Gjest pinlig Skrevet 26. mars 2006 #1 Skrevet 26. mars 2006 Hehe, er det flere som ser på dette? Makan til mennesker.. Tv3 burde kanskje beskyttet de unge jentene mot seg selv. All eksponering er definitivt ikke bra.
Gjest Gjest Skrevet 26. mars 2006 #2 Skrevet 26. mars 2006 er morsomt å se på særlig siden jeg selv har vært på gran canaria og skal tilbake dit snart! syns han der sven eller hva han nå heter er festlig, virker som han er dritings hele tida og gamlingene er koselige
Gjest Gjesta Skrevet 26. mars 2006 #3 Skrevet 26. mars 2006 Hehe, er det flere som ser på dette? Makan til mennesker.. Tv3 burde kanskje beskyttet de unge jentene mot seg selv. All eksponering er definitivt ikke bra. ← Når går det?
Gjest gjest1 Skrevet 26. mars 2006 #7 Skrevet 26. mars 2006 Nå ble jeg FLAU hjemme i sofaen gitt... Kjære vene
Gjest Gjest Skrevet 26. mars 2006 #8 Skrevet 26. mars 2006 Hahahaha...må jo bare se dette flere ganger. Ikke minst for å føle meg som verdens mest avbalansert og ikke-harrye menneske
nat26 Skrevet 26. mars 2006 #9 Skrevet 26. mars 2006 Jeg synes han Svein er kvalm å se på,æsj.Stakkars barn sier jeg bare.Men hvem er Svein?Er det onkelen til barna eller er han en kamerat av faren?De to pensjonistene som var ute og spiste synes jeg var søte da
Gjest Gjest Skrevet 26. mars 2006 #10 Skrevet 26. mars 2006 svein er naboen til småbarnsfamilien! småjentene syns nok han er morsom vel! legger seg i trusa i senga til naboen hihi! gleder meg til neste episode!
Gjest Gjesta Skrevet 26. mars 2006 #11 Skrevet 26. mars 2006 Som forventet! Jeg synes nesten synd på disse jentene, og familiene som sitter hjemme.
Gjest gjest1 Skrevet 26. mars 2006 #12 Skrevet 26. mars 2006 Som forventet! Jeg synes nesten synd på disse jentene, og familiene som sitter hjemme. ←
Gjest gjest 0 Skrevet 26. mars 2006 #13 Skrevet 26. mars 2006 Som forventet! Jeg synes nesten synd på disse jentene, og familiene som sitter hjemme. ← Ja, det var det jeg sa til sambo i stad, tenk på familiene!!
nat26 Skrevet 26. mars 2006 #14 Skrevet 26. mars 2006 svein er naboen til småbarnsfamilien! småjentene syns nok han er morsom vel! legger seg i trusa i senga til naboen hihi! gleder meg til neste episode! ← Er han naboen deres Trodde han var i slekt med dem jeg da
Gjest Aloha Skrevet 26. mars 2006 #15 Skrevet 26. mars 2006 Morsom serie! Får litt "Selskapsreisen"-vibber av programmet. Det tar nordmenns ferievaner veldig på kornet!
Gjest gjest1 Skrevet 27. mars 2006 #16 Skrevet 27. mars 2006 Kjempemorsomt. Må nok innrømme at jeg ler mest på andres bekostning når jeg ser dette programmet for her tas flere nordmenn virkelig på kornet som Aloha sier. Kommer garantert til å følge med fremover ja.
monikabrx Skrevet 27. mars 2006 #17 Skrevet 27. mars 2006 fikk helt mark av han svein Fy for en slitsom og ekkel fyr!!!
Gjest Nie ii Skrevet 27. mars 2006 #18 Skrevet 27. mars 2006 Huff jeg ble virkelig falu av å se dette jeg... Han Svein er jo ikke riktig nagla! At de i det heletatt fikk med seg alle ungene er jo et under i seg selv! Tipper det er en mor som ikke er helt fornøyd etter det hun så i går. Han hadde iallefallikke fått hatt med seg mine unger på tur! Det eldre forelska paret var jo søte da! Men hvorfor skal den pensjonist gruppa på liv og død synge hele tiden? :-) Dette her bekrefter jo bare myten om Nordmenn på tur! Reiser til GC om en uke, og da er det nesten så jeg skal late som om jeg ikke er norsk
NullHull Skrevet 27. mars 2006 #20 Skrevet 27. mars 2006 Ha, ha, ha! Jobbet selv som reiseleder i Star Tour i flere år, og deriblant 3 sesonger på Gran Canaria før jeg, takk og lov, etterhvert ble plassert på litt mere interessante reisemål. Men, joda, jeg har hatt med et utall av både Sveiner, partyjenter, søte pensjonister, og ikke fullt så søte pensjonister, og gjøre! For meg er det totalt uforståelig at folk reiser på ferie til denne steinrøysa og turistfabrikken, men, men, hver sin smak . Synes nå forøvrig at Svein var svært så underholdende, jeg! Gi mannen et eget TV-program!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå