Gå til innhold

Det flaueste du har opplevd..

Tilde

Anbefalte innlegg

Synes vi trenger å le litt jenter!

Selv har jeg vel kanskje en en litt barnslig "rompehumor", og ler masse av tabber som folk gjør.

Har du opplevd noe skikkelig pinlig?

Noe som kanskje ikke var så morsomt der og da, men som du (kanskje) kan le av i ettertid?

Kan vi ikke dele noen historier med hverandre da?

Selv kommer jeg ikke på noe utrolig morsomt akkuratt nå, men jeg ble ganske flau da jeg skulle kjøre opp og sensoren etter ca 500 meter ber meg stoppe og spør om jeg kanskje merker noe galt..?!

Jeg,varm i toppen, svarte som sant var: Neeeiii....?

Jeg hadde glemt å ta ned håndbrekken...

:oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da jeg gikk i 3. klasse på videregående skulle reiselivsklassen reise på tur til England. Dette var midt på vinteren, og det bør gjerne legges til at jeg er livredd is. Har fullstendig angst for å skli. I hvert fall, jeg skulle dra til skolen tidlig på morgenen og var nedlesset i bagger og sekker, og det som verre er. Jeg fikk kommet meg inn på bussen, og var rimelig fornøyd da jeg satt meg ned og våket over min (alltid for store) bagasje. Etter å ha kjørt en stund var jeg nødt til å skifte buss, så bussen svinger inn på en av disse store terminalene hvor alle bussene står i ring og venter på hverandre. Siden dette var tidlig på morgenen var jo selvsagt bussen full, så jeg venter med å gå av til det bare er meg igjen, slik at det skal bli litt mindre ventetid for de andre. I det jeg galant er klar til å ta spranget fra bussen og ned på fortauet trakker jeg rett på en issvull, og mister det lille jeg hadde av kontroll... Bager og sekker fyker der de lyster og lar meg ligge paddeflat og rødmende foran alle bussene. Fikk en del bekymrede blikk, men da folk så at jeg begynte å le turde de å trekke på smilebåndene de også.. Fikk heldigvis hjelp til å samle sammen bagasjen og satt meg på riktig buss. Jeg klarte ikke la være å le, for det må jo ha sett komisk ut.. men noe pinlig var det jo.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Scene:

Ung herremann på 20 ringer på døren til pike, og alle i pikens husholdning vet at den unge herren er ute i amorøst ærend; de har sett ham, men de har enda ikke hilst på ham. Faren i huset kommer ut med et vennlig ansikt.

Den unge herre spør:

-Hei. Er Linda inne?

En helt kurant sak. Men pikens navn var altså ikke Linda. Ikke i nærheten en gang; hennes navn hadde til og med en mer stavelse og andre vokaler. Og til den dag i da kan den nå 12 år eldre, men fremdeles unge herremann enda ikke begripe hva som fikk ham til å spørre etter Linda; fordi....det var ingen som hadde navnet Linda i hans bekjentskapskrets.

Hendelsen skapte mild oppstandelse i husholdningen; det ble i henhold til rapporter som kom flirt bak bokhyller når den unge herren var på besøk og ved frokost- og middagsbord utenom.

milo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...