*Lillian* Skrevet 31. august 2003 Forfatter #421 Del Skrevet 31. august 2003 ah så deilige tegninger.. blir helt våt på pi#### jæ :o *beinflyr vekk fra dagboka mi* Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 31. august 2003 Forfatter #422 Del Skrevet 31. august 2003 Her er faktisk et selvportrett..... Jeg har ikke fullt så rare fingre, tror jeg Men ellers ikke så ulikt :blunke: Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 31. august 2003 #423 Del Skrevet 31. august 2003 Jeg tør ikke å si om det ligner på deg, jeg... :o Men jeg hadde ikke kjent deg igjen på gata tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 31. august 2003 Forfatter #424 Del Skrevet 31. august 2003 Jeg tør ikke å si om det ligner på deg, jeg... :o Men jeg hadde ikke kjent deg igjen på gata tror jeg. hehehehe Er ikke meningen at noen skulle kjenne meg igjen på gata heller Helst ikke, liksom Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dorian Skrevet 31. august 2003 #425 Del Skrevet 31. august 2003 Hmmm... det er noe kjent.. Neida Fin! Tegningen, altså! Eller, jeg mener.. Du får heller bære over med oss råne-gutta her dorian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 31. august 2003 Forfatter #426 Del Skrevet 31. august 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 31. august 2003 #427 Del Skrevet 31. august 2003 Her er faktisk et selvportrett..... Jeg har ikke fullt så rare fingre, tror jeg Men ellers ikke så ulikt :blunke: Lillian misunner deg den kroppen jæ kjenner at det blir bevegelser i enkelte kroppsfunksjoner nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesol20 Skrevet 31. august 2003 #428 Del Skrevet 31. august 2003 lurven da :o Likte spesielt de svart/hvitt-tegningene jeg! Utrolig stemningsfulle, spes. de to siste! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 31. august 2003 Forfatter #429 Del Skrevet 31. august 2003 Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 31. august 2003 #430 Del Skrevet 31. august 2003 ja var skikkli fine draws *slå på loffen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dorian Skrevet 31. august 2003 #431 Del Skrevet 31. august 2003 Lurven, da! :o Nå må du ikke ødelegge så vi ikke får se flere tegninger?? dorius Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 31. august 2003 #432 Del Skrevet 31. august 2003 :o LILLIAN!!!! Er det DEG???!!!! De fingrene kjenner jeg igjen hvor det skal være mener jeg!!!.... Ikke til å ta feil av nei!.... Men husker dem ikke foran DIN mage da!... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 31. august 2003 Forfatter #433 Del Skrevet 31. august 2003 *tør ikke vise flere tegninger* Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 31. august 2003 #434 Del Skrevet 31. august 2003 Trengs ikke; nå vet jeg hvem du er.... Neida! Var fine tegninger da Lillian! Mer!!... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 31. august 2003 #435 Del Skrevet 31. august 2003 ja må.. ha... meeeeeer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 31. august 2003 Forfatter #436 Del Skrevet 31. august 2003 Da vet vel jeg hvem du er også, da Har ikke tegna mer enda! Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 31. august 2003 #437 Del Skrevet 31. august 2003 Takk for hyggelig tilbakemelding, men jeg føler meg ikke særlig flink etter å ha sett Virgos tegninger (jeg bare sier dere; DEN DAMA KAN Å TEGNE!!) :blunke: Lillian Wow ... :oops: Takk lillian Så fint sagt av deg ..........Du er flink du også!!! Og takk for inspirasjon!! Har ikke tegnet så masse på lenge jeg *ler*.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 31. august 2003 #438 Del Skrevet 31. august 2003 øøy gidder u tegne no med maiz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 31. august 2003 Forfatter #439 Del Skrevet 31. august 2003 Spør Virgo isteden. Mais er bannlyst i min dagbok, din ekling! :spysmiley: :-? Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 31. august 2003 Forfatter #440 Del Skrevet 31. august 2003 Har vært og tatt sol..... Humøret var nedagstigende i dag pga pms og div. annen dritt Men solarium pleier å hjelpe - sol og varme vøttø... 8) Men Lillian tok ikke på seg beskyttelsesbriller i dag og derfor har jeg fått prikkete øyenlokk Meg og min dumme hud :evil: Jaja...Får ha på meg øyenskygge hver dag hele tiden en stund fremover nå da....Eller at jeg bruker hele tiden Må dusje litt - blir luktende så rart av solarium... Men jeg har blitt sjikkli brun I love it!! Nu begynner jeg å bli klar for Kreta.. Og sol......og sommer..... og ny jobb....og nytt hus....og ny mann....og ny......uhm Neinei, jeg bare tuller Iallfall så er jeg klar for Kreta! Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg