Gå til innhold

Tynn mann eller bamsemann?

Hvilken av disse kroppstypene på menn synes du er mest attraktivt?  

131 stemmer

1. 1. Hvilken av disse kroppstypene på menn synes du er mest attraktivt?

• Tynn
      50
    • Bamsemann
      81

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg vil ha en mellom der.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva legger du i tynn da? Jakob Ingebrigtsen-tynn eller Bjørn Einar Romøren på Mesternes Mester-tynn? 

Men ja, tynn eller ingen. Har litt fobi mot å ta på mye fett.

Anonymkode: ca060...ace

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 30.8.2025 den 3.14):

Men denne tråden kan da ikke stemme… for i denne andre tråden blir vi jo belært at kvinner ikke er opptatt av menns utseende?

Det kan vel ikke være slik at kvinner bare juger?

Anonymkode: 49ff5...8db

Utseende er noe annet enn å være veldig tynn eller feit. Vekt handler om vaner, kosthold og å ta hare på seg selv. Om du har vikende hake, oppstoppernese og utstående ører sier ikke noe negativt om personligheten din på samme måte som at å være umusklet tynn ellet diger og uten muskler sier noe om levestilen.

• Liker 1
Skrevet

Min samboer som er 193 er "ottermode" (visste ikke at det var en betegnelse en gang). Han har grunnet sykdom nesten vært nede på 70 kg. Da var han for tynn helsemessig sett. På det meste har han vært 92 kg. Han trener tre timer hver dag for å holde sykdommen i sjakk. Resultatet er en veldig fin og veltrent kropp uten mye fett. 

Om akkurat min samboer var to kloninger hvor den ene var "bamse" og den andre tynn, så hadde jeg valgt den tynne versjonen. Personlig så synes jeg ikke noe om en mage som stikker ut (a la 3-9 mnd. gravid) samt antydning til pupper. 

Anonymkode: 77490...3cb

Skrevet

Tar nok bamse av de to, men synes tynn kan være attraktivt det også. Liker egentlig alt utenom veldig feit, andre ting som betyr mer.

Skrevet

Tynn syntes jeg bare ikke er noe fint. Bamse derimot😍

Anonymkode: b6667...019

Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Bare så synd at mye av utstyret forsvinner hvis han har stor mage. Helt håpløst å ha samleie med en mann med stor mage

Anonymkode: 91c7a...bd4

Håpløst er det ikke. Har ingen problemer med å bli tilfredsstilt av kjæresten min, som har mage/pondus. Og jeg har mage selv 😊 

Heller en bamse-mann, enn en tynn spinkel mann som knekker bare man ser litt hardt på dem 😄

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

bamse men ikke feit

Skrevet
Mardina skrev (5 timer siden):

Håpløst er det ikke. Har ingen problemer med å bli tilfredsstilt av kjæresten min, som har mage/pondus. Og jeg har mage selv 😊 

Heller en bamse-mann, enn en tynn spinkel mann som knekker bare man ser litt hardt på dem 😄

For meg fungerer det ikke når mannen har stor mage. Mye av penis forsvinner pga magen. Og det er ubehagelig å tungt når magen ligger tungt oppå meg. Nei takk, aldri mer

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

For meg fungerer det ikke når mannen har stor mage. Mye av penis forsvinner pga magen. Og det er ubehagelig å tungt når magen ligger tungt oppå meg. Nei takk, aldri mer

Det finnes da andre stillinger enn misjonæren 😄

• Liker 1
Skrevet

Hvis jeg må velge så velger jeg tynn, men det har egentlig lite å si for meg.

Anonymkode: 9ad9a...a4c

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Hva f… menes med det? Ser du skriver samme dumme regla i flere tråder. 

Anonymkode: df105...4a6

Blir som nøkkel og lås analogien. Høres riktig ut når man snakker om ting men så gir det absolutt ingen mening når man snakker om mennesker.

Skrevet

Bamsemann er noe av det mest uattraktive.  Stor mage og flesk? Nei takk. Slank mann ja takk. Tynn er jo relativt...for tynn ikke fint,men tar heller tynt enn overvektig. 

Anonymkode: c4694...d5c

• Liker 1
Skrevet
Mardina skrev (12 timer siden):

Hun har allikevel et poeng. Penis blir litt mindre av mye flesk. Det er slik kroppen fungerer. Enig med henne. Er veldig lite turn on. 

• Liker 2
Skrevet
Mardina skrev (12 timer siden):

De fungerer heller ikke. Magen er i veien bakfra og stående. Ofte også når man skal ri. Usexy når han må holde magen unna. Mener ikke de med litt mage. Men de med stor mage. Som mange menn har nå

Skrevet

Jeg er selv bred over skuldrene. Så en sånn spinkel mann i sykkeldrakt føles bare feil for meg. Jeg vil mye heller ha en bamsete kar jeg virkelig kan ta i, hihi 👀 En som virkelig kan ta i meg også, hehe.

Anonymkode: e5cee...4dc

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hun har allikevel et poeng. Penis blir litt mindre av mye flesk. Det er slik kroppen fungerer. Enig med henne. Er veldig lite turn on. 

Er ikke opptatt av at penis skal være stor jeg. Jeg har aldri vært en dame som klager på en manns penis. Jeg er sammen med en mann med mage/pondus og vi har et godt sexliv. Jeg tenner enormt på han 😍 Så for meg er det turn ON med litt mage 😍 Og jeg er garantert ikke den eneste. 

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

De fungerer heller ikke. Magen er i veien bakfra og stående. Ofte også når man skal ri. Usexy når han må holde magen unna. Mener ikke de med litt mage. Men de med stor mage. Som mange menn har nå

Har i hvert fall ingen problemer med sex og kos med kjæresten min 🥰 Blir tilfredsstilt så til de grader med han 😍 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.9.2025 den 13.33):

umusklet tynn ellet diger og uten muskler sier noe om levestilen.

Det har ingenting å si om levestilen, jeg er tynn, men jeg spiser mye og sunt og trener men det hjelper ikke å gå på opp i vekt. 

Anonymkode: 71d9c...a3d

• Liker 1
Skrevet

Jeg er tynn, tror det er noe av det mest usexy kvinner vet om. Føler meg så ekkel

Anonymkode: 43997...9a1

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det har ingenting å si om levestilen, jeg er tynn, men jeg spiser mye og sunt og trener men det hjelper ikke å gå på opp i vekt. 

Anonymkode: 71d9c...a3d

"Trener" ja, men hva trener du. Får du ikke muskler så trener du vel ikke tung nok styrke. 

Anonymkode: c5637...db2

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...