AnonymBruker Skrevet 27. august #1 Skrevet 27. august Fikk en melding av ei dame på Tinder for litt siden, som jeg fort fikk god kontakt med. Virket som at vi var ute etter det samme, et forhold. Og så traff vi hverandre. Daten var hyggelig, og endte hyggeligere enn hva jeg hadde turt å håpe på (vi dro hjem hvert til vårt, altså, uten at dét var noe stress). Noen dager etterpå traff vi hverandre igjen. Når jeg tenker tilbake var hun nok en tanke mer distansert enn hvordan det utviklet seg på første date. Men, hyggelig nok, absolutt. Etter sist date fikk jeg en melding hvor hun takket for daten. Jeg svarte, og vi tekstet litt, før hun stilnet for kvelden. Tenkte ikke spesielt mye over det den kvelden. Men nå har det gått flere dager uten at hun har sagt et kvekk. Og fra tidligere erfaringer vet jeg hva dét normalt betyr, nemlig rett vest. Sant å si har jeg egentlig litt traume for den plutselige stillheten, for det har vært ensbetydende med at alt går ad undas, og at hun vil stoppe. Denne uka er hun riktignok ganske opptatt, og derfor har jeg heller ikke stresset henne på noen måte. Dessuten var det jeg som sendte den siste meldingen før det ble stille, så jeg tenker også at det er hennes tur. Vet at hun har bursdag de nærmeste dagene, så jeg tenker i hvert fall å sende henne en bursdagsmelding. Hva tenkes om det? Anonymkode: 8e259...3ff 7
AnonymBruker Skrevet 27. august #2 Skrevet 27. august Bare å sende bursdgsmelding. Se om hun svarer. Tiden vil vise om hun er interessert. Anonymkode: ab4be...5ec 8 3
Milli94 Skrevet 27. august #3 Skrevet 27. august Hadde sendt en mld og spurt om dere skulle funnet på noe igjen en av dagene, svarer hun vagt / lite osv så er hun ikke interessert. Drit følelse, men bedre å spørre enn å gå å undre ☺️ Før når jeg var singel så var jeg redd for å virke innpåsliten, så det kan være det eller så er hun ikke interessert 😬 Send en mld og spør om dere skal møtes også kan vi hjelpe til med å tolke svar her 😂🙏🏼❤️ 5 9
AnonymBruker Skrevet 27. august #4 Skrevet 27. august Hun sa sist at hun var ledig til helgen igjen. Men uten at vi avtalte noe konkret. Kanskje greit med en bursdagsmelding først, for å se hvor landet ligger. I løpet av de siste par årene har jeg opplevd det der med plutselig stillhet flere ganger, og hver gang har det som sagt gått dårlig. Så jeg sitter ikke med en god magefølelse mtp hun her nå. Men jeg kommer selvsagt ikke til å nevne det med én gang. Anonymkode: 8e259...3ff 3 1
AnonymBruker Skrevet 27. august #5 Skrevet 27. august Kan nevne at hun tidligere har helt mot å være konfliktsky i forhold. Hun sa at hun ikke vil være det lenger. Vi snakket mye om konfliktløsning, hvordan man bør gjøre det sånn at man faktisk får løst evt konflikter og problemer som måtte oppstå. Der kjente vi at vi var rimelig enige, at man ikke bare bør la ting ligge. Anonymkode: 8e259...3ff
AnonymBruker Skrevet 27. august #6 Skrevet 27. august Det er din tur nå og ikke hennes. Ikke viktig at du var den som sendte den siste meldingen - hun var den som tok kontakt. Kan hende hun venter på å få høre fra deg nå. Du kan godt sende melding og foreslå noe til helgen. Hun har jo sagt at hun var ledig. Anonymkode: 3c7f4...68a 3 1 4
kommodevaran Skrevet 27. august #7 Skrevet 27. august Hun blir neppe mer interessert av at det er null kontakt i ørten dager slik at hun får tid til å giemme deg og komme seg videre til neste fyr. Anbefaler å bare glemme alle dating"regler" og spill og testing av hverandre. Liker du dama? Da bør du sende henne en melding. Ikke vær en slik person som lar noe potensielt bra glippe bare fordi du syns det er "hennes tur" denne gangen. Det er aldri noen sin tur. Ønsker man kontakt får man initiere kontakt, og så krysser man fingrene for at vedkommende blir glad for å høre fra deg. 5 4
AnonymBruker Skrevet 27. august #8 Skrevet 27. august Joda, jeg liker henne. Men jeg har den "traumen" med den plutselige stillheten, all den tid det var jeg som sendte melding sist, og det så blir dørgende stille. Og da har det gått skeis, enten om jeg har sendt melding eller ikke. Har ingen opplevelser med at jeg faktisk har klart å komme meg ut av det, og ting har gått bra videre. Får i hvert fall sende henne den bursdagsmeldingen og se hva som skjer videre... :) Anonymkode: 8e259...3ff 1 1
AnonymBruker Skrevet 27. august #9 Skrevet 27. august Gratulere henne på dagen og i tillegg spør om hun har lyst å finne på noe?. Like greit å få det avklart. Så slipper du og lure. Det at folk bare blir bare stille og blir borte er utrolig dårlig gjort. Lykke til😊 Anonymkode: 09a58...0c8 1 1
AnonymBruker Skrevet 27. august #10 Skrevet 27. august Du skaper selv denne traumen. Dama skriver og takker for daten, lar deg vite at hun har bursdag og forteller at hun er ledig til helgen... hvor mange grønne flagg trenger du? Anonymkode: 3c7f4...68a 9 1 6
AnonymBruker Skrevet 27. august #11 Skrevet 27. august AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Joda, jeg liker henne. Men jeg har den "traumen" med den plutselige stillheten, all den tid det var jeg som sendte melding sist, og det så blir dørgende stille. Og da har det gått skeis, enten om jeg har sendt melding eller ikke. Har ingen opplevelser med at jeg faktisk har klart å komme meg ut av det, og ting har gått bra videre. Får i hvert fall sende henne den bursdagsmeldingen og se hva som skjer videre... Anonymkode: 8e259...3ff Skjønner deg godt. Denne datingen er hard! Det kan gjøre selv den beste usikker. Det jeg er redd for, er at du er inne i en sirkel av selvoppfyllende profeti. Dine erfaringer har gjort noe med deg, gjort at du beskytter deg. Problemet er at andre damer lukter dette veldig fort. Og de leser det som en kaldhet/lite interesse fra din side. Ikke la deg bli styrt av vonde opplevelser. Ikke la det ta varmen din! Vær deg selv, tør å vis at du liker noen, tør å ta initiativ. Enig med en over her, dropp spill og det som er lurt. Gratuler med bursdag og spør om å møtes helt konkret. Avvisning er vondt, men halvhjerta forsøk er bare bortkastet. Da må du heller legge inn pauser i datingen, så du kan komme sterkere tilbake. Da har du energi til å være deg selv, og kun da, vil du møte noen du matcher med Anonymkode: ffa6c...b3e 2
AnonymBruker Skrevet 27. august #12 Skrevet 27. august AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Gratulere henne på dagen og i tillegg spør om hun har lyst å finne på noe?. Like greit å få det avklart. Så slipper du og lure. Det at folk bare blir bare stille og blir borte er utrolig dårlig gjort. Lykke til😊 Anonymkode: 09a58...0c8 Jada, får gjøre det, i det minste verste svaret man får er vel et "nei". Men jeg hater den situasjonen med den plutselige stillheten, som sagt. Og det er ikke jeg som har skapt den. Det sagt, den meldingen blir uansett utelukkende positiv, buser ikke ut med noe som helst negativt. AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du skaper selv denne traumen. Dama skriver og takker for daten, lar deg vite at hun har bursdag og forteller at hun er ledig til helgen... hvor mange grønne flagg trenger du? Anonymkode: 3c7f4...68a Som sagt har jeg den traumen, både de siste årene, og fra gammelt av. Ting ser ut til å være i strålende stand, og så "pang" blir hun helt stille. Det har aldri gått bra før, uansett hva jeg har gjort. Har følt at historien fra gammelt av gjentar seg. Men det er lov å håpe at det går bedre denne gangen. Selv om jeg pr nå ikke har en god magefølelse med henne. Ja, det var ikke mange mnd siden sist dette skjedde. Gikk dårlig den gangen også, hun ville trekke seg. Anonymkode: 8e259...3ff 1
Susanne82 Skrevet 27. august #13 Skrevet 27. august Hva skrev du i siste melding? Ikke sikkert det var en melding om innbø til svar? Og på et punkt må man jo legge ned telefonen og slutte å tekste. Syns ikke du skal la det bare dø ut, fordi du ikke vil gi deg og være den som sender melding først. Men som andre foreslår, kom et et konkret forslag om å gjøre noe. Meldinger kan være triky så bare hør om dere skal treffes også legger du vekk telefonen frem til det. Svarer hun nei har du fått svarer ditt. 2
AnonymBruker Skrevet 27. august #14 Skrevet 27. august Tenk om ho sitter å venter på en liten pip fra deg, fordi ho er redd for å virke for giret da? Ho har jo sparket ballen over til deg. Er du interessert, så må du ikke vere redd for å vise interesse, og iallefall ikke gå å lure. Mye bedre og høre om ho vil finne på noe på bursdagen, eller iallefall gratulere ho med dagen,- kan vere ho har planer med familie og venner,kan vere ho vil faktisk bruke dagen på deg, men send iallefall ei melding kjære deg, så slipper du å gå søvnløs. Godt mulig du får ett nei, eller mer stillhet, men da har du iallefall gjort ditt og kan stå for det og gå videre. Anonymkode: 15c85...999 2 1 4
AnonymBruker Skrevet 28. august #15 Skrevet 28. august Susanne82 skrev (5 minutter siden): Hva skrev du i siste melding? Ikke sikkert det var en melding om innbø til svar? Og på et punkt må man jo legge ned telefonen og slutte å tekste. Syns ikke du skal la det bare dø ut, fordi du ikke vil gi deg og være den som sender melding først. Men som andre foreslår, kom et et konkret forslag om å gjøre noe. Meldinger kan være triky så bare hør om dere skal treffes også legger du vekk telefonen frem til det. Svarer hun nei har du fått svarer ditt. Bl.a påpekte hvor fint det var at vi hadde kommet dit at vi kan snakke om ting som ikke bare er hverdagslige ting. At jeg følte jeg kunne snakke med henne om ting som jeg ikke snakker med alle om. Ble stille etter den meldingen. Ville kanskje tenkt det var naturlig at hun sa noe til det? Om ikke samme kveld, men dagen etter? AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Tenk om ho sitter å venter på en liten pip fra deg, fordi ho er redd for å virke for giret da? Ho har jo sparket ballen over til deg. Er du interessert, så må du ikke vere redd for å vise interesse, og iallefall ikke gå å lure. Mye bedre og høre om ho vil finne på noe på bursdagen, eller iallefall gratulere ho med dagen,- kan vere ho har planer med familie og venner,kan vere ho vil faktisk bruke dagen på deg, men send iallefall ei melding kjære deg, så slipper du å gå søvnløs. Godt mulig du får ett nei, eller mer stillhet, men da har du iallefall gjort ditt og kan stå for det og gå videre. Anonymkode: 15c85...999 Hun skal feire bursdagen med et par venninner, var ingen åpning for meg der. Men etter den feiringen er hun ledig. Anonymkode: 8e259...3ff 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. august #16 Skrevet 28. august Pass på at du liker henne da og ikke at du jobber og stresser for å ikke bli såret fordi du er vant til å bli det. Å lykkes med å få et forhold er kun noe fint når du føler det riktige. Anonymkode: ffbad...d21 1
AnonymBruker Skrevet 28. august #17 Skrevet 28. august AnonymBruker skrev (6 timer siden): Bl.a påpekte hvor fint det var at vi hadde kommet dit at vi kan snakke om ting som ikke bare er hverdagslige ting. At jeg følte jeg kunne snakke med henne om ting som jeg ikke snakker med alle om. Ble stille etter den meldingen. Ville kanskje tenkt det var naturlig at hun sa noe til det? Om ikke samme kveld, men dagen etter? Hun skal feire bursdagen med et par venninner, var ingen åpning for meg der. Men etter den feiringen er hun ledig. Anonymkode: 8e259...3ff Er du en hun kan snakke med om ting? Anonymkode: ffbad...d21
AnonymBruker Skrevet 28. august #18 Skrevet 28. august AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Er du en hun kan snakke med om ting? Anonymkode: ffbad...d21 Håper da det? Hun har fortalt ting til meg også. Anonymkode: 8e259...3ff
AnonymBruker Skrevet 28. august #19 Skrevet 28. august AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Håper da det? Hun har fortalt ting til meg også. Anonymkode: 8e259...3ff Bra 😊 Var bare en tanke som traff når det var akkurat der hun ble borte for nå. Men da er det noe annet. Anonymkode: ffbad...d21 1
AnonymBruker Skrevet 28. august #20 Skrevet 28. august Kjenner meg litt igjen fra hennes side. Hvis jeg har vært på et par dates og er litt usikker på om jeg er interessert så kan jeg ende opp med å bli stille en stund. Ikke nødvendigvis med vilje, men blir opptatt med et eller annet. Om meldingen din ikke var et konkret spørsmål, og hun kanskje ikke deler oppfatningen om at dere har kommet forbi hverdagsprat så blir det fort til at man bare lar det henge. Jeg er ikke interessert nok (enda) til å være veldig på, og om han forsvinner om jeg ikke svarer på én melding tenker jeg han heller ikke var så gira (igjen, om meldingen ikke inneholdt et direkte spørsmål), og det er greit. Sender han ny melding etter noen dager og hører hvordan det går gir jeg det kanskje en sjanse til, og avslutter etter det om det fortsatt ikke er noen gnist fra min side. Ev. så sier jeg at jeg ikke er interessert (på en hyggeligere måte) om det er konklusjonen. Det høres slemt ut, men er man litt konfliktsky og dater en del så tar det på å skulle «slå opp» hver gang, mange takler det ganske dårlig. Jeg ser an litt om det bare fader ut, og hvis ikke sier jeg fra. Anonymkode: 172d0...7ac 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå