Gjest Donna Skrevet 19. oktober 2003 #721 Del Skrevet 19. oktober 2003 Lillian da !!! Må du skrive sånt !!!!!! Nå kom jeg jo på at jeg trenger en mann jeg også !!!!! :o hyyyyyyyle !!!!!!!! *trenger også en mann !!!* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 19. oktober 2003 Forfatter #722 Del Skrevet 19. oktober 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kalle Skrevet 19. oktober 2003 #723 Del Skrevet 19. oktober 2003 U've got my number, bejb <--- forresten.. DEN skulle vært på msn, så hadde du sluppet å misbruke den søte lille forbauset-smileyen.. Sov godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 20. oktober 2003 Forfatter #724 Del Skrevet 20. oktober 2003 *humre for meg selv* Håper du sov godt i natt også, Kallemann :enig_animasjon: (Og nei - det er ikke en enig-smiley det der) Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 20. oktober 2003 #725 Del Skrevet 20. oktober 2003 :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 20. oktober 2003 #726 Del Skrevet 20. oktober 2003 Jeg skal stå oppreist Med ryggen rak Jeg lar ikke smerten Få ødelegge meg Men Lillian, vennen min. Tror du ikke det er en sammenheng mellom det at du skal være så sterk hele tiden, og at du sliter om dagen? Blir litt tankefull når jeg ser at du skriver så mye om at du er en fighter, at du er sterk, at du skal komme deg gjennom dette og sånne ting. Det er en veldig god egenskap å være sterk, selvfølgelig er det det. Men du skal ikke takle alt alene. Du skal ikke bare bite tennene sammen og gå videre. Noen ganger må det være lov å si "dette synes jeg er vanskelig", "nå har jeg det vanskelig" eller "jeg er også sårbar".... Snakker av erfaring. Jeg har alltid vært den sterke og trygge, den som alle kunne snakke med, og som aldri sleit med noen ting. Men på innsiden... Ikke vær så forbanna sterk hele tiden. Våg å være sårbar du også. Tenker på deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 20. oktober 2003 #727 Del Skrevet 20. oktober 2003 Her er diktet som du ba om - men ser du har nå greid å skrive noen "ord" dikt du også ... Så meningsløst så lite bare ord. Ord av bokstaver helt uten følelse uten innhold. Bare ord som ikke sa meg noe og som fyllte meg med tomhet. Bare ord fikk jeg av deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 20. oktober 2003 Forfatter #728 Del Skrevet 20. oktober 2003 Imari - selvsagt har det en sammenheng med at jeg skal være så forbanna sterk hele tiden og det at jeg fikk meg en knekk forrige uke.. Men jeg kjenner jo (helt ærlig faktisk) at jeg føler meg mer fit for fight nå, og da er det ingen vits i å fortsette å dynge meg selv ned i sorg når jeg ikke føler behov for det! Det er jo nettopp det at jeg kjenner jeg ikke takler alt alene som er årsaken til at jeg "krangler" med legen min om henvisning til noen å snakke med - fordi jeg vil ha hjelp!! Jeg har jo sagt at jeg er ikke så sterk som jeg trodde, jeg fikk meg en knekk.. Men nå føler jeg meg klar til å reise meg opp igjen og jeg føler at jeg kommer meg ovenpå igjen. Det er jo bare vel og bra. Jeg har skrevet det i dagboka før også - jeg vet at det vil komme flere nedturer, men når jeg føler meg klar til å kjempe så kjemper jeg! Vel, i dag hendte det noe creepy... Jeg drømte i natt at bestefaren til sambo døde.. På jobben i dag ringte sambo meg og jeg visste straks at han ringte pga bestefaren sin.. Det stemte.. Bestefaren hans døde i dag morges... :cry: Det er kjempetrist, men jeg hadde ikke veldig tett forhold til ham så jeg tar det ikke så veldig tungt. Det var mer creepy at jeg drømte det i natt - kunne selvsagt være en tilfeldighet siden vi har visst en stund at hans tid var like rundt hjørmet, men likevel.. :hår: Sambo reiser hjem til sin familie i morgen, så da blir jeg alene hjemme resten av uken. Jeg tar meg naturlig nok ikke fri fra jobben til å reise dit i mange dager nå. Men om jeg får fri fra jobben til begravelsen så gjør jeg selvsagt det da. (Er ikke sikkert jeg får fri fordi jeg må ha fri en hel dag fordi det er så langt unna + at det ikke er nærme familie) Sambo tar det veldig veldig pent han også, han får nok smellen når han kommer hjem til familien sin i morgen tenker jeg. Jeg hadde også rett i at hele jobben kom til å vite om meg og det som har skjedd da jeg kom tilbake - jeg fikk mange ymtende spørsmål i dag på jobben. Men det gikk greit, siden jeg er kommet meg over den verste kneika for denne gangen så gikk det mye lettere å prate om det. Har ikke mer å fortelle akkurat nå, men I'll be back Og forresten: Uansett hva dere tror, så har jeg det (oppriktig altså!!) ganske greit nå - jeg smiler og ler og koser meg og har faktisk klatret høyt på kort tid (og jada - jeg vet jeg vil nå kjelleren igjen senere, men nå nyter jeg at jeg føler meg vel igjen) Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 20. oktober 2003 #729 Del Skrevet 20. oktober 2003 :kgblunk: :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 20. oktober 2003 Forfatter #730 Del Skrevet 20. oktober 2003 Jeg fikk forresten vite i dag på jobben at på fredag skal jeg få fri!! :D *glede seg* Det betyr at jeg har en heeel dag ekstra med helg, og på toppen så skal jeg være alene *jippi* Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 20. oktober 2003 #731 Del Skrevet 20. oktober 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 20. oktober 2003 Forfatter #732 Del Skrevet 20. oktober 2003 Virgo, da Nå er jeg så jeg skal gå og legge meg, faktisk.... Fått lite ut av dagen etter jobben i dag, gitt.. Når jeg kommer hjem fra jobb i morra så er jeg faktisk alene! Og da er jeg alene resten av uka! Wow...Snodig..Men det blir godt også.. En vanesak, så det skal nok gå bra, tenker jeg... Vel.....Natta da! Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kalle Skrevet 20. oktober 2003 #733 Del Skrevet 20. oktober 2003 tjalalalalaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 21. oktober 2003 Forfatter #734 Del Skrevet 21. oktober 2003 Hø?... Sovna tidlig i går, jeg, da.. Var så sliten og trøtt, men så var det så isende kaldt på soverommet så jeg fikk nesten ikke sove :-? Jeg sovna heldigvis etterhvert, og kom meg opp i dag morges og greier. Slettes ikke verst. Jeg begynner ikke på jobben før om litt over en time, så da sitter jeg her... Er spent på i kveld, om jeg får sove da.. Det er jo typisk meg om jeg ikke får det, så lettskremt og husredd som jeg er innimellom :oops: Men - jeg skal nok klare meg, gjør som regel det.. Jupp.. Ha en fin dag folkens! Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arketypen Skrevet 21. oktober 2003 #735 Del Skrevet 21. oktober 2003 kanskje en arketype kan holde deg varm og trygg kanskje?..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 21. oktober 2003 Forfatter #736 Del Skrevet 21. oktober 2003 kanskje en arketype kan holde deg varm og trygg kanskje?..... Hm...Hørtes....Betryggende ut....tror jeg..... Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kalle Skrevet 21. oktober 2003 #737 Del Skrevet 21. oktober 2003 Eller stoler du kanskje mer på en lodden, varm, myk og kosete kanin? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 21. oktober 2003 #738 Del Skrevet 21. oktober 2003 Eller stoler du kanskje mer på en lodden, varm, myk og kosete kanin? ååååååååååå *mimre om en lysegul, myk kosekanin med rosa snute ved navn Kallekanin som var trygg og god for en liten Virgo jente * ................... Velg kaninen Lillian !! Kaninen !!!!! Kosekaniner er veldig betryggende !!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 21. oktober 2003 #739 Del Skrevet 21. oktober 2003 Eller stoler du kanskje mer på en lodden, varm, myk og kosete kanin? ååååååååååå *mimre om en lysegul, myk kosekanin med rosa snute ved navn Kallekanin som var trygg og god for en liten Virgo jente * ................... Velg kaninen Lillian !! Kaninen !!!!! Kosekaniner er veldig betryggende !!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 21. oktober 2003 Forfatter #740 Del Skrevet 21. oktober 2003 Dere er nå gode, dere.... Skulle gjerne hatt dere alle sammen her jeg Da jeg kom hjem fra jobb i dag gikk jeg på butikken og handlet før jeg gikk hjem igjen.. Det var spettkaldt!! :-? Trodde jeg skulle fryse av meg både det ene og det andre... Da jeg kom hjem fyrte jeg opp i peisen, og prøver enda å få skikkelig varme inn her...Er ikke så flink til å få fyr i peisen, jeg, men jeg må ha det ellers kommer jeg til å fryse ihjel :-? Så gjorde jeg en del husarbeide, før jeg gikk i dusjen. Så ringte mamma og jeg fortalte henne alt......Om depresjon, antidepressiva og spiseforstyrrelsen........ Så nå vet mamma alt.....og hun fikk så vondt stakkar :cry: Gråt i telefonen og sa at hun skulle ønske jeg hadde sagt noe før slik at hun kunne hjulpet meg mer, men hun kunne ikke gjøre det når jeg ikke sa noe.... :cry: Huff..Det var vanskelig, men hun var veldig glad for at jeg endelig fortalte, da.. Vel, nå skal jeg sitte her og slappe av i mitt eget selskap til jeg skal legge meg.... Er spent på om jeg får sove i natt eller ikke....Håper jeg får det, hvis ikke blir jeg så sliten til jobben i morgen! :-? Har det greit, er ikke fullt så høyt oppe som jeg var - men det kommer mye av at jeg gruer meg for natten.... Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg