Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest x-trønder
Skrevet

Jeg syns Svein er morsom, men det var jo et under at de kom dit de skulle og at de hadde alle barna med seg. Barnefaren virket jo helt fjern, tror nok ikke han får reise alene med barna på tur flere ganger (når mor får se hvordan turen egentlig var). ;)

Og jentene, vel det skal bli lenge til min datter slippes løs i syden på jentetur. Tror jeg skal være med som chaperone. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fantastisk tv underholdning!!!

Syns Svein var helt rå!!!!Flink var han med jentene!!Han er nok skikkelig favoritt onkel!!

Skrevet

Svein var helt klart utrolig slitsom, og jeg hadde nok fått mark av et kvarter i samme rom som han, men han er nok topp for ungene.

Pensjonistene var jo bare søte, og jentegjengen var jo akkurat like flåsete som man kunne forvente ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Svein var kul han, litt slitsom kanskje men litt kul og. Men de derre jentene..jeg var flau på deres vegne. Unnskyld meg, oppfører man seg sånn nå fortiden eller?? Jeg er 32 år, og følte meg skikkelig gammeldags der jeg satt og syntes dette var en forferdelig oppførsel. :overrasket: Det var jo bare sex og drikking som sto i huet på de jo...makan!

Gjest Gjest
Skrevet
Svein var helt klart utrolig slitsom, og jeg hadde nok fått mark av et kvarter i samme rom som han,

Jeg fikk mark etter et kvarter med han på TV. Altfor stressende og masete for meg.

Likte Else og Oddvar (eller hva de het)! De var så koselige der de satt og koste seg med middagen.

Skrevet

Så på det jeg å... Ble skikkelig flau!! For ikke å snakke om da jeg kjennte igjen en av de fire jentene :overrasket::hakeslepp:

Men litt gøy å se siden jeg kjenner GC veldig godt.

Gjest Piper
Skrevet
Jeg syns Svein er morsom, men det var jo et under at de kom dit de skulle og at de hadde alle barna med seg. Barnefaren virket jo helt fjern, tror nok ikke han får reise alene med barna på tur flere ganger (når mor får se hvordan turen egentlig var). ;)

Og jentene, vel det skal bli lenge til min datter slippes løs i syden på jentetur. Tror jeg skal være med som chaperone.  :)

Så mor er den som bestemmer hvordan far skal være? For du sier jo at han mest sannsynlig ikke får reise på tur alene med barna igjen, og er det opp til mor å bestemme? Jeg personlig syns ikke han gjorde en dårlig jobb, for ting kan hende selv den beste.

Tror kanskje du bør begynne å forstå, at mor ikke er den som har enerett på barna for de er faktisk to om de.

Når barna er over 18 år, er det IKKE noe du som foreldre kan gjøre. Vil de reise til syden, har de faktisk ingen som helst plikt til å spørre om lov. De er myndig.

Skrevet

Uhuuu...jeg har ikke TV3!

Sender TV3 programmer på webtv eller noe slikt?

Gjest x-trønder
Skrevet
Så mor er den som bestemmer hvordan far skal være? For du sier jo at han mest sannsynlig ikke får reise på tur alene med barna igjen, og er det opp til mor å bestemme? Jeg personlig syns ikke han gjorde en dårlig jobb, for ting kan hende selv den beste.

Tror kanskje du bør begynne å forstå, at mor ikke er den som har enerett på barna for de er faktisk to om de.

Når barna er over 18 år, er det IKKE noe du som foreldre kan gjøre. Vil de reise til syden, har de faktisk ingen som helst plikt til å spørre om lov. De er myndig.

Jeg har ikke problemer med å forstå at ikke mor nødvendigvis er den eneste rette i alle sammenhenger, men hvis jeg hadde fått sett noe som dette etter en ferietur så hadde jeg blitt usikker på om jeg ville latt far ha ansvaret for alle tre på en sånn tur. Men det kan jo hende at mitt inntrykk retter seg i løpet av serien.

Selv om mor nødvendigvis ikke er den beste bestandig så er det faktisk noen menn som ikke egner seg til å dra med flere barn på ferie. Og det må være lov å bemerke. Min mann, og legg merke til at jeg sier dette - har reist på turer med barna flere ganger uten at jeg har lagt meg opp i noe av hans planlegging eller mangel på planlegging. Jeg er ikke den som bestemmer verken hvordan det skal vaskes i huset eller hva slags klær han har kledt på barna, jeg gjør det på min måte og han gjør det på sin måte.

Og det med min datter på tur alene, var ment som en morsomhet. Jeg vet utmerket godt at jeg ikke kan nekte henne å dra når hun blir 18, men jeg hadde blitt flau hadde jeg sett min datter på tv i samme setting og det får jeg kanskje lov til å kommentere. ;)

Gjest Tristessa
Skrevet

Jeg fatter ikke hvorfor jeg orker å se på en gang, han der ene fyren gauler jo som en fotballtrener hele tiden. Jeg har ikke mye lyst til å dra på charter etter dette nei. :forvirret: HARRY!

Skrevet
Er han naboen deres

:overrasket: Trodde han var i slekt med dem jeg da

Og jeg satt og bekymret meg for at han skulle være faren til en av jentene :forvirret:

Skrevet

Og de unge jentene :overrasket:

Ja, jeg følte meg som ei gammel, kjedelig kjerring :ler:

Skrevet

Synes det var morsomt jeg da.

Svein virket kanskje litt brautende, men sikkert en kjempefyr å ha med seg på tur sammen med barn!! Flink med ungene var han også.

Jentegjengen derimot...Huff, pinlig!

Men uansett skal jeg forsøke å få med meg dette fremover!

Gjest Piper
Skrevet
Jeg har ikke problemer med å forstå at ikke mor nødvendigvis er den eneste rette i alle sammenhenger, men hvis jeg hadde fått sett noe som dette etter en ferietur så hadde jeg blitt usikker på om jeg ville latt far ha ansvaret for alle tre på en sånn tur. Men det kan jo hende at mitt inntrykk retter seg i løpet av serien.

Selv om mor nødvendigvis ikke er den beste bestandig så er det faktisk noen menn som ikke egner seg til å dra med flere barn på ferie. Og det må være lov å bemerke.  Min mann, og legg merke til at jeg sier dette - har reist på turer med barna flere ganger uten at jeg har lagt meg opp i noe av hans planlegging eller mangel på planlegging. Jeg er ikke den som bestemmer verken hvordan det skal vaskes i huset eller hva slags klær han har kledt på barna, jeg gjør det på min måte og han gjør det på sin måte.

Og det med min datter på tur alene, var ment som en morsomhet. Jeg vet utmerket godt at jeg ikke kan nekte henne å dra når hun blir 18, men jeg hadde blitt flau hadde jeg sett min datter på tv i samme setting og det får jeg kanskje lov til å kommentere.  ;)

Du er ikke den eneste som haddee blitt flau, for det tror jeg ganske mange ville blitt.

Skrevet

Å du store tid, hadde jeg vært en av de jentene eller vært i familie med dem, så hadde jeg gravd meg ned nå...

Gjest Gjest
Skrevet

hallo asså!!! charterfeber vise bare kor domme de fleste nordmenn e!! bare se ka inntrykk folk får :forvirret: noen så så ville vesten?? d va digg d :ler: bare så drid at d går på lørdagene :sur: ligte d programme eg...noen enig? uansett....charterfeber suge!!! kem gidde å se bimboer f.eks?

hilsen lille meg ;):ironi:

Skrevet

Synes det er utrolig artig jeg også ja!

Lenge siden jeg har fulgt med på TO programmer samtidig, men dette og de her russejentene må jeg prøve å få med meg. (Glemte russejentene i går da...)

Gjest King James II
Skrevet

Vist jeg er nede i syden en gang og ser noen nordmenn så later jeg bare som jeg er Nederlandsk eller noe.

Husker en gang i Spania da jeg sto bak noen nordmenn da hadde jeg ikke noe aent valg en og snakke Tysk sån at folk ikke trodde at jeg var Norsk.

Men den serien ja vist alle nordmenn er slik da skammer jeg meg over og vere Norsk...

Gjest Gjest
Skrevet

herregud så pripne dere er! "skammer dere over å være nordmenn" bare fordi disse personene som tv3 valgte å vise er så livlige som de er! tror dere virkelig noen hadde giddet å se programmet hvis alle deltakerne var lavmælte, "kjedelig normale" og bare lå og solte seg og spiste på restauranter hele tiden??

Gjest Tristessa
Skrevet
herregud så pripne dere er! "skammer dere over å være nordmenn" bare fordi disse personene som tv3 valgte å vise er så livlige som de er! tror dere virkelig noen hadde giddet å se programmet hvis alle deltakerne var lavmælte, "kjedelig normale" og bare lå og solte seg og spiste på restauranter hele tiden??

Jeg synes egentlig ikke det er et kvalitetstegn at det er mulig å lage et tv-program basert på en nasjons ferievaner, jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...