen en gang? :wink:

Jeg satt oppe til klokka var 03.30 i natt! :D Sambo la seg i 2-tiden, det var kjempedeilig og sitte her alene i stillheten og kose meg. Satt foran PCen meste av tiden, da. Chatta litt på KG-chatten, snakka masse på MSN og surfa på KG. Det var så deilig å bare slappe av sånn helt alene. Lyst å gjøre det i natt også, jeg! :D Skal prøve det, men blir jeg for trøtt så får jeg bare legge meg.

I dag våkna vi av telefonen klokka 10.00. Mamma ringte og sa at hun og samboeren hennes snart var underveis. (De skulle komme hit i dag) Så da var det å løpe opp og inn i dusjen. Få ordna seg, stressrydde her hjemme.... Akkurat ferdig så kom de! :P

Så var de her noen timer, og vi ble med dem på et kjøpesenter i nærheten hvor de ville kikke litt.

Etterpå reiste vi hjem. Været var strålende så sambo gikk seg en tur for å ta bilder. Jeg holdt på og styra litt hjemme, lagde fruktsalat og greier. Den smakte forresten veldig godt! :P

Ellers har jeg lastet ned masse sanger fra WinMX.

Broren til sambo kom i kveld, så han er her nå. Jeg har lyst til å være alene i dag, jeg........ :roll: Heeelt alene, uten både sambo og svoger... :roll: Skulle ønske de ville ut og ta seg en pils, men neida... Svoger er så sliten han stakkar, for han har jo jobba i dag... Hallo, han kunne vel blitt med broren sin ut en tur for det!! :x

Så da får jeg ikke vært alene, da... *sukk*

Har sterke behov om å være alene og uten sambo for tiden. Har fått et mer sånn behov for å være alene den siste tiden.

Har lyst på Frozen Strawberry Margaretha i dag, jeg... :lol: Sambo foreslo at han og jeg kunne gå en tur ned til byen sånn at han fikk et par øl også, men jeg har ikke lyst å ha med sambo jeg... :lol: Det er ikke det samme som å være med venner... :roll:

Jaja...nå skal jeg snart lage i stand taco så jeg får fora disse mannfolka litt. Svogeren min håper jeg snart legger seg... :kul: Få i ham litt mat og sende ham i seng :ler: Neida, men han sitter bare i sofaen og glaner på TV, også sitter han på plassen til sambo og dermed må sambo sitte nærme meg... Og da ser sambo det jeg skriver på KG og MSN, og litt privatliv vil jeg ha... :wink: Mye man skal bekymre seg over her i livet.. :lol:

Vel, ellers så er nå alt som det pleier....... :roll:

Men jeg har det fortsatt BRA!!!!!!! :briller:

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uææææææææ så kjedelig det er her i kveld!!!! :roll:

Ingen nye innlegg, klikker på oppdater minst tusen ganger... Ingen på chatten, enda så mange ganger jeg kikker innom.... Kun èn på MSN Messenger, og hun skal straks legge seg..... :roll:

Hva skal jeg gjøre da?? Snart sender jeg SMS til noen venner og ber de logge seg på MSN... :ler:

Vi har besøk så ikke blir det noe på meg heller... :lol: *ler høyt*

Ikke er jeg trøtt heller..

Så da sitter jeg her med den stakkars Eplecideren min alene, da... Mens sambo og svoger stirrer på en teit film som de synes er bra.. :roll:

*sukk*

Nå har jeg surfet gjennom alt som finnes av nettsider snart tror jeg også.... :ler:

Jaja.... Jeg er på MSN om noen gidder..... :wink:

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Gjesp:

Så lenge klarte jeg å underholde de to som logga seg på MSN..... :sjarmor:

Nå kan jeg legge meg, for nå har jeg fått skravla en del og jeg har drukket meg brisen på svensk Cider med 2,25% alkohol i hver :oops: Tør ikke si hvor mange (få) jeg har drukket.... :lol:

Nå vurderer jeg hva jeg skal suge på...... En nattarøyk eller en trøtt sambo :sjarmor:

:hoho: Man har ikke mer moro enn man lager selv, har jeg funnet ut! :kul:

Kanskje jeg skal få med meg sambo og gå en liten tur i skogen borti her..... Eller er det veldig vått i gresset? :ler:

Neeeeeei......På tide å logge av :kul:

Koz fra Gullfin :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol:

Har visst ikke skrevet siden jeg var brisen i helgen, jeg.. :lol:

Ja,ja, hva har skjedd da? Har bestemt meg for å starte et nytt og bedre liv. Har vel egentlig bestemt meg for det tusen ganger før, så har det holdt i en uke eller to før det har vært tilbake til samme gamle dritten. Men nå har jeg "annonsert" det på KG og bedt om hjelp til å holde motivasjonen oppe, så da skal jeg klare det denne gangen!!! *true seg selv*

Har brodert høyre baklomma på ei ny bukse jeg kjøpte meg, fått et symbol der. Kjempekult ble det, men jeg vil ikke si hva det er for da får jeg vel høre meg.... :lol::wink:

Nå er det bare 7 arbeidsdager igjen før FERIE!!! :briller: Gjett om jeg gleder meg!!

Fikk svar fra en av jobbene jeg har søkt i dag, at jobben var besatt... Så dumt... MEn jeg må ikke gi opp håpet om å få bytta jobb enda!! Får jeg ikke napp på det jeg egentlig vil, kan jeg sette meg i kassa på Rimi inntil videre, jeg... :blunke:

Krangler litt med sambo sånn dann og vann. Diskuterer. Tror jeg driver med psykisk terror på ham, jeg... :roll: Jeg er skikkelig ekkel med ham innimellom. Noen ganger har jeg bare så lyst til å kaste ham på hodet ut. Noen dager angrer jeg på at jeg kjøpte hus sammen med ham. Noen dager angrer jeg på at jeg i det hele tatt sto opp av sengen... :lol:

*sukk*

Hvorfor må mannfolka være så vanskelige da? For det er da slettes ikke jeeeeg som er vanskelig.... :lol:

Jaja.... Nå skal jeg gå og dusje og så skal jeg legge meg ganske straks etterpå hadde jeg faktisk tenkt!! :o

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Jeg kan også være ufattelig urimelig med mannen. Jeg har faktisk måttet ØVE meg på å holde inne noen sure kommentarer. Nå begynner jeg å bli sabla god på det.

Andre ganger har jeg ikke nubbings på å la vær. Men det gir jo ingen god smak da. Selv om jeg av og til innbiller meg at det kommer til å gjøre det har det aldri skjedd at det føles godt etter å ha vært skikkelig muggen.

Men, mannfolk kan være noe herk ja. Men hva skulle vi gjort uten ? :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aaah, jeg vet..... Man føler det aldri godt inni seg etter å ha slengt ut sånne ekle kommentarer til mannen.... :roll: Ja,ja, godt jeg har en sambo som kjenner meg og vet hvor jeg står. At jeg ikke mener noe med det. Og han er flink å si ifra om jeg er FOR hard med ham. Setter meg litt på plass.. :lol:

Har fått masse positive tilbakemeldinger på treningen min da! Både på PM, IRL og ellers her på KG... Stolt, ja!! :D Skal fortsette med dette, det gjør meg sååå godt!

Har vært i OK humør de siste dagene. Etter jeg har trent har jeg vært i STRÅLENDE humør!!! Når man først virkelig går inn for det, så ER det virkelig sant at trening hjelper på psykisk også! Iallfall nå som jeg har klart å legge bort fokusen med at jeg gjør det for å gå ned i vekt. Det er det som alltid har tatt fokusen min før, men nå som jeg har klart å overbevise meg selv at jeg trener ikke for å gå ned i vekt men for å få det bedre med meg selv og da merker jeg at lysten er mye større. Tror også motivasjonen vil holde lenger, for når jeg har hatt fokusen på å gå ned i vekt skal det helst skje med èn gang, og da mister jeg motivasjonen når det ikke skjer noe, sant... Så derfor tror jeg at motivasjonen vil holde lenger når jeg ikke har fokuset på slanking.

Tja, hva mer kan jeg si? Fikk SMS av min bestevenninne gjennom alle år i dag, da. Samboeren hennes skal på jobbintervju her nede neste uke!!!! :hoppe: Hvis han får jobben flytter de nedover i august!!! :hoppe::hoppe::hoppe::hoppe: Nå bor hun jo 2 timer unna, så det er ikke så lett å treffe hverandre så ofte som vi begge ønsker! Håper virkelig at han får jobben, slik at venninna mi flytter hit!!

Også er jeg kjempebekymra for min bestevenninne her nede.... :cry: Hun som jeg feira bursdagen min med nå for ikke lenge siden..... Hun reiste til Roskilde noen dager etter vi feira.... Hun skulle komme rett hjem etter Roskilde..... Lovte å gi lyd fra seg.... Holder alltid det hun lover.... Men hun har ikke gitt et eneste pip! Jeg har prøvd å sende SMS'er, ringe, var innom en tur i går men ingen var hjemme.... :cry: :cry: :cry: Hva har skjedd?? Hvorfor gir hun ikke lyd fra seg? Jeg tenker på henne konstant omtrent, jeg er skikkelig redd for henne! Hun er sterk og klarer seg, jeg vet det.. Men likevel.... Det er så rart... Det er noe som ikke stemmer her.... Skal ringe henne igjen i morra... Var innom jobben hennes i dag, spurte etter henne. Men hun har jo ferie, så derfor kunne ikke de svare på noe heller..... :cry: :cry: :cry: :cry: Har en så creepy følelse inni meg.... Huff...Jeg MÅ få tak i henne i morra, hvis ikke kommer jeg til å kontakte alle hennes andre venner og sjekke ut hva de vet...

Nå skal jeg gå i dusjen, dusje av meg litt treningssvette :blunke:

Etterpå skal jeg legge meg og prøve å sove. Har sovet ganske bra de siste nettene, heldigvis.... Men i dag trente jeg ganske sent, og da pleier det alltid bli vanskeligere å sove...

Jaja...

Natta!

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

FIKK SMS AV VENNINNA MI!!!!

ALT VEL, HUN HADDE MISTET MOBILEN PÅ ROSKILDE, HADDE IKKE FÅTT KONTAKTET NOEN. MORA HENNES HADDE VÆRT LIKE BEKYMRA!!

SÅ GODT Å HØRE!!!!

(ja, jeg roper...) :D

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lmari

Åh, godt å høre om venninna di. Men skjønner godt at du ble litt bekymret, jeg! Det er jo egentlig bra at du ble bekymret da - det betyr jo at du bryr deg mye om henne! Godt for henne å vite at det var noen som lurte på hvor hun ble av.

Synes du er så flink, Lillian! Jeg har aldri verken overskudd eller tid til å trene - veldig flott at du gjør dette! Tipper du kommer til å klare det veldig fint - det er alltid den første uka som er verst, har jeg hørt.

Trives du i Drammen, forresten? Jeg har bodd der selv i 1,5 år - vi bodde i midten og pendlet hver vår vei. Det er liksom ikke egentlig en by jeg har så mye forhold til - annet enn at det var dit vi dro som ungdommer for å dra på kino, handle osv. Dermed var det litt merkelig når vi plutselig skulle bo der! Hvilken side av elven bor dere på?

Ha en fin dag da - vi snakkes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for koselig hilsen, Imari!

Ja, det er positivt det at jeg bekymra meg for venninna mi. Bekymrer meg for de jeg bryr meg om og er glad i, jeg... :wink:

Det er nok første uka som er verst når det gjelder trening, ja.. Jeg har nå motivasjonene, skal trene i dag også. Har ikke gjort det enda, simpelthen fordi jeg er helt gåen i dag. Er sinnsykt trøtt og sliten og vil helst egentlig bare soooove..... :Gjesp: Har sovet en liten time, da, så det hjalp jo på litt. Skal trene snart, asså, må bare våkne litt igjen. Merker jeg utsetter det veeeldig i dag.

Humøret er ikke på topp i dag, fikk mensen og er rimelig PRE.... :lol: Sur og trøtt og sliten og lei... Typisk meg under mensen, liksom....

Jeg trives i Drammen, jeg! Vil ikke skrive her i dagboka mi nøyaktig hvor vi bor, men det er nå på "feil" side tror jeg. Ifølge Drammenserne. :roll:

Ellers, hva har skjedd? Not much.. Får gaver på jobb nesten hver dag nå, av unger som skal slutte på avdelingen. :grine: Det er så trist!! Kjempekoselig at de kommer med gaver, det viser at vi blir virkelig satt stor pris på! Men det er nå så trist at de skal over på stor avdeling, da. De fleste av ungene har jeg faktisk hatt på "min" avdeling i to år, siden de såvidt var fylt 1år... :grine: Jaja, slik er det å jobbe i barnehage.

I morra skal jeg få avspasere nesten hele dagen. Skal bare jobbe et par timer på morran, så skal jeg få gå. Deilig!! Da skal jeg ta buss og tog hjem, så skal jeg gjøre masse husarbeid og ellers slappe av og nyte helgen. Til søndag kommer svigerfamilien, så derfor må jeg benytte sjansen før den tid. KMandag har jeg fri fra jobben. Hadde gleda meg sinnsykt mye til å være hjemme heeeeele dagen alene, sove så lenge jeg vil og bare slappe av og kose meg her. Også kommer svigers og dermed blir jeg ikke alene på mandagen likevel.... *sukk* Jaja, det får gå. Svigermor skal hjelpe meg å sy inn ei bukse jeg har kjøpt for stor, og hjelpe meg med å sy inn sleng på ei buske jeg har så da får jeg vel bare godta at de kommer... hehe...

Er så sugen på sjokolade og noe søtt nå... Mensen gjør meg alltid så sugen på slikt... Slitsomt, for jeg blir nemlig skikkelig SUR om jeg ikke får det når jeg vil når jeg har mensen.... På toppen av alt er sambo skikkelig sugen også... Har spist en gulrot da, for å sjekke om det hjalp... Nope... Kan ikke spise for masse gulrøtter heller, jeg får så vondt i magen av slikt. Sambo sitter nå og vurderer om han skal stikke bort på butikken og kjøpe litt smågodt... :lol: Jeg VET det ikke er sunt, men jeg lever i den troen at man har et vel så bra liv om man faktisk kan unne seg litt sånt også. Nå har jeg ikke hatt spisekick (overspising) eller spist noe særlig med godis på leeeeenge faktisk, bortsett fra 1 lakriskick på tirsdag. Så da synes jeg ikke det er sååå ille om jeg spiser litt i kveld. Siden jeg ikke er nedfor, så klarer jeg å la være å overspise selv om vi har det stående her hjemme. Har forresten lyst på Cola light også... :lol: Huff. Hjelper ikke å sitte her og skrive det ned iallfall....

Jaja.... Nå SKAL jeg trene nå... Ha en fin kveld!

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Candyfloss

Viktig faktor det, Lillian. Du må huske å unne deg ting også..Pluss at egentlig gjør du samboeren din en tjeneste; du forhindrer han i å spise for mye :blunke: Håper du hadde samvittighet nok til å unne deg litt godteri.. Det har du fortjent etter denne innsatsen! Keep up the good work :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg vært FLIIIINK!!!!!!! :D

Var på jobb bare fra klokka var 08.00 til 10.30, så avspaserte jeg resten av dagen. Herlig! :D Tok buss og tog hjem, var ikke hjemme igjen før to timer etter jeg slutta på jobben, men det gjør ingenting. Kosa meg, jeg, der jeg gikk og plundra og sånn.

Å gå fra toget og hjem er litt over 1km, så jeg har fått trening der også, forresten.

Så kom jeg hjem, satte meg ned en bitteliten stund, så begynte jeg med husarbeide. Jeg har vasket masse klær, nå er det bare noe håndvask igjen der, jeg har hengt opp klær, jeg har støvsugd hele huset, jeg har tørka støv, jeg har rydda masse, jeg har tatt fullvask på kjøkkenet (minus vegger og tak), jeg har tatt samme fullvask på badet. Så har jeg satt på oppvaskmaskina, og vasket opp det som ikke går inni den. Har kastet masse papirsøppel og rydda i aviskurven. (Sambo er håpløs til å slenge all mulig reklame dit.)

Så nå synes jeg at jeg fortjente å sette meg ned, assa!! :wink:

Sambo måtte jobbe overtid i dag, så han har akkurat kommet hjem. Han ble jo kjempeglad, da, for nå slipper han å gjøre så mye... hehe... Jeg har att krav at han skal rydde opp i sitt rot, også skal han vasek gulvene her. Det var greit, det... "Etterhvert" som han alltid sier. Om han så gjør det klokka 02.00 i natt spiller det ingen rolle, han skal piskes til å gjøre det! :sjarmor:

Senere i kveld skal jeg trene også, men aller først nå har jeg lyst til å lage en god middag som vi kan kose oss med. Har ikke planlagt noe, så jeg vet ikke riktig hva enda, da. Men det skal være noe skikkelig godt, såpass har jeg bestemt! :blunke: Vurderer å høre om sambo spanderer kinesisk på meg :Hehe: Synes jeg fortjener det nå... :wink:

Har faktisk nesten glemt å spise i dag, jeg... Oppdaga plutselig nå at det eneste jeg har spist i dag er en solskinnsbolle og en Tine Iste mens jeg venta på toget mitt.... :o Men jeg er jo ikke sulten, jo! Blir så mye mindre sulten når jeg drikker så masse vann, jeg... Har vel slukt i meg 4 Imsdalflasker med vann hittil i dag... Så DER er jeg iallfall flink... :blunke:

Nå skal jeg smiske meg til kinesisk middag av sambo før jeg skal trene...

JIPPI nå er det langhelg for jeg har fri på mandag!!!! :D :D

*stråle som en sol*

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det på tide å legge seg da?? :lol:

Klokken er 05.00 og jeg har enda ikke lagt meg.... Svigerfamilien kommer i morra og sambo hadde lovet å vaske gulvet før de kommer... Det har han ikke gjort..... :roll: Og nå skal han legge seg....

Jaja.....Jeg får vel tusle til senga jeg også, så ikke svigermor står på døra her og vekker meg i morra!! :o :o Det skulle tatt seg ut, liksom...... hehe

Nå skal jeg sove jeg også.....Tror jeg....Det er nemlig blitt lyst ute! :roll:

God natt! (eller eventuelt god morgen.....) :blunke:

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*sukk*

Hvor skal man begynne nå, da?

For mye som foregår oppi hodet mitt...Atter en nedtur som kom...Også har det skjedd diverse ting som gjør at jeg er litt ustabil for tiden. Men jeg vil ikke spesifisere det veldig, det er litt "heavy" kan man si... Dette kaotiske som er nå.....

Skulle ønske skjebnens veier ikke var fullt så uransakelige, slik at jeg kanskje kunne forstått litt mer av "what's in it for me" liksom......Visse dilemmaer er det umulig å gjøre noe med, likevel tenker man på det fordi man skulle så gjerne ønske man kunne gjort det annerledes, men det er for sent......Visse ting kan man bare ikke gjøre noe med uansett hvor lyst man har....

Det verste er kanskje at jeg fortjener ikke bedre.... Har delvis lagt opp til at det ble slik selv..... :cry:

Jeg er fuckings utafor dette livet....Takler ikke dets spilleregler..Gjør så mye feil....Føler så mye feil......

Det meste kommer man igjennom...Jeg har kommet gjennom veldig mye. Men dette er bare for innviklet til å komme meg ifra... Og jeg vet ikke hvordan... Jeg kan ikke prate med noen om det heller, det vil bare fucke opp mer...Og det er ikke en psykologsak eller noe heller, og denne gangen kan jeg ikke henvende meg til et par venner som jeg henvender meg til om alt vanligvis.....Det går ikke med dette her... Det kan jeg bare ikke....Har lovt meg selv og en annen å aldri gjøre det...For jeg har viklet meg inn i noe som jeg ikke kan komme ut av....

Jeg er bare så ufattelig redd for at dette skal bli verre med tiden....For jeg tror ikke det blir lettere med tiden iallfall....ikke slik det er nå..Da må det skje et mirakel, og mirakler tror ikke jeg på,dessverre. Skulle gitt mye for at det kunne skjedd et mirakel nå, men det går nok ikke....

Hvordan skal man komme seg igjennom noe sånt som dette?! Det er for heavy, rett og slett....

Det som er så ekkelt attpåtil, liksom er at egentlig er det ikke en nedtur sånn sett, det er en opptur med bismak eller hva jeg skal si...det har skjedd noe som kunne gjort meg lykkeligere enn noensinne, men for at det skal kunne skje virkelig må det skje et mirakel og det skjer ikke....Derfor kom nedturen, for jeg takler ikke tanken på at dette ikke kan skje, selv om jeg vet det ikke kan skje...noensinne.....Det gjør meg så ufattelig trist.......

Jeg vet ikke engang hvor jeg skal søke råd nå....For en psykolog kan ikke hjelpe meg, og ingen andre kan heller...Men jeg kan ikke forandre tankemønster f.eks. for det er snakk om dype, dype følelser og det er ikke snakk om dårlig selvtillit eller noe sånt akkurat nå heller.

Følelsene er så sterke at jeg ikke kan forandre på dem. I utgangspunktet vil jeg ikke forandre på dem heller, men det er umulig å ha dem :-?

Det er så jævlig, for det er min egen skyld at jeg ikke klarer å legge bånd på mine følelser og holde meg unna ting som jeg vet ikke kan gå den veien jeg vil.....

Selvsagt håper jeg dette går over og at jeg kommer meg over dette også... Men samtidig vil jeg være i deler av denne følelsen forever....bare another time, another place.... :roll:

Huff, det er vanskelig når jeg ikke sier noe mer om det, men jeg kan bare ikke... Likevel må jeg få ut noe også, for jeg må få skrevet det ned et sted.....Og det er her jeg skriver dagbok, jeg...

*sukk* Jeg har ikke trent i dag heller, jeg... I dag har det vært altfor mye her hjemme, med svigers på besøk og hele pakka, liksom. Jeg skal trene igjen i morra. Har på en måte dårlig samvittighet pga det, på en annen måte vet jeg at det ikke er noen krise fordi det er bra å ikke trene hver dag. Men jeg trente jo ikke i går heller..... :roll: Nå er det for sent uansett.

Kjenner dikte-ånden kommer over meg nå...Tiden for slikt nå..... Så jeg skal skrive et dikt etterpå, håper jeg klarer å tømme meg litt da.....

Lillian - chaotic mind

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...