Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.8.2025 den 12.01):

Neida, så lenge de er ærlige fra starten av. 

Anonymkode: 829a2...c9e

Ja, selvsagt bortsett fra når de er ærlige fra starten. For da er de enten sexfikserte griser som bare vil ligge eller klengete tapere som ikke skjønner grenser.

Det reelle problemet er selvsagt at kvinner er narsissister, men det er jo en samtale dere ikke er klare for…

Anonymkode: 42728...8f4

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.8.2025 den 11.30):

Noen så klart. Men hva er greia? Har vært singel i fem måneder og vil bare ha noe uforpliktende på siden. Har vært i kontakt med fire menn. Men har nettopp kuttet kontakten med den fjerde fordi de faktisk ikke skjønner grenser. 
Hver gang har jeg klart og tydelig stadfestet: 
Jeg vil ikke ha vennskap. Vil ikke ha en mann. Vil ikke date!

De godtar dette, men blir plutselig interessert i livet, hva jeg gjør, prøver å bli emosjonelt involvert. Begynner å flørte og faktisk skal bry seg om meg. 
Er dette bare sånn det er???

Anonymkode: a81a3...4c0

Håper jo det, at det er sånn det er. At folk enda har evnen og en naturlig tendens til å bry seg om folk de møter og omgås og spesielt dem de ligger med.

Betyr ikke at man må bli kjærester, men hallo: jeg snakker da om livene våre selv med bekjente i relativt overflatiske relasjoner, men folk ønsker altså ha rene puleforhold der man viser null interesse og omtanke utover kropp? Nei takk!

Skrevet

Du skal søren meg være bra talentløs hvis det å finne en mannlig fuckfriend er en uoverkommelig oppgave. Dette er bare en trolletråd for å se hvordan folk svarer...

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
knooters skrev (6 timer siden):

Du skal søren meg være bra talentløs hvis det å finne en mannlig fuckfriend er en uoverkommelig oppgave. Dette er bare en trolletråd for å se hvordan folk svarer...

Kanskje hun er en interessant person i motsetning til de fleste damer 

Anonymkode: 285ab...701

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Kanskje hun er en interessant person i motsetning til de fleste damer 

Anonymkode: 285ab...701

Tvilsomt ettersom hun lager et problem av dette på et nettforum😅

Anonymkode: ae1ad...7c9

• Liker 1
Skrevet
knooters skrev (6 timer siden):

Hvorfor the drama? Menn kan da få følelser de også. 

Først er de fremmede, så er de ikke fremmede lengre. Der kan det skje ting alle veier.

Anonymkode: 91808...4d9

Skrevet

Noen så klart. Men hva er greia? Har vært singel i fem måneder og vil bare ha noe uforpliktende på siden. Har vært i kontakt med fire menn. Men har nettopp kuttet kontakten med den fjerde fordi de faktisk ikke skjønner grenser. 

De godtar dette, men blir plutselig interessert i livet, hva jeg gjør, prøver å bli emosjonelt involvert. Begynner å flørte og faktisk skal bry seg om meg. 

Rimelig iskaldt!😮Hva gjør du den dagen du ønsker følelser, vrir på den "røde knappen?" 😞

• Nyttig 1
Skrevet
knooters skrev (8 timer siden):

Mulig du har rett, det burde ikke mangle på kandidater. Ikke vanskelig å trolle her inne uansett.

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hvorfor the drama? Menn kan da få følelser de også. 

Først er de fremmede, så er de ikke fremmede lengre. Der kan det skje ting alle veier.

Anonymkode: 91808...4d9

Menn KAN, men det er ikke vanskelig å finne dem som ikke får det. Plukker du noen av dem som sender random dickpics er du nok berget. For eksempel. Eller sveiper kun på baris-gutta med en drink i neven.

• Liker 1
Skrevet

Slik hadde jeg det også med en sånn voksen og stilig mann, på under 40 år. Var så lei av krevende menn som var uattraktive. ENDELIG treffer jeg en interessant mann, og han sier at: ikke noe zeriøze greier mellom oss altzå, og jeg er jo helt med…  men tror han fikk noe sånn error feil i systemet sitt, for jeg tror det var meningen at jeg skulle bli emosjonell av noe slag… så han tvang faktisk frem den reaksjonen. Lol… ‘ånei buhu jeg elsker deg buhu’…  åja da ble ting mer logisk for han. Akkurat slik som det skal være. Logisk at man kryper etter han og er desperat fordi han er så kjekk og hot, selvfølgelig. 😅 doooh. 

Anonymkode: d8f77...fb7

Skrevet

eh ja? menn er faktisk mennesker med et bredt følelsesregister, akkurat som alle andre mennesker.

når man tilbringer tid med andre mennesker utvikler man gjerne følelser/interesse/relasjoner i en eller annen retning. om du absolutt kun vil ha sex så ikke hold på samme mann for lenge om du ikke vil  at de skal knytte seg/bli interessert ol

Anonymkode: c0ca6...5dc

Skrevet

Hei, Troll,

Hvorfor bruker du da mennesker på den måten, kan du ikke heller la dem være i fred? 

Problemet her er du. 

Og hvis du har så lite å gjøre, finn deg en hobby istedenfor å sitte på KG og lage sånne tråder. En fjortis har mer livserfaring og er mye mer oppegående enn hva du noensinne kommer til å bli.

Anonymkode: b84a4...155

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.9.2025 den 14.01):

eh ja? menn er faktisk mennesker med et bredt følelsesregister, akkurat som alle andre mennesker.

når man tilbringer tid med andre mennesker utvikler man gjerne følelser/interesse/relasjoner i en eller annen retning. om du absolutt kun vil ha sex så ikke hold på samme mann for lenge om du ikke vil  at de skal knytte seg/bli interessert ol

Anonymkode: c0ca6...5dc

Hæ? Har menn følelser? Hvor da?  

Anonymkode: 0f710...f5b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...