Gå til innhold

Tynn mann eller bamsemann?

Hvilken av disse kroppstypene på menn synes du er mest attraktivt?  

131 stemmer

1. 1. Hvilken av disse kroppstypene på menn synes du er mest attraktivt?

• Tynn
      50
    • Bamsemann
      81

Fremhevede innlegg

Skrevet

Liker tynne eller normal vektige menn. 
Han må ta litt vare på kroppen sin. 

Anonymkode: 624a4...c93

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Bamsemann litt opp i åra😆

Det går greit en stund med litt ekstra polstring, men når en mann på 100kg runder 50 så begynner det å skje ting. 🤢

Anonymkode: 22459...023

Weird. 

Mannen min er 60 år og var mye finere da han nærmet seg 100 kilo enn 85 kilo som han er nå. Eldre menn blir brått mye eldre i utseendet om de er tynne. I så voksen alder mister de muskelmasse pga lavere testosteron. 

Anonymkode: 5e2f7...5b6

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.8.2025 den 10.26):

Weird. 

Mannen min er 60 år og var mye finere da han nærmet seg 100 kilo enn 85 kilo som han er nå. Eldre menn blir brått mye eldre i utseendet om de er tynne. I så voksen alder mister de muskelmasse pga lavere testosteron. 

Anonymkode: 5e2f7...5b6

Kanskje huden blir slappere uten ekstra polstring, men ikke i selve fysikken. Magefett er grusomt usunt, og menn legger på seg rundt magen. 

Men klart - om målet ditt er å bli enke når du er 70 - finn deg en "bamsemann". 

Anonymkode: 40ec1...914

• Liker 4
Skrevet

Kan ikke annet enn å innrømme at jeg liker trente menn. En veldig tynn mann eller en veldig feit mann blir uaktuelt for meg.

Anonymkode: 78d84...c8c

• Liker 3
Skrevet

Men denne tråden kan da ikke stemme… for i denne andre tråden blir vi jo belært at kvinner ikke er opptatt av menns utseende?

Det kan vel ikke være slik at kvinner bare juger?

Anonymkode: 49ff5...8db

Skrevet

Godt utstyr trenger tak over seg, så bamsemann her😁

Anonymkode: c3cb7...63e

Skrevet

Reke-mann eller Bamsegutt? 

Hva faen?

Anonymkode: f99b1...5e9

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.8.2025 den 9.15):

Bamse. Men da mener jeg fortsatt godt under 30% kroppsfett. Mannen har vel 12, men er heldigvis ikke tynn. 

Anonymkode: 17a65...7a9

Med 12% fett er sixpacken synlig. Tror du har misforstått bamsemann.  Alle forstår at de fleste kvinner vil ha kraftige menn uten for mye kroppsfett. Her var imidlertid valget en overvektig bamse eller en tynn kontorfyr. 

• Liker 1
Skrevet
snillOnkel skrev (21 minutter siden):

Her var imidlertid valget en overvektig bamse eller en tynn kontorfyr. 

Her og, når valget var enten eller. Men egentlig vil jeg ha noe midt i mellom. Minimum 180, og brede skuldre og smalt hofteparti.       190 og over har en tendens til å ofte ha smale skuldre og "blyantkropp". 

Skrevet

Male-Body-Type-Chart-Ottermode-Builtfat-

Bamsemode please. Nederst til høyre. 

Anonymkode: ff8bb...aac

• Liker 1
Skrevet

Velger bamsemann 100 ganger over en tynn mann. 

Anonymkode: 8a8e3...d6d

• Liker 3
Skrevet

Athletic, ottermode og builtfat. De er de flotteste.  Builtfat er mulig for mange å bli. Er man tynn så ottermode. Athletic er selvfølgelig for mye jobb for de fleste.

Anonymkode: ba1c3...29c

Skrevet

Bamse, så lenge det ikke er snakk om helseskadelig overvekt. 
En bamse er en som er høy, stor og myk. Ikke middelmådig fyr med ølmage. Det må være "balansert" i forhold til høyde. 

Jeg foretrekker bamse og helt vanlig. Helt middelmådig, ikke tynn, ikke feit, ikke bamse, ikke muskuløs, men helt... gjennomsnittlig, A4, middelmådig, whatever you call it. 

Tynn blir for puslete for min smak. Høy og tynn er noe av det verste jeg ser, finner det ikke attraktivt i det hele tatt. Er på lik linje som boler-muskuløs. 

Anonymkode: bd1aa...3c3

• Liker 1
Skrevet

Drømmemannen min er en Bamsemann, og jeg lengter etter han hver eneste dag. Vet ikke om han noengang blir min, men jeg drømmer til og med om han om natta enkelte ganger. Han er den eneste mannen som har sluppet helt innpå meg på den måten, den eneste mannen som har stjålet hjertet mitt. Han er nydelig, men han vet det ikke selv. Han er min drøm.

Anonymkode: a7cd9...466

Skrevet
snillOnkel skrev (På 30.8.2025 den 14.07):

Med 12% fett er sixpacken synlig. Tror du har misforstått bamsemann.  Alle forstår at de fleste kvinner vil ha kraftige menn uten for mye kroppsfett. Her var imidlertid valget en overvektig bamse eller en tynn kontorfyr. 

Han har 8pack, ja.

Bansemenn er ikke feite i mine øyne, men ser ikke på mannen som bamsemann. Mannen min er veldig godt trent. 

Anonymkode: 17a65...7a9

Skrevet

Æsj, får helt sånn "bamsegutt" - vibber av å høre bamsemann. 

Foretrekker litt ekstra på kroppen, men ikke feit. 

Anonymkode: 9a8db...58c

• Liker 3
Skrevet

Bamse har jeg prøvd, for meg betyr bamse litt lubben. Ikke fedme, men ekstra fett. Må si at jeg synes det var litt frastøtende, har alltid vært veldig slank selv. 

Det som er mest attraktivt er selvsagt en slank men veltrent og gjerne bredskuldret mann, men jeg vil heller ha en tynn eller spinkel fyr enn å gå tilbake til flesk. 

Anonymkode: c5637...db2

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 30.8.2025 den 12.30):

Hva f… menes med det? Ser du skriver samme dumme regla i flere tråder. 

Anonymkode: df105...4a6

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 30.8.2025 den 12.30):

Bare så synd at mye av utstyret forsvinner hvis han har stor mage. Helt håpløst å ha samleie med en mann med stor mage

Anonymkode: 91c7a...bd4

• Liker 1
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...