Gå til innhold

Min dagbok del 2...

*Lillian*

Anbefalte innlegg

:o Vi får antagelig solgt huset nå på mandag eller tirsdag, og kjøperen trenger å ta over leiligheten den 15.november senest!! :o Så dette blir stress!!! Ser ut til at det går adskillig fortere enn forventet, men det er jo egentlig bare bra at vi blir ganske fort ferdig med det og sånt da. Blir bare stresset i tilfelle jeg ikke rekker å finne noe sted å bo før da... :roll: For jeg har regnet økonomisk på det og greier, og det blir hardt gitt... Husleien kan ikke være så høy når strømmen er inkludert, derfor er jeg litt småstressa på det å rekke og finne et sted jeg kan klare som er i nærheten av jobben liksom... :roll:

Men, anyway - når jeg har fått flytta inn ett eller annet sted og kommet meg i orden så blir det innflytningsparty :wink:

Må stikke igjen, mamma er jo fortsatt her. Men jeg trengte litt avkobling :blunke:

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:o Vi har nettopp solgt leiligheten!! :o WOW, her går det unna, karer :wink: Skrekkblandet fryd, kan det kalles det jeg føler nu :lol:

Jeg var og så på en hybelleilighet som ligger 5 minutter i gangavstand fra der jeg jobber i dag - det var kjempekoselig der selv om det er uvant å se på så smått :lol: Men jeg skal ringe dit om et par timer og si ifra at jeg gjerne vil ha den :D Lucky me :wink: Kjøperen vil ta over den 15.november, så dette blir stressprosjekt, ja...hehe

I natt ble det så som så med søvn, satt og prata med mamma i mange timer og det ble felt en del tårer og greier. Mamma gledet seg jo til å reise, men et halvt år (de kommer ikke hjem før mai 2004) var jo fryktelig lenge fra oss 3 barna sine da...Det er fryktelig lenge fra mamma'n min også!! :grine: Mamma var superbekymret for meg, "veslejenta" hennes :lol: (jeg er yngst) Jeg sa klart ifra at hun ikke måtte være det, at jeg klarer meg og at hun bare skal glede seg over sitt livs eventyr som starter på torsdag!!! Hun skulle det sa hun, men "du vet jo hvordan mammaer er" heheh.... Stakkars mamma'n min, hun skal ikke bekymre seg for meg... Jeg har da snille venner som bryr seg og som får meg på andre tanker så det skal nok gå så bra så! :D *optimistisk*

Ellers så blir jeg vel lite å se av her en stund fremover, siden det blir pakking og styring...hehe... Hater å pakke og flytte egentlig, men det er liksom ganske greit denne gangen her... Sambo og jeg har allerede begynt å fordele møblene oss imellom, da, så det er bare og kaste seg rundt og sette i sving... Wow....

Er rimelig gira just nu, selv om det såklart er vemodig også da! :roll: Det blir jo litt av en overgang, men akkurat nå tenker jeg bare på at jeg skal få pakket og at vi må bli enige om hvordan vi skal gjøre tingene og sånt. Vi skal jo hjelpe hverandre å flytte og sånt - heldigvis!!! sier jeg at vi fortsatt er gode venner!!! Det tror jeg har gjort alt mye lettere for oss enn det kunne vært! :P

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

øi! Mamma er personlig assistent, og flere her inne synes jeg er så syk at jeg har behov for en.. Men for all del, om du vil like arbeidet SÅ godt er det bare å flytte da!... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du ikke glemt en ting Lillian?! :klø:

:ler: Husk at leve mens du gjør det og husk at elske mens du tør det :wink:

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tilde mente jeg hadde glemt å melde meg på :wink: Intet verre enn det, lille venn!

Men jeg hadde jo sagt du skulle gjøre det!

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...