Tvist Skrevet 5. september #1 Skrevet 5. september En hel pushup? Prøver å trene meg opp til det, synes det er ille å ikke få til en eneste. 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. september #2 Skrevet 5. september Ja, nå klarer jeg veldig mange. Tidligere klarte jeg så vidt én på knærne😅 Anonymkode: ccd7c...0fd 1
Clusia Skrevet 5. september #3 Skrevet 5. september Start stående mot vegg og jobb deg ned til push up på kne og så ned til vanlig på tærne 👍 1
AnonymBruker Skrevet 5. september #5 Skrevet 5. september På knærne, er også svak på benkpress, så må trene meg opp på det!💪 Anonymkode: 8da51...23d
AnonymBruker Skrevet 5. september #6 Skrevet 5. september Ikke nå, nei. Håper å ha helse nok til å begynne å trene mer i løpet av høsten, og da er det en av tingene som står på programmet. Har trent meg opp etter alvorlig sykdom en gang før, begynte med så lite trening at andre ville sagt det ikke hadde noen hensikt (type en situps med å løfte hode og kun øvre del av rygg opp fra underlaget - så hvile 5-30 minutter før jeg kunne ta en ny, og var heldig om jeg greide tre på en dag, et par dager i uka..). Nå er jeg i mye bedre form, tross alt, så nå har jeg mulighet til å trene meg opp igjen, men må gjøres veldig gradvis. For en del år siden, før forrige sykdomsrunde, tok jeg flere pushups og hadde akkurat greid en pull-up med egen kroppsvekt da jeg ble syk. Kroppen husker tidligere aktivitet i livet, så det vil man ha nytte av i opptrening, selv etter år uten trening! Skynd deg akkurat så sakte eller raskt som er riktigst tempo for deg og din kropp, Ts. Anonymkode: a46e3...30f 3
AnonymBruker Skrevet 5. september #7 Skrevet 5. september Ja, jeg tar 10-12 omtrent. Er sterk overkroppen etterpå ha trent styrke i flere år før jeg begynte med crossfit. Anonymkode: be19b...5f2
AnonymBruker Skrevet 5. september #8 Skrevet 5. september Ja. Synes veien fra 0 til 1 push up er myyye tyngre enn fra 1 til 10 push ups, så holdt ut i treningen 💪🏼 Anonymkode: 299c1...bea
AnonymBruker Skrevet 5. september #9 Skrevet 5. september Jeg tror ikke det, jeg har dessverre mistet mye styrke i løpet av de siste årene. Bør nok begynne å trene litt. Erfaringsmessig går det ganske fort riktig vei. Begynn med pushups mot f.eks. en benk eller på kne, og avanser etter hvert som du blir sterkere. Anonymkode: a4c0d...e63
AnonymBruker Skrevet 5. september #10 Skrevet 5. september Ja. Begynte på knærne. Så når det løsnet så løsnet det til gangs. Varma opp på den måte hver gang jeg skulle trene. Så det ble veldig enkelt Anonymkode: 4932d...698
AnonymBruker Skrevet 5. september #12 Skrevet 5. september Ikke ennå, men jeg skal! I likhet med en annen her må jeg også trenes opp helt fra bunnen etter sykdom. Anonymkode: a8697...13b
AnonymBruker Skrevet 5. september #13 Skrevet 5. september Har aldri trent styrke, og det er mange år siden jeg prøvde push ups. Nå prøvde jeg på stuegulvet her, klarte to, på tærne. K47 Anonymkode: a1e9e...df6
AnonymBruker Skrevet 5. september #14 Skrevet 5. september Ja, 20 sammenhengende. Anonymkode: be546...87e
Ms. Steele Skrevet 5. september #16 Skrevet 5. september Ja, jeg klarer ca 10 om gangen før jeg må ha noen sekunders pause, deretter 8-10 igjen.
AnonymBruker Skrevet 5. september #17 Skrevet 5. september Hadde du spurt for ett år siden hadde jeg sagt "ja, på en god dag". Nå tar jeg 15 stk. Anonymkode: 848bb...557
AnonymBruker Skrevet 5. september #18 Skrevet 5. september Etter egen erfaring: pushup nummer en er det vanskeligste. Jeg var stuck på 0 (🙈🙈🙈) lenge. Fant ut at det ikke bare hjalp å trene på knærne (for meg i alle fall). Måtte trene planke og benk. Da jeg klarte 25 kg i benk og holdt planken i 1 minutt kom første rep på push up. Anonymkode: 734fe...4ca
AnonymBruker Skrevet 5. september #19 Skrevet 5. september Ja. Aner ikke hvor mange, men en god del om jeg skulle gått inn for det. Når det er sagt, så har jeg trent regelmessig styrke i mange år. Anonymkode: f002d...bd7
NoaideBiehtar Skrevet 5. september #20 Skrevet 5. september Nei! Tar 100 kg i knebøy og 50 kg i benkpress, men armhevinger? NOPE! 😤😤 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå