Gå til innhold

Min dagbok del 2...

*Lillian*

Anbefalte innlegg

Ikke plage den stakkars dama da maskemannen! :wink:

Helgetur til Pakistan, Lillian?? :ler2: jaja, hvorfor ikke... :blunke:

Ikke sant å danse midt på stuegulvet kan være morsomt? :digge: Gjerne å synge med full hals samtidig? Ikke at jeg noen gang har gjort det assa...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Okei, da, Aricept - Pakistan er kanskje litt langt :ler:

Har dansa og stått og sunget med den råtne stemmen min på gulvet, jeg, nå :ler: Godt ingen har sett meg.... Det er bare så digg å ikke ha noen som trasker rundt meg akkurat nå, må benytte sjansen :wink:

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o PLAGE?????.... Jeg sprer da bare glede og lyster langs min vei jeg!... Og Lillian trenger noen å utøve lyster på... så da.... :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Jeg trenger jo ingen å utøve lyster på, jeg har jo Lasse! :sjarmor: Du er jo Maskemannen, sant? :wink::ler:

*prøver fortsatt å sitte på henda mine* :lol:

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler:

Det gjør ingenting, Aricept :wink: Bry deg så mye du vil, du :ler:

Hvem har forresten sagt at jeg er en ordentlig dame?.... :blunke:

Lillian :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem har forresten sagt at jeg er en ordentlig dame?.... :blunke:

Hehe.. Jeg tenkte faktisk på det da jeg skrev det. Men så tenkte jeg igjen, og kom frem til at det er ikke hyggelig å være frekk i andres dagbøker... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men så tenkte jeg igjen, og kom frem til at det er ikke hyggelig å være frekk i andres dagbøker... :ler:

DET var nye takter... :P

Sitt på hendene dine så lenge du kan, Lillian. Tryggest det. Tro meg, om du gjør noe annet, så er du meldt på idol før du aner ordet av det. :roll:

:briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: Hehe, glad for at du ikke var frekk, jeg, Aricept :wink:

De siste timene nå har jeg sittet og mimret og skravla i telefonen :ler: Ikke akkurat så mye det da, men - men jeg har kosa meg iallfall 8)

Henger på MSN med Virgo og dikter litt - ingen bombe at vi gjør det da :lol:

Nu vurderer jeg å danse litt igjen, men jeg kan ikke gjøre det så sent - tror ikke jeg får sove i natt da..Har sovet litt dårlig de siste nettene, hatt mye rare drømmer og greier :roll:

Jupps da! Humøret er iallfall stigende :wink:

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitt på hendene dine så lenge du kan, Lillian. Tryggest det. Tro meg, om du gjør noe annet, så er du meldt på idol før du aner ordet av det.  :roll:  

:briller:

:ler: Nå var grunnen til at jeg satt på hendene mine ikke i frykt av å bli meldt på Idol, da :ler: Men det er tryggest å sitte på henda, ja... Men så begynte jeg å tenke.....What have I got to lose?? :briller: Så da revurderte jeg det.....også gjorde jeg nesten ingenting... :ler:

Men har DU blitt meldt på Idol, Kallemann? :wink:

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja.. Jeg veit ikke helt om jeg har blitt meldt på enda.

Var litt tøff i trynet (til en forandring) mot ei venninne her på KG.. Og plutselig får jeg beskjed fra henne at jeg er påmeldt. :o

Så, nå venter man i spenning. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk akkurat høre et veldig fint uttrykk, og må bare poste det her så jeg ikke glemmer det til senere :wink:

Hvorfor gjør kjærlighet så vondt når det skal være godt?

*notere bak øret i tilfelle hun trenger det en gang*

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde aldri jeg skulle si dette, men en av befalene mine i militæret var nok en klok mann.

Hans leveregel var:

"Det er når du har det vondt du husker at du lever"..

Kanskje det var noe i det likevel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok noe i det, Kalle....Men likevel - jeg merker at jeg lever når jeg har det virkelig GODT også jeg :briller: Men det begynner jo å bli en stund siden, da... :lol:

Lillian *snart finne senga og håpe på at hun ikke angrer på at hun slapp henda fri et øyeblikk* :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...