Gå til innhold

Min dagbok del 2...

*Lillian*

Anbefalte innlegg

Heia Anna Lovinda! Hyggelig med hilsen i dagboken min - tusen takk! :P

Jupp, jeg leter og leter etter ny jobb, jeg... Håper på å finne noe snart, skjønner du. Men jeg har ikke funnet noe sålangt, da. Tiden vil vise hva som skjer, men jeg vurderer sterkt å bare levere oppsigelsen selv om jeg ikke har fått ny jobb. Er så møkklei... hehe... (Heldigvis) Jeg er for pinglete til å bare levere oppsigelsen, jeg må ha en annen jobb for hånden før jeg gjør noe som helst...

Jaja...Nu skal jeg snart begynne på jobb... En ny dag.. *sukk* :roll:

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:roll:

Sliten, jeg.... Har fått vond hals, tette ører, slitne øyne, vondt i hodet og verking i hele kroppen.... :-? Er nok høstforkjølelsen som er i anmarsj, ja.. Så irriterende... Bare jeg blir frisk igjen til jeg skal til Kreta så skal jeg ikke klage, jeg :blunke: Aberet er bare det at jeg pleier å gå og hangle sånn i opptil 2 mnd, jeg.... Får håpe jeg slipper det nå da. Kaster i meg C-vitaminer for harde livet, jeg.

Til middag i dag spiste vi gratinert blomkål med baconbiter strødd over. Aline som kom med tipset i en tråd på mat & drikke. Det var namnam, men jeg er ikke enig i at det er særlig sunt slik som Aline skrev :wink:

Har vært og tatt solarium i kveld igjen. Jeg sovna :roll: Og har tydeligvis ligget rart med hodet, for på halsen har jeg en tykk hvit stripe nå som ikke har fått sol på seg :oops: Så teit :-? Høyhalset genser på jobben i morra, ja..... :roll: Jaja....Nå skal jeg gå i dusjen, og så skal jeg legge meg.

Har tidligvakt i morra, da starter jeg på jobben klokka 07.30, og da må jeg stå opp grytidlig.... Jeg er helt ødelagt så jeg tror jeg bare skal avslutte og komme meg i dusjen. Bruker så lang tid der, så...

Håper jeg får en bedre dag i morra, denne dagen har vært så sløv og kje'.. Jeg orker ikke å bli sjuk nå igjen :evil:

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er mye bedre, men takk for omtanken Doriansen :D *klem*

I kveld har jeg vært virkelig kreativ! :briller: Tegnet flere tegninger, styret og ordnet og pyntet i en bok jeg har som jeg holde rpå med litt "pjukkel" i og sånn... hehehe

Skal snart legge meg nå, men når jeg blir så kreativ så blir jeg ikke trøtt da, for da vil jeg bare gøjre masse dilldall :lol:

Har det fint, jeg. Tenker ikke på ting som ikke er fint å tenke på om dagene. Fortrenger alt som ikke er positivt :wink: For nå vil jeg ha det fint konstant en stund jeg også!! :blunke:

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillian jeg ser du er på utkikke etter jobb. Hva med å bruke dine evner innenfor at du liker å skrive. Du skriver gode og innholdsrike tekster. Kanskje det kan være noe :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillian jeg ser du er på utkikke etter jobb. Hva med å bruke dine evner innenfor at du liker å skrive. Du skriver gode og innholdsrike tekster. Kanskje det kan være noe :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lillian jeg ser du er på utkikke etter jobb. Hva med å bruke dine evner innenfor at du liker å skrive. Du skriver gode og innholdsrike tekster. Kanskje det kan være noe

Ja, du er flink til å skrive.  

Prøv deg på å sende inn noen noveller / dikt til tidsskrifter.

Takk for det! :P Jeg har nå liksom hatt en hemmelig drøm om å bli forfatter, men jeg tror ikke det er særlig sjanse for at jeg kan bli forfatter eller skrive tekster på heltid.... :roll: Det er jeg ikke god nok til.

Vel, i går var det personalfest med jobben. Det var greit i starten, men boooring... Tok liksom ikke av, for å si det sånn. Det gjør aldri det på disse personalfestene våre. Vi starta i en kantine vi hadde fått lånt, da. Med ost og kjeks og vin (annen alkohol på oss som ikke drikker vin). Etter vi hadde spist (jeg spiste ikke - kom når de var nesten ferdig å spise, jeg - med vilje) så begynte flere å reise hjem :roll: Hva er det for noe liksom? hehe... Så vi var da 5 stykker som gikk ut på byen, vi. (Hvis man kan kalle det by i Asker :roll: ) Hadde det gøy vi da, - jeg var blakk og sa egentlig fra før vi gikk at jeg ikke kunne bli med fordi jeg var blakk. Men - jeg fikk ikke lov å si nei. "Vi spanderer, for DU SKAL være med ut, Lillian - ellers gidder ingen å gå ut" :ler: Så da ble jeg spandert inngang på og et par øl (hadde egentlig drukket nok fra før....) Det har seg nemlig sånn at de mente jeg fortjente å bli spandert på fordi jeg hadde tatt hele runden på spandering en gang før jul som vi var ute 5stk fra jobben. (Husker ikke at jeg gjorde det selv, da, men :lol: ) Vel, så vi drakk, skravla og dansa. Hadde det gøy, og ble full :eeeh: Dansa masse da, og jeg hadde nye(!) høyhælte sko på meg :roll: Så fot-ballene mine er røde og vonde i dag, men heldigvis ikke blemmer eller noe. Hun ene jeg jobber med rota med en fyr. Han hadde med seg noen kamerater, og vi dansa sammen med dem på dansegulvet. Plutselig kommer han ene bort til meg - tar henda sine på hver sin side av ansiktet mitt og gir meg DET smellkysset rett på munnen :kyss: sånn! Skulle likt og se mitt ansiktsutrykk da :ler: Riiimelig sjokkert! hehe. Hun som rota med kameraten hans sa at ansiktsutrykket mitt etterpå var verdt minst 5 halvlitere :ler: Kan tenke meg jeg så sånn ut: :o Gikk og satte meg litt etterpå, jeg, da..hehe...Fikk litt hetta for at han skulle prøve seg på mer :ler: Da vi skulle gå derfra så ropte han etter meg "du!! Du søte kvinne!!" og kom løpende etter meg :ler: Spurte om han kunne få fonnummeret mitt og navnet mitt og sånn :ler: Jeg bare rista på hodet og sa "sorry" - han ble molefonken og sa "det kunne blitt oss to" :ler::ler: Herregud.... Jeg bare lo, jeg da... hehe... Raring - full også vel og merke :blunke:

Vel, vi hadde det iallfall gøy - jeg var ikke hjemme igjen før klokka var rundt 04.00 i natt, jeg.

I dag skal jeg slappe av, men også gjøre en del husarbeide. Rydde og vaske og styre og ordne. Må bare komme i gang med dagen først... Sov jo til klokka var 12.55, da... hehe... Skal tegne litt i dag også, tenkte jeg. Prøve meg på mer tegning, også skal jeg prøve meg på å male porselensmaling - har kjøpt meg en svart porselnstusj og en hvit stor middagstallerken som man kan male på. Tenkte å lage et motiv i midten og skrive en tekst rundt. Men vet ikke riktig HVA enda, da. Får se om jeg finner noen ideer i løpet av dagen.

Nu må jeg ha meg mat.

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe, Virgo :wink:

Nu skal jeg vise frem noen av mine verk :lol: Få høre da...Hva dere synes? Selv om de er litt...uhm....på kanten? :lol:Her er det første. Har sett etter et bilde på denne tegningen, da :oops: Men her er det andre. Det har jeg tegnet ut fra bilder i hodet mitt :sjarmor:

Såh...Har et til, men jeg vet ikke hvordan det blir scanna fordi det er blyanttegning.... Kan jo prøve etterpå, når jeg er ferdig med det.

Lillian *kreativ i dag*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann Lillian! :heiajente:

Har vært flere ganger innom og smuglest i boka di, men etter å ha sett bildene dine MÅ jeg jo bare gi meg til kjenne...

Vil bare si at de var kjempeflotte og at du er flink til å tegne!

Syns det siste var ekstra fint!

Kunne faktisk tenkt meg å hatt et sånt bilde på veggen!

En svart ramme hadde vært prikken over den berømte i'en.

Vel vel..

Sengen kaller.. :sjokk:

Egentlig ALTFOR tidlig til meg å være, men mannen og min lille Snuppelure sover :Gjesp: Og da frister det veldig og krype opp i den varme senga sammen med dem. :hjerte:

Natta Lillian!

Kom gjerne på besøk i min dagbok også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

Lillian! Så kreativ og flink du er! :D

Høres da ut som om festen tok av bra, den :wink: og at du hadde det rimelig morsomt :wink:

Ha en super-duper, kreativ og fin-fin søndag! :D

*Embla i søndagsmodus*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Smurfa, så koselig!

Skal ta meg en tur innom dagboka di i nærmeste framtid også, jeg lover! :P

Tegningene mine er ikke så store asså, jeg klarer ikke tegne stort :lol: Det største er på en A4-side...

Takk for hyggelig tilbakemelding, men jeg føler meg ikke særlig flink etter å ha sett Virgos tegninger (jeg bare sier dere; DEN DAMA KAN Å TEGNE!!) :blunke:

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ojda! Så ikke innlegget til Embla før nå, jeg.. :lol: Tusen takk!!

En kjempefin søndag til deg også! :D

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aaah.....Jeg har blitt mer tett enn jeg var, og jeg har mer slitne og såre øyne enn jeg hadde.....Ergo - forkjølelsen var ikke over :-? Eller, jeg evt. ble dårligere igjen etter jeg var ute lettkledd på fredag.. Det er også en mulig årsak.. :roll:

Nu har jeg akkurat spist frokost :lol: La meg ikke før klokka var 05.30 i dag morges, så jeg sto heller ikke opp igjen før klokka var nesten 12.00.... Jaja, pytt sann :ler:

I tiden fremover nå er det en del som skjer, så jeg kommer nok til å være veeeldig klar for Kreta når den 20.september kommer. Fikk forresten tilsendt billettene i posten i går :hoppe: I morgen er faktisk den eneste dagen jeg ikke skal noe spesielt etter jobb :o Tirsdag skal jeg nemlig treffe Thea :hoppe: JIPPI! Det gleder jeg meg masse til :D

Onsdag starter selvhjelpsgruppen opp igjen, - det gleder jeg meg ikke fullt så mye til... Torsdag er det personalmøte på jobben etter arbeidstid.... Fredag skal jeg avspasere noen timer slik at jeg får gått veldig tidlig fra jobben. Da skal jeg antageligvis (forhåpentligvis) treffe et menneske jeg ikke har sett siden juni!!! :o Det er lenge, asså!! Det blir sikkert kjempekoselig å treffe henne igjen, om det går da. Så skal jeg hjem og slappe av en stund (håper jeg rekker å slappe av en stund) før min mellomste søster og hennes samboer + sønn på 8mnd kommer på besøk. De skal være her fra fredag til søndag. Det blir sikkert kjempekoselig, men veldig uvant å ha besøk en hel helg + med en bitteliten unge som sikkert våkner klokka 7 og vekker hele huset :roll: Jaja...

Vel, så den uka som kommer nå kommer nok til å gå ganske fort. Like greit for meg, egentlig :ler:

Neste uke er det ikke så mye som skjer igjen, egentlig skulle sambo til Sveits fra tirsdag til torsdag (forretningsreise), men det ble ikke noe av pga. bedriftens økonomi så derfor reiser han ikke. Faen og! :ler: Neida, bare tuller :wink: Bra han blir hjemme så jeg får skyss til min jobb :ler:

Vel, den fredagen, altså den 12. september, så kommer venninna mi hjem!!!! :D :D (Hun som har flytta til Stavanger) Da blir hun hjemme en hel uke, og da kommer je gnok til å treffe henne :) Gleder meg allerede!! hehe...

Uka etter kommer sikkert hele huset til å stå på hodet, for den helgen 20.september reiser vi avgårde til Kreta :briller: Ingen av oss har vært i Syndenland :ler: før, så det kommer nok til å bli helt vilt :wink: Gleder meg faktisk mer og mer... Skal innrømme jeg har en liten tanke om at kanskje, kanskje, kan dette være noe som gjør at sambo og jeg faktisk kan prate normalt sammen igjen og komme hverandre nærmere? :roll: Håper iallfall det - trossalt så er det jo det som ville vært det beste. Trur eg.... :blunke:

Har bestemt meg for at om ting ikke blir bedre etter at vi kommer hjem fra turen og vi fortsetter der vi er nu, så kommer jeg til å ta meg en laaang prat med sambo før jeg pakker snippsekken.... :roll: Så får vi se hvordan det går...

Vel, nu skal jeg ta meg en røyk før jeg begynner å tenke litt på hvordan porselenstallerkenen jeg har kjøpt skal ordnes... Må jo få et motiv og litt tekst på den har jeg funnet ut, men HVA?

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...