Gjest Gjest Skrevet 9. april 2006 #41 Skrevet 9. april 2006 bare sånn info om de jentene. kjenner to av de, Tina og JUlie, og de er faktisk ikke sånn i virkeligheten. Tina er egentlig nesten motsatt, ho har en syk humor, og snakker ikke om sex at all når vi er ute. så de spiller nok bare litt, og har garantert blitt bedt om å si dumme ting PLUSS , at de klipper en masse!!!!
Gjest Piper Skrevet 9. april 2006 #42 Skrevet 9. april 2006 Vist jeg er nede i syden en gang og ser noen nordmenn så later jeg bare som jeg er Nederlandsk eller noe. Husker en gang i Spania da jeg sto bak noen nordmenn da hadde jeg ikke noe aent valg en og snakke Tysk sån at folk ikke trodde at jeg var Norsk. Men den serien ja vist alle nordmenn er slik da skammer jeg meg over og vere Norsk... ← Viser bare hvor lite voksen du er, for hvorfor skal du skamme deg over hva andre mennesker gjør? Jeg er voksen nok til å drite i hva andre gjør, for det er da ikke meg som gjør de tingene. Folk må få være som de er. Men når du sier det som du gjør, da vil jeg bare si at tyskerne ikke er noe bedre, men snarere tvert i mot. Så kanskje du burde lære deg et nytt språk
Marililja Skrevet 9. april 2006 #43 Skrevet 9. april 2006 Wow Dette var et skikkelig flaut program. Visst har jeg vært på jentetur i syden før fylte 20 år, men vi var jo engler i forhold til disse jentene. Flaut. Og han Svein (???) som er med de småjentene og faren deres: Slitsom fyr. Håper småjentene er så ung at de ikke skjemmes av han. De jentene i den store familien hadde jeg litt sansen for. Snike seg på butikken når foreldrene trodde de sov... Hihihi, rampestreker
Gjest Gjest Skrevet 9. april 2006 #44 Skrevet 9. april 2006 Reagerer litt på alle som sier at Svein er så utrolig flink med unger. Ehh, de er jo dødsbortskjemte, og måten de skal dulles med og tulles med står ikke helt til alderen deres... Sånn som idag, da de "gråt" fordi de luftmadrassen sprakk. Og er det bare jeg som syns det er litt rart at Svein, som banner til barna hele tiden, ikke blir sensurert, mens de setter inn pipetone hver gang en i jentegjengen banner?
Gjest Lille Solstråle Skrevet 9. april 2006 #45 Skrevet 9. april 2006 Og er det bare jeg som syns det er litt rart at Svein, som banner til barna hele tiden, ikke blir sensurert, mens de setter inn pipetone hver gang en i jentegjengen banner? ← Dette har jeg reagert på også. Merkelig ting å gjøre.
Wonderwoman Skrevet 10. april 2006 #46 Skrevet 10. april 2006 Han Svein-typen er jo helt utrolig gjennomført da, skulle nesten tro han var en innleid skuespiller. Aldri sett et lignende vesen før jeg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå