hilli Skrevet 26. mars 2006 #1 Del Skrevet 26. mars 2006 Jeg hater virkelig å trene, det er faktisk litt vanskelig å uttrykke hvor mye jeg faktisk misliker å trene. En ting er ihvertfall sikkert og det er at jeg vil aldri komme i gang på egenhånd, og jeg har kommet til et punkt der magen min sier at jeg absolutt burde begynne... Jeg har registrert at et treningssenter her i byen kan tilby personlige trenere og jeg føler at det kanskje kan være noe for meg. Er det noen som har erfaring med personlig trener? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
orakel Skrevet 26. mars 2006 #2 Del Skrevet 26. mars 2006 Jepp, jeg har hatt PT i over et år nå og er kjempefornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
abelille Skrevet 27. mars 2006 #3 Del Skrevet 27. mars 2006 Har ikke brukt PT selv, men legger merke til at SATS her i Bergen tilbyr PT Kom-i-gang. Det er sikkert en god ide for å komme seg over dørstokken. Det er litt vanskeligere å droppe trening dersom noen venter på deg (og du betaler for det). PT koster jo en del, et rimeligere alternativ kan kanskje være å få med deg en du kjenner på trening? Helst en i omtrent samme form og med samme mål som deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mito Skrevet 27. mars 2006 #4 Del Skrevet 27. mars 2006 Det er fryktelig dyrt, og kompetansen på mange av dem er mildt sagt tvilsomt. Likevel, hvis det er det som skal til for å motivere deg, så er det kanskje verdt et forsøk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
orakel Skrevet 27. mars 2006 #5 Del Skrevet 27. mars 2006 (endret) Min PT har utdannelse innen feltet og er meget dyktig. Jeg har lært å bruke apparatene riktig og vært innom de aller fleste apparatene. Og ikke minst har jeg lært å gjøre alle øvelser riktig. Jeg tror heller ikke jeg hadde våget meg bort i frivektsområdet alene uten opplæring. Nå er det stort sett der vi holder på og jeg har heller ikke problemer med å trene i frivektsområdet alene. PT sørger for at jeg presser meg til det ytterste i alle øvelser, det være seg styrke eller intervalltrening samt at program kan bli endret i forhold til dagsformen. Jeg hadde knapt nok vært innenfor døren på et treningssenter da jeg begynte med PT. For noen funker gruppetimer i sal, jeg er ikke overbegeistret for det. Alle treningssentre har tilbud om veiledningstimer hvor du går raskt igjennom apparater og får et program du skal følge. Dette kan ikke sammenlignes med å ha en som følger deg i en hel time og sørger for at du gjør alt riktig. Det er rett og slett som å komme til "duk og dekket bord". Alt du skal gjøre er å yte ditt beste Endret 27. mars 2006 av orakel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. mars 2006 #6 Del Skrevet 27. mars 2006 Kjenner meg igjen i problemet ditt, Hilli. Er flink til både trening og idrett når jeg først blir presset igang, men har ingen disiplin til å holde på med trening selv. Og etter 3 barnefødsler og en del jo-jo slankekurer ser ikke kroppen særlig veltrent ut, spesielt magen. Hulk, hulk. En personlig trener nok det som hadde vært tingen. Husmusa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå