*Lillian* Skrevet 20. juni 2003 Forfatter #181 Del Skrevet 20. juni 2003 hei, vennen! :D God helg! (men du er vel og svinger deg på Rockefeller du nå) Neida, det er ikke før i morra, det! God helg til deg også, vennen!! I dag har jeg det skikkelig BRA!!! :D Skal ikke skrive mer nå, er litt opptatt på Messenger Fikk bursdagsgava mi fra sambo i dag, da! Ny mobiltelefon!! :D Nokia 5210, jeg sa nemlig at jeg skulle hatt meg en ny Nokia, jeg er mest fornøyd med den. Så nå har jeg lastet ned ny ringetone, logo og skjermsparer. Koser meg!! Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 20. juni 2003 Forfatter #182 Del Skrevet 20. juni 2003 Nå skal jeg endelig komme meg i seng, for nå er jeg trøtt... I morgen skal jeg sove heeelt til jeg vil stå opp, må ha masse energi til i morra kveld....hehe Så skal jeg dusje, ordne meg osv... Også bruker jeg sikkert minst et par timer på å finne ut hva jeg skal ha på meg...Et par timer på å sminke meg... Pluss 15 minutter til å kjøre til venninna mi... Skal vi seeee.... Da må jeg altså være ferdig i dusjen klokka halv to, da... Oooops, da må jeg stå opp klokka tolv, for jeg bruker jo en halvtime i dusjen + at jeg skal spise mat også.. Tror ikke jeg skal satse på å starte festen uten mat innabords først.... Plutselig ser jeg at jeg kan ikke sove så lenge likevel, gitt... :blunke: Natta!! *skynde seg og logge av* Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 21. juni 2003 #183 Del Skrevet 21. juni 2003 Hehe du fikk det travelt plutselig Lillian Håper du har sovet godt da Da jeg var på vei i seng sånn ca da du postet dette - så ringte telefonen. Jeg liker ikke å få telefoner om nettene. Min mor som hadde lagt seg spratt opp og jeg fikk henne til å ta den. "hallo!" sa hun nokså byrskt .....hehe og så kunne jeg se hun sank litt sammen av lettelse - det var ikke noe skumelt likevel ......Det var broren min .. "Eg mista fisken og det var som å få et slag i magen !!!" ..... Huff han var på fisketur - hadde mista fisken - og var altså på sammenbruddets rand ...DET måtte han ringe om i halv to tiden om natten. :-? :evil: Jeg husker jeg ropte noe om at nå vekket du oss - og om å ikke ringe om natten om slike tiing .... Håper du får en fin dag Lillian ! Jeg må si jeg misunner deg den dusjen !(gleder meg til bandasjen skal av) Å dusje en halvtime - det er akkuratt passe det nemlig fem minutter i dusjen er bare selvpining! Man rekker jo ikke å nyte vannet jo. og det med de to timene til å finne ut hva du skal ha på deg - høres også kjent ut .. :-? Vel - jeg ønsker deg en strålende dag Lillian - håper du fikk sovet godt og det du trengte - og at du får en fantastisk konsert i kveld - og at du får veninnen din med deg ut etterpå ...kos deg masse masse !!!!! *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 21. juni 2003 Forfatter #184 Del Skrevet 21. juni 2003 Sovet kjempegodt i natt også, jeg!! :D :D Nå er jeg egentlig superstressa, jeg reiste nedmlig avgåre på kjøpesenteret og kjøpte meg nytt undertøy i dag. "Lykke-undertøyet" mitt for en vellykket fest var til vask, så jeg måtte simpelthen ha meg nytt.. Jeg bare er sånn.. Nå har jeg akkurat hatt på meg neglelakk, så jeg må bare sitte her passiv til den tørker.... Tar så laaang tid når man er utålmodig og stressa... Har kun fått dusja og ordnet håret, men jeg har nesten bestemt meg for hva jeg skal ha på meg også, da..Skoene er som vanlig det største problemet... Blir aldri enig med meg selv om hva som lønner seg; komfort eller stil... Det blir vel stil som alltid ellers, tenker jeg...hehe Er rimelig store sjanser for at jeg får overtalt venninna mi til å bli med ut etterpå, så detta blir nok bra!! Nå må jeg spise, har ikke hatt tid til å spise i dag heller engang, jeg... PARTY! Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 21. juni 2003 #185 Del Skrevet 21. juni 2003 Lillian det blir sikkert kjekt !!!! Fest litt for meg også da *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 21. juni 2003 Forfatter #186 Del Skrevet 21. juni 2003 Og Lillian med sine overtalelsesevner klarte å fikse at venninna blir med ut etter konserten..... Nu mangler jeg bare å pakke ned sakene mine og skifte, så er jeg READY TO PAAAARTY Ha en fin kveld alle sammen, og ta det pent for det skal jeg.. Lillian P.s. Er det ikke deilig å se at dagboken min blir litt preget sånn, da?!?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 21. juni 2003 #187 Del Skrevet 21. juni 2003 God tur på byen da Lillian! Kos deg skikkelig.. for nå skinner sola i Oslo! Men ikke finn på no tull altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 21. juni 2003 #188 Del Skrevet 21. juni 2003 Kos deg i dag da, og ikke hør på hu derre Lea, vær så tullete du bare vil. Og BTW: (bittelitt på forskudd ettersom jeg har skjønt.........) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 22. juni 2003 Forfatter #189 Del Skrevet 22. juni 2003 Tusen takk for hilsninger! :D Veeel..nå har jeg festa fra meg på en stund... Hadde det helt sykt gøy i går!! :D Kom hjem for ikke så lenge siden.... hehe... Halvannen time, maks. Vel, først reiste jeg til venninna mi der vi satt og vorsa, og hadde det kjempekoselig. Så reiste vi inn til byen og på Rockefeller. Der var det masse liv, og det var storartet moro!! :D Fryktelig varmt, og vi svetta rimelig mye, men det gikk bra, ingen av oss besvimte... hehe... Etterpå gikk vi på Tors Hammer og festa der til stengetid, det var sinnsykt morsomt der! Vi hadde det helt rått, og ble fullere og fullere.... Etter vi hadde vært der og det nærmet seg stengetid, reiste vi på nachspiel. Det var også veldig trivelig, men venninna mi sovna rimelig kjapt... Men vi hadde det gøy... Jeg har sovet ca. 2 timer eller noe maks, tror jeg. Det var sinnsykt varmt der jeg sov, og jeg hadde fylleskjelva og diverse... Vel, så henta sambo meg hos venninna mi rundt klokka 11.30, så da reiste vi hjem. Nå skal jeg snart gå i dusjen, må bare prøve å få i meg litt mat så jeg ikke svimer av i dusjen... Kjenner at det fort kan skje i den tilstanden jeg er i nå... Tenkte jeg skulle prøøøøve å holde meg våken til jeg skal legge meg i kveld, sånn at jeg er sikker på jeg kommer meg opp igjen i morra. en det kan bli veldig hardt, er nok store sjanser for at det blir en tidlig kveld på meg i kveld... hehe.... Men jeg hadde det strålende gøy, og nå er jeg tilogmed 22år! :D Ikke en fest jeg glemmer med det første dette her..... Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 22. juni 2003 #190 Del Skrevet 22. juni 2003 GRATULERER MED DAGEN!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 22. juni 2003 Forfatter #191 Del Skrevet 22. juni 2003 Tusen takk for det, Midnattsol! :D Har fått spist og dusja. Sambo bestilte pizza, siden det var bursdagen min... Dessuten har pizza alltid vært bra hangover-mat... Jeg greide ikke holde meg våken, gitt... Jeg sov leeenge, en fire-fem timer. Spørs om jeg får sove igjen i kveld. Men jeg regner egentlig med det, da. Jeg var jo rett og slett underernært på søvn i natt... hehe... Jeg er fortsatt slapp og sliten, men formen er stigende. Er litt småuggen, men det har jo sine naturlige årsaker.. Tror nok det blir tidlig kvelden på meg i kveld, gitt... Fy flate, nå husker jeg hvorfor jeg fester så sjelden og drikker så lite... Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 22. juni 2003 #192 Del Skrevet 22. juni 2003 Har du bursdag i dag ? Gratulerer med dagen ! Har en sønn som ble 7 år i dag jeg ! Er du noe i nærheten av hva han er som persom, da må jo du ( heeeelt objektivt sett altså ) være en person full av liv, godt humør og engasjement i andres ve og vel. Klemmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 23. juni 2003 #193 Del Skrevet 23. juni 2003 Hiver meg innom og gratulerer deg med dagen en dag på etterskudd! Godt og se at dagboka di er full av positivitet! Du fortjener virkelig og ha det godt igjen! Ha en fin uke, Lillian!! :D *Gir deg en bukett roser selvom det er i feil tråd* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Candyfloss Skrevet 23. juni 2003 #194 Del Skrevet 23. juni 2003 Hei Lillian. Vil bare si at jeg skjønner hvordan du har det; bare at jeg har det på en litt annen måte. Blir veldig anstrengt og nervøs hvis jeg må spise foran andre. Er fortsatt ikke kvitt alt dette. Jeg håper du får deg hjelp, har møtt mange flinke psykologer som er helt herlige. Men har selvfølgelig også møtt mange som ikke var så dyktige, så det gjelder å finne den som passer deg. Jeg ser i hvert fall at du trenger hjelp, en gang er ikke KG og venninner nok, og hva skjer da? Kanskje en dypere depresjon, og det vil du vel ikke? Ønsker deg alt godt, Lillian. Det er nok slik Lillian, at de med sf er perfeksjonistiske, man ser jo det på måten du skriver om at du har ryddet, vasket, kjøpt deg nye klær, klipt deg osv.. Må bare le, for jeg kjenner meg så igjen.. Ha en fin sommerferie :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 23. juni 2003 Forfatter #195 Del Skrevet 23. juni 2003 Tusen takk for fantastiske hilsninger alle sammen! Dere er rett og slett herlige!! :D Tok litt tid før det gikk opp for meg hvem Candyfloss var, men det er kjempekoselig at du skriver i min dagbok også! I dag har jeg vært trøøøøøtt.... Men det er selvsagt mye bedre nå.. Typisk det mot kvelden når man snart må legge seg... Det går så mye bedre på jobben for tiden.. Av den enkle grunn at jeg har bestemt meg for å bytte jobb og at jeg har sagt ifra på jobben + sendt søknader. Sendte iveien 6 søknader per post i dag, pluss at jeg har sendt iveien 3 stk på mail... Håper jeg iallfall får komem til intervju på noen, da.. Ellers så har jeg det faktisk ganske bra nå. Sliter litt med noen følelser, altfor personlige til å legge ut her selv om jeg er ganske personlig i dagboka mi... Vel, iallfall....Sånn rent bortsett fra det så har jeg det veldig bra! Lever fortsatt på minnene etter helgens store utskeielse, utrolig hvor lenge jeg kan leve på det... Men det er så deilig å bare SLÅ SEG LØS sånn innimellom sånn som jeg gjorde i helgen... Uten å være fyllesjuk tilogmed! Det som er veldig trist da, er at venninna mi som var med meg ut i helgen reiser til Roskilde i morgen... :cry: Jeg unner henne det selvsagt, det er jo bare rett og slett kjempedeilig for henne å dra avgårde! Men jeg skulle så gjerne ønske jeg var med... hehe... Hun vil også gjerne at jeg skulle ha vært med, men vi har jo avtale om at neste år reiser vi sammen! Så det blir stas!! Gleder meg allerede!! :D Ellers har det ikke egentlig skjedd stort. Var rolig og behagelig på jobben i dag, siden det er et par ungen som har gått ut i ferie. Deilig med noen sånne dager også, særlig siden vi var en for lite i bemanningen på avdelingen i dag. Har vært flink etter jeg kom hjem fra jobb. Har unngått å sovne på sofaen eller noe, så jeg skal nok få sove godt i natt, tenker jeg. Herlig! Har forresten sovet veldig godt i forhold til normalt etter jeg sa ifra til sjefen på jobben om at jeg er på utkikk etter ny jobb... Så det lå nok veldig mye der som gjorde at jeg fikk enda større søvnproblemer. Har gjort en del husarbeide i dag også, så nå gjenstår det bare å støvsuge gulvene og henge opp klær + tørke litt støv. Skal gjøre det i morra etter jobb. Sitter ned og tar meg en velfortjent pause nå. Har diskutert med sambo om ferien i år, da. Siden vi skal ha alle tre ukene samtidig (for første gang, faktisk) så fant vi (jeg??) ut at det kan være lurt at vi er noen dager fra hverandre. Når man går så mye oppå hverandre hele tiden ellers bør man virkelig ha FERIE i ferien. Ikke bare ferie fra jobben, men også fra hverandre. Det er sunt å savne hverandre litt innimellom. Sambo har prata på at han kunne tenke seg å være noen dager lenger hos sin familie, jeg vil gjerne være kortest mulig nordafor hos min familie.. Så da foreslo jeg at han skulle være der på et visst tidspunkt, for da får jeg besøk av bestevenninna mi og det er rett og slett ikke så gøy med sambo i huset da.. Blir liksom ikke heeelt det samme... Man får ikke vært VENNINNER på samme måten som til vanlig da.. Sambo begynte å motargumentere litt, for hvis det var veldig dårlig vær så han ikke poenget med å være på hytta til sine foreldre (som han hadde tenkt med de ekstra dagene), så da måtte han jo være nede hos sine foreldre... So what?? Jeg kommer til å kaste ham ut av huset i noen dager hvis han ikke reiser til sin familie de dagene min venninne kommer.... *slem* Hallo, skjønner han ingenting han eller?? Jeg vil ha huset for meg sjøl og få litt pusterom, med venninna mi her!! Jeg skal nok få lurt ham til å reise dit de dagene, hehe... Intet nytt under solen ellers. Skal snaaaat finne senga, må bare høre gjennom noen sanger jeg har lasta ned fra internett. Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 23. juni 2003 Forfatter #196 Del Skrevet 23. juni 2003 Ååååå, glemte forresten å fortelle en ting!! Den mobilen jeg fikk av sambo i bursdagsgave (Nokia 5210) er jo kjempemorsom!! Jeg kan bruke en hivlken som helst ringelyd når det tikker inn SMS'er... Så jeg har jo da "I'm sending you an SMS" Sambo tror mobilen min ringer hver gang jeg får en SMS (og de har det vært maaange av i dag), men det er jo feil... For når mobilen min ringer så er det jo "Lake of fire" som kommer som melodi!!! Jah, var bare det jeg skulle si.... Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 25. juni 2003 #197 Del Skrevet 25. juni 2003 Du har så fine avatarer ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 26. juni 2003 Forfatter #198 Del Skrevet 26. juni 2003 Tusen takk Hilde! Det dumme er bare at jeg ikke lenger husker hvor jeg fant alle disse...og nå kunne jeg tenkt meg å ha noen nye snart... I dag holdt jeg på å ende i en nedtur igjen... Men for èn gangs skyld klarte jeg å komme meg opp igjen av meg selv!! Forhindret nedturen jeg kjente kom!!! :D Hvordan jeg gjorde det? Vel, jeg var på jobb, kjente nedturen var på vei etter noe som skjedde på jobben... Så da ringte jeg sambo, sa at han ikke trengte å hente meg for jeg ville være litt alene etter jobben. Spurte om å få avspasere siste halvtimen på jobben, og det fikk jeg jammen lov til også!! Så tok jeg bussen inn til Asker, og tuslet rundt der... Satt på kafè litt alene og drakk en iste. Nøt varmen og det å være alene... Shoppa litt, kjøpte meg et par nye bukser og litt smykker + hårpynt. Kjøpte meg for første gang i mitt liv en lys bukse! :D DA var jeg stolt, da! Den var kjempedeilig, i sånn stretchjeans-aktig stoff. Så gikk jeg på en junkfood sjappe og kjøpte meg en liten kebab som jeg nøt sammen med en Pepsi Max. Deilig, det er sjelden jeg spiser junkfood så det var en god følelse faktisk! Selv om jeg fikk litt sånn "må prøve å spy" feeling etterpå, jeg klarte å la være å prøve å spy opp igjen også! Så tok jeg toget hjem, sambo henta meg på stasjonen. Da jeg kom hjem satte jeg meg ned foran Pcen og her har jeg sittet siden...og har tenkt å sitte her også..... Skal bare slappe av og gjøre akkurat hva jeg føler for i dag, jeg! :D Ikke gjøre noe husarbeid eller noen ting... Bare nyyyte dagen... Såh, dermed er jeg på opptur igjen allerede før jeg rakk å falle helt ned i kjelleren.. Deilig følelse det også, da! Mens jeg satt på kafèen alene og nøt min iste, så skrev jeg et bittelite vers. Here goes: Sorger så tunge og bære, gleder så vanskelig å se. Men det at du er nære, det er det beste som kan skje. Jupps....Etterhvert skal jeg gå i dusjen, men jeg drøyer det til liiike før jeg skal legge meg. Ha en fin kveld alle sammen!! Bare èn dag igjen til helg nå... JIPPIIIII!!! Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 26. juni 2003 #199 Del Skrevet 26. juni 2003 Så flott da lillian !!!!! Ble helt glad innimeg av å lese innlegget dit jeg !!!!! glad på dine vegner !!! Og du er tøffere enn meg - har ikke vågd kjøpe lys bukse jeg - for jeg får alltid flekker på de *ler*....aner ikke hvordan ..... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 27. juni 2003 #200 Del Skrevet 27. juni 2003 Det er mye god terapi i litt seriøs shopping Syns du er super flink og super søt, Lillian! Ha en super god helg! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg