AnonymBruker Skrevet 28. august 2025 #1 Skrevet 28. august 2025 Noen så klart. Men hva er greia? Har vært singel i fem måneder og vil bare ha noe uforpliktende på siden. Har vært i kontakt med fire menn. Men har nettopp kuttet kontakten med den fjerde fordi de faktisk ikke skjønner grenser. Hver gang har jeg klart og tydelig stadfestet: Jeg vil ikke ha vennskap. Vil ikke ha en mann. Vil ikke date! De godtar dette, men blir plutselig interessert i livet, hva jeg gjør, prøver å bli emosjonelt involvert. Begynner å flørte og faktisk skal bry seg om meg. Er dette bare sånn det er??? Anonymkode: a81a3...4c0 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2025 #2 Skrevet 28. august 2025 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Noen så klart. Men hva er greia? Har vært singel i fem måneder og vil bare ha noe uforpliktende på siden. Har vært i kontakt med fire menn. Men har nettopp kuttet kontakten med den fjerde fordi de faktisk ikke skjønner grenser. Hver gang har jeg klart og tydelig stadfestet: Jeg vil ikke ha vennskap. Vil ikke ha en mann. Vil ikke date! De godtar dette, men blir plutselig interessert i livet, hva jeg gjør, prøver å bli emosjonelt involvert. Begynner å flørte og faktisk skal bry seg om meg. Er dette bare sånn det er??? Anonymkode: a81a3...4c0 Så da kan vi slå fast at: a) Fra før vet vi at kvinner på KG er enige om at menn fortjener all mulig fordømmelse og litt til fordi de "bare vil pule"... b) Menn fortjener all mulig fordømmelse fordi de av og til ikke bare vil pule, men faktisk bryr seg... Damned if you do, damned if you don't.... Anonymkode: 51bb1...8cb 3 2 15
AnonymBruker Skrevet 28. august 2025 #3 Skrevet 28. august 2025 Ja, mange klarer ikke å skille sex og følelser. Anonymkode: 829a2...c9e 3
AnonymBruker Skrevet 28. august 2025 #4 Skrevet 28. august 2025 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så da kan vi slå fast at: a) Fra før vet vi at kvinner på KG er enige om at menn fortjener all mulig fordømmelse og litt til fordi de "bare vil pule"... b) Menn fortjener all mulig fordømmelse fordi de av og til ikke bare vil pule, men faktisk bryr seg... Damned if you do, damned if you don't.... Anonymkode: 51bb1...8cb Neida, så lenge de er ærlige fra starten av. Anonymkode: 829a2...c9e 4
AnonymBruker Skrevet 28. august 2025 #5 Skrevet 28. august 2025 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Noen så klart. Men hva er greia? Har vært singel i fem måneder og vil bare ha noe uforpliktende på siden. Har vært i kontakt med fire menn. Men har nettopp kuttet kontakten med den fjerde fordi de faktisk ikke skjønner grenser. Hver gang har jeg klart og tydelig stadfestet: Jeg vil ikke ha vennskap. Vil ikke ha en mann. Vil ikke date! De godtar dette, men blir plutselig interessert i livet, hva jeg gjør, prøver å bli emosjonelt involvert. Begynner å flørte og faktisk skal bry seg om meg. Er dette bare sånn det er??? Anonymkode: a81a3...4c0 Eller så kanskje du må se deg selv og din egen oppførsel i speilet. Du vet; man ramler over bomskudd gjennom livet, men om det er en idiot i hvert eneste rom er det stor sannsynlighet for at det er en selv😅 Døm hvertfall ikke alle menn på bakgrunn av de du pleier å ramle over, det er ikke topp 10 kandidater og det har vi allerede avklart utallige ganger. Anonymkode: ae1ad...7c9 2
tyren56 Skrevet 28. august 2025 #6 Skrevet 28. august 2025 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Så da kan vi slå fast at: a) Fra før vet vi at kvinner på KG er enige om at menn fortjener all mulig fordømmelse og litt til fordi de "bare vil pule"... b) Menn fortjener all mulig fordømmelse fordi de av og til ikke bare vil pule, men faktisk bryr seg... Damned if you do, damned if you don't.... Anonymkode: 51bb1...8cb Ehhh nei. Jeg personlig, er ærlig fra starten av. Jeg gir ganske blanke faen i hva andre menn gjør, så lenge de er ærlig. Jeg vil også bare ha sex. Om de vil ha mer enn sex, så er det å kutte de ut, og ikke spille med følelsene deres for å få mer sex, jeg finner noen andre. Endret 28. august 2025 av tyren56
AnonymBruker Skrevet 28. august 2025 #7 Skrevet 28. august 2025 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Eller så kanskje du må se deg selv og din egen oppførsel i speilet. Du vet; man ramler over bomskudd gjennom livet, men om det er en idiot i hvert eneste rom er det stor sannsynlighet for at det er en selv😅 Døm hvertfall ikke alle menn på bakgrunn av de du pleier å ramle over, det er ikke topp 10 kandidater og det har vi allerede avklart utallige ganger. Anonymkode: ae1ad...7c9 Min egen oppførsel? At jeg bare vil ha sex? Anonymkode: a81a3...4c0
AnonymBruker Skrevet 28. august 2025 #8 Skrevet 28. august 2025 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Neida, så lenge de er ærlige fra starten av. Anonymkode: 829a2...c9e Det er du som er problemet her. Å kalle folk for uærlige fordi de utvikler følelser for deg og begynner å snakke med deg om livet ditt, og så klage på Internett over dem, sier ærlig talt mye mer om deg enn om dem. AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Min egen oppførsel? At jeg bare vil ha sex? Anonymkode: a81a3...4c0 🤢🤮 Ja. Du virker usympatisk og ekkel. Lei deg heller menn fra eskorteservice og betal for sexen. Men vær så snill. Gjør oss alle en tjeneste. Om noen år... Please gi faen i å sitte på KG og grin over at ingen seriøse menn er interesserte i deg. Anonymkode: 479ba...7c8 4
AnonymBruker Skrevet 28. august 2025 #9 Skrevet 28. august 2025 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Noen så klart. Men hva er greia? Har vært singel i fem måneder og vil bare ha noe uforpliktende på siden. Har vært i kontakt med fire menn. Men har nettopp kuttet kontakten med den fjerde fordi de faktisk ikke skjønner grenser. Hver gang har jeg klart og tydelig stadfestet: Jeg vil ikke ha vennskap. Vil ikke ha en mann. Vil ikke date! De godtar dette, men blir plutselig interessert i livet, hva jeg gjør, prøver å bli emosjonelt involvert. Begynner å flørte og faktisk skal bry seg om meg. Er dette bare sånn det er??? Anonymkode: a81a3...4c0 Haha ja tenk de har følelser de også😆 De faller ofte fortere og hardere enn oss kvinner. Hvis du bare vil ha sex så må du finne en som er som deg. Litt player. La de med rene intensjoner finne seg kjærester heller. Stygt å leke med følelsene til folk. Jada, mangen menn gjør det. Men det betyr ikke at det er riktig. Anonymkode: 43c29...e7c 2
AnonymBruker Skrevet 28. august 2025 #10 Skrevet 28. august 2025 Men hva f.. da. Du kan umulig være HELT ærlig hvis du finner menn som vil ha noe mer. Uansett så vil det være så og si umulig å ikke ha et vennskap til en ff over tid. Herlighet, bare å skaffe seg ONS det så er problemet løst. Enda godt det finnes følsomme menn. Anonymkode: f4cb8...ad1 1
Soft mann Skrevet 28. august 2025 #11 Skrevet 28. august 2025 tyren56 skrev (1 time siden): Ehhh nei. Jeg personlig, er ærlig fra starten av. Jeg gir ganske blanke faen i hva andre menn gjør, så lenge de er ærlig. Jeg vil også bare ha sex. Om de vil ha mer enn sex, så er det å kutte de ut, og ikke spille med følelsene deres for å få mer sex, jeg finner noen andre. Får du god sex hver gang? Er jo ingen vitts i dårlig sex tenner eg.
AnonymBruker Skrevet 28. august 2025 #12 Skrevet 28. august 2025 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Min egen oppførsel? At jeg bare vil ha sex? Anonymkode: a81a3...4c0 Fordi du sannsynligvis synes det er litt validerende og svarer hakket for hyggelig når de spør istedenfor å avvise og ikke dele personlig informasjon. It takes two to tango, om flørtingen begynner med en melding i etterkant er det bare å ignorere eller å svare «jeg var tydelig på hva som inngikk i dealen, dette er del av livet mitt du ikke har tilgang til» Dersom det kommer mange meldinger og dette plager deg så blokkerer du mennesket. Basert på hvordan du skriver kan det også være slik at du projiserer og tolker normal folkeskikk som flørting, ikke første gang det skjer her. Usikker på hva du egentlig er ute etter da du tillegger menn en oppførsel som i de fleste tilfeller tilhører kvinner (jfr. alle innlegg om dette) men det er plutselig negativt om menn får følelser. Sannsynligvis ikke følelser det dreier seg om uansett, du har nok ikke blitt lagret i potensiell partner kategorien da få menn (og kvinner) vil ha kvinner som bare vil ha sex til annet enn akkurat det. Å spørre om hvordan du har det og å bry seg kan man godt gjøre i et sånt forhold, kanskje de vil at det ikke skal føles som en ren sex-transaksjon. Eller så kanskje de vil de forhøre se om hvor mange du ligger med for å slippe å dele. Eller så gjør de det fordi de vil fortsette å ha easy access og tenker at kvinner uansett liker litt omtanke. Normalt er det jo slik, og med mindre du har sagt eksplisitt at de absolutt ikke får oppføre seg som mennesker og bare får snakke med deg om sex er det nok helt normale menn. Anonymkode: ae1ad...7c9
AnonymBruker Skrevet 28. august 2025 #13 Skrevet 28. august 2025 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Noen så klart. Men hva er greia? Har vært singel i fem måneder og vil bare ha noe uforpliktende på siden. Har vært i kontakt med fire menn. Men har nettopp kuttet kontakten med den fjerde fordi de faktisk ikke skjønner grenser. Hver gang har jeg klart og tydelig stadfestet: Jeg vil ikke ha vennskap. Vil ikke ha en mann. Vil ikke date! De godtar dette, men blir plutselig interessert i livet, hva jeg gjør, prøver å bli emosjonelt involvert. Begynner å flørte og faktisk skal bry seg om meg. Er dette bare sånn det er??? Anonymkode: a81a3...4c0 Er det ikke bedre å bruke dildo enn mennesker? Anonymkode: 09658...0c4 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2025 #14 Skrevet 28. august 2025 Men herlighet. Dette er da et luksusproblem for det første. Og for det andre, det ganske mange som gjerne vil ha en sånn mann men som ikke helt finner det. Så jeg synes du skal være takknemlig for at du får denne typen oppmerksomhet. Hilsen M26 Anonymkode: 5ec8f...3e7
AnonymBruker Skrevet 28. august 2025 #15 Skrevet 28. august 2025 Her var det mange som var ny på Internett ser jeg. Til dere vil jeg si: Velkommen til Internett og Kvinneguiden! Det som er litt artig her på Internett er at man kan dikte opp historier og poste det som om det var sant. Så ja, det er godt mulig at mye av det du leser her inne er oppdiktiktet. Anonymkode: c7824...14e
AnonymBruker Skrevet 28. august 2025 #16 Skrevet 28. august 2025 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Er det ikke bedre å bruke dildo enn mennesker? Anonymkode: 09658...0c4 Er ca like ufølsomt å kaldt kun for å få en orgasme. kvinne Anonymkode: 4c8da...65a
AnonymBruker Skrevet 28. august 2025 #17 Skrevet 28. august 2025 De fleste menn jeg har ligget med har villet mer, om det så er dating eller ons. Har aldri opplevd disse som "bruker folk". Virker mer som det er en type menn, en type jeg verken tenner på eller vil være sammen med. Anonymkode: c929f...2eb 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2025 #18 Skrevet 29. august 2025 AnonymBruker skrev (På 28.8.2025 den 17.15): De fleste menn jeg har ligget med har villet mer, om det så er dating eller ons. Har aldri opplevd disse som "bruker folk". Virker mer som det er en type menn, en type jeg verken tenner på eller vil være sammen med. Anonymkode: c929f...2eb Jeg er ikke interessert i mer. Anonymkode: a81a3...4c0
AnonymBruker Skrevet 29. august 2025 #19 Skrevet 29. august 2025 AnonymBruker skrev (På 28.8.2025 den 15.49): Men herlighet. Dette er da et luksusproblem for det første. Og for det andre, det ganske mange som gjerne vil ha en sånn mann men som ikke helt finner det. Så jeg synes du skal være takknemlig for at du får denne typen oppmerksomhet. Hilsen M26 Anonymkode: 5ec8f...3e7 Takknemlig for at de ikke kan holde seg til grenser? Jeg kutter kontakten med dem sekundet de prøver å komme nærmere innpå, for jeg vil ikke lede de ann. Anonymkode: a81a3...4c0
AnonymBruker Skrevet 29. august 2025 #20 Skrevet 29. august 2025 AnonymBruker skrev (På 28.8.2025 den 15.43): Fordi du sannsynligvis synes det er litt validerende og svarer hakket for hyggelig når de spør istedenfor å avvise og ikke dele personlig informasjon. It takes two to tango, om flørtingen begynner med en melding i etterkant er det bare å ignorere eller å svare «jeg var tydelig på hva som inngikk i dealen, dette er del av livet mitt du ikke har tilgang til» Dersom det kommer mange meldinger og dette plager deg så blokkerer du mennesket. Basert på hvordan du skriver kan det også være slik at du projiserer og tolker normal folkeskikk som flørting, ikke første gang det skjer her. Usikker på hva du egentlig er ute etter da du tillegger menn en oppførsel som i de fleste tilfeller tilhører kvinner (jfr. alle innlegg om dette) men det er plutselig negativt om menn får følelser. Sannsynligvis ikke følelser det dreier seg om uansett, du har nok ikke blitt lagret i potensiell partner kategorien da få menn (og kvinner) vil ha kvinner som bare vil ha sex til annet enn akkurat det. Å spørre om hvordan du har det og å bry seg kan man godt gjøre i et sånt forhold, kanskje de vil at det ikke skal føles som en ren sex-transaksjon. Eller så kanskje de vil de forhøre se om hvor mange du ligger med for å slippe å dele. Eller så gjør de det fordi de vil fortsette å ha easy access og tenker at kvinner uansett liker litt omtanke. Normalt er det jo slik, og med mindre du har sagt eksplisitt at de absolutt ikke får oppføre seg som mennesker og bare får snakke med deg om sex er det nok helt normale menn. Anonymkode: ae1ad...7c9 Jeg er ganske direkte. Jeg har sagt flere ganger her at jeg avviser og kutter kontakten om jeg får følelsen av at de begynner å bry seg Anonymkode: a81a3...4c0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå