Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja, det er rart det greiene der. Hvorfor bryr noen som om andres preferanser?

Jeg har aldri blitt fornærmet når en kvinne sier hun liker noe hos enn mann som jeg ikke har. Det virker som at enkelte tar seg nær av at andre liker noen andre enn dem selv. Jeg skjønner det ikke.

Anonymkode: 22f82...6a4

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Hvorfor betyr det noe, så lenge man er den siste? 
Jeg kan også gjøre hersketeknikker, for et merkelig svar, du får fortsette å tro at det ikke handler om din egen usikkerhet, om det får deg til å føle deg bedre ;) 

Har faktisk aldri blitt spurt av noen, men mannen vet jo hvor mange ekser jeg har + at jeg har fortalt om ff og ons. Han bryr seg ikke. Hvorfor skal han det?

Anonymkode: ececa...a49

Så stusselig, her påpeker jeg at innlegget er merkelig og så skal du liksom ta hevn 😂

Første setningen er heller ikke relatert til mitt innlegg, som er det du siterer, heller ikke det siste avsnittet 😑

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

For meg er en mann som bryr seg om body count ikke kjærste materiale. Grunnen er enkel og det er at viss en potensiell parnter vurderer meg basert på dette fremfor hvem jeg faktisk er så mister jeg interessen. 

Jeg har ingen "løssluppen" fortid å skjule, min body count er så beskjeden at ingen mann vil bli skremt vekk av den. Men det er ikke dette tallet som definerer meg som menneske. Det er totalt irrelevant.

Anonymkode: b1f8d...86c

Jeg tenker nå at hvis personen jeg dater har hatt seg med fremmede fra byen, gjerne i beruset tilstand, så sier det en del om personen. Det er ikke antallet som er problemet, men den kvalmende tanken på at de har seg med hvem som helst. 

Anonymkode: 44bfb...cb7

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg tenker nå at hvis personen jeg dater har hatt seg med fremmede fra byen, gjerne i beruset tilstand, så sier det en del om personen. Det er ikke antallet som er problemet, men den kvalmende tanken på at de har seg med hvem som helst. 

Anonymkode: 44bfb...cb7

Ja, sier det egentlig mye om personen? Jeg har også hatt med noen hjem fra byen i beruset tilstand, og det gjelder nok en ganske stor andel menn tror jeg. Jeg føler likevel ikke at det beskriver meg som person på noen som helst måte. Ei heller finner jeg det kvalmende. 

• Nyttig 2
Skrevet
-jk- skrev (8 minutter siden):

Ja, sier det egentlig mye om personen? Jeg har også hatt med noen hjem fra byen i beruset tilstand, og det gjelder nok en ganske stor andel menn tror jeg. Jeg føler likevel ikke at det beskriver meg som person på noen som helst måte. Ei heller finner jeg det kvalmende. 

Om det er overstadig beruset står det fengselsfuglen unslapp buret i panna.

Anonymkode: 8537d...9c0

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Om det er overstadig beruset står det fengselsfuglen unslapp buret i panna.

Nå er det 30 år siden sist (og kommer ikke til å skje igjen), men jeg ser det uansett som lite aktuelt å ta med noen hjem som ikke kan gjøre rede for seg, gå selv eller som kanskje spyr ned stua. Jeg tar det rolig med alkohol på byen selv, drikker normalt rundt en enhet pr. time og kjører annenhver alkoholfritt utover kvelden. Da blir jeg uansett ikke sittende og prate med drita damer, ikke noe er mer kjedelig enn det ;)

• Nyttig 2
Skrevet
-jk- skrev (9 minutter siden):

Nå er det 30 år siden sist (og kommer ikke til å skje igjen), men jeg ser det uansett som lite aktuelt å ta med noen hjem som ikke kan gjøre rede for seg, gå selv eller som kanskje spyr ned stua. Jeg tar det rolig med alkohol på byen selv, drikker normalt rundt en enhet pr. time og kjører annenhver alkoholfritt utover kvelden. Da blir jeg uansett ikke sittende og prate med drita damer, ikke noe er mer kjedelig enn det ;)

Bra, jeg hater overgrep. Det er alt for vanlig å begå det uten å vite det, fordi alkohol kulturen er noe drit.

Kjenner mange offre og nei jeg drikker aldri. Hadde brukt timene på å bekymre med over galingene.

Skrevet

Body count er en del av vurderingen av en partners langsiktige potensiale, men på langt nær det viktigste. Det er også relevant om det er i nyere tid eller for lenge siden.

Skrevet

Det har vært gjort en del undersøkelser som viser at folk som har mye uforpliktende sex har betydelig større sansynlighet for å være utro, fordi sex ikke betyr noe spesielt for dem. De har sex uten følelser. Altså sex er ikke noe de kobler opp mot forhold som en del andre av oss gjør. Det er verdt å tenke over syns jeg da. Uten at jeg noen gang har spurt noen om antall sex-partnere.

Anonymkode: 7be88...f37

• Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Det har vært gjort en del undersøkelser som viser at folk som har mye uforpliktende sex har betydelig større sansynlighet for å være utro, fordi sex ikke betyr noe spesielt for dem. De har sex uten følelser. Altså sex er ikke noe de kobler opp mot forhold som en del andre av oss gjør. Det er verdt å tenke over syns jeg da. Uten at jeg noen gang har spurt noen om antall sex-partnere.

Anonymkode: 7be88...f37

Litt derfor jeg foretrekker noen som ikke har ligget masse rundt, for da har de et helt annet syn på sex meg, hvor de kan knulle en etter en uten følelser 

Anonymkode: 9d3e6...eed

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Litt derfor jeg foretrekker noen som ikke har ligget masse rundt, for da har de et helt annet syn på sex meg, hvor de kan knulle en etter en uten følelser 

Anonymkode: 9d3e6...eed

Derfor jeg også foretrekker det. Er ei som trenger å føle mer og ser etter en som er lik meg på det området og andre deler av livet. Vil ha en som føles kjennt ut, fordi vi er like.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.8.2025 den 22.56):

Jeg kan la meg provosere litt av måten den preferansen legges frem på noen ganger, men ikke alltid. Selv om jeg har få partnere selv, så ville jeg trolig ikke blitt sammen med noen som har det som et krav - om jeg opplever at han synes det er viktigere enn hvem jeg er som person. Selv tenker jeg at livet en mann har levd er det som har gjort ham til det mennesket jeg blir glad i, da er tidligere antall sexpsrtnere uviktig.

Anonymkode: 7ca88...37d

Samme her. 

Jeg blåser egentlig i andre folks preferanser, og tenker at det er deres sak og utfordring, og at de får gå og lete etter partner som passer deres preferanser. Måten akkurat denne preferansen legges frem er imidlertid ofte så ufin og nedverdigende for kvinner at jeg lar meg provosere når menn som ønsker kvinner med få partnere kaller kvinner ludder, løs, hore, felleshull, fellesmadrass og lignende. Å legge kvinners verdi som partner i vårt underliv er også provoserende i seg selv. 

For min del må gjerne menn ha preferanse for jomfruelig blondine på nøyaktig 23 år, som bruker str xs, har grågrønne øyne, er nøyaktig 165 cm høy og som smiler 24/7 uansett hva man sier til henne, og det vil være mannens problem å ha så spesifikke preferanser. Å slenge dritt om alle kvinner som ikke er slik, påstå at alle kvinner burde være slik, påstå at alle menn egentlig vil ha nøyaktig slik kvinne, og lignende, ville jeg derimot synes var urimelig, ugreit og direkte latterlig. Spesielt latterlig dersom menn som var så ugrei og påståelig ikke hadde noe særlig tilsvarende å tilby denne perfekte prinsessa de selv krever. Ikke ønsker, men krever, med drittsnakk om alle andre typer kvinner, som om de mener oppriktig at kvinner skal forme seg selv til å tilfredsstille deres preferanser. 

Det er liksom slik disse mennene holder på. Istedenfor å faktisk lete etter kvinne som er etter egen preferanse, som vi alle må når vi søker partner, slenger de dritt om andre enn det som er hva de ønsker, og prøver liksom å få kvinner til å skulle føle skam så vi innretter oss til å tilpasse oss deres preferanser. 

Nei vår verdi som kvinner og partner ligger ikke i vårt underliv! Det er ikke noe vi kvinner ønsker å akseptere, uansett om vi har hatt få eller mange partnere. Vi har ikke lyst til å bli valgt eller "elsket" på bakgrunn av hvor få vi har hatt sex med, eller for å være jomfru. Vi ønsker å bli valgt og elsket for hvem vi er som person. 

Og mannen ønsker vi å elske for hvem han er som person, og å være en ufin og drittslengende jomfrujeger som selv har pløyd rundt, fordi han er mann og det er andre regler for menn i hans hode, er ikke særlig tiltalende for kvinner. Men bevares, de må da gjerne få ønske seg hva de vil. Ha sine preferanser. Det er deres problem å finne kvinne som både passer dem og aksepterer dette synet, som ofte ikke engang tiltaler kvinner som er innafor preferansen. 

Menn som selv lever etter at det å ha sex med noen er såpass spesielt og intimt at han kun deler det med den rette/svært få kan derimot tiltale kvinner med samme syn. Selv slike kan nok likevel skyte seg selv i foten om de kaller kvinner som ikke er etter sin preferanse hore, løs, ludder og så videre. Det er ikke så mange kvinner som finner slikt tiltalende. 

• Nyttig 3
Skrevet

Tenker dette utelukkende handler om verdier. En dame som har vært flere ganger rundt nabolaget vil nok ikke være på bølgelengde med meg. Jeg har personlig bare vært med de jeg har hatt et forhold til. Folk må gjerne ligge utenfor forhold, men jeg trenger følelser for det. Tror de som har størst problem er de kvinnene som møter menn som tenker likt. Så kommer historikken og biter de i rævva. Da er det bedre å bare tenke at vi er forskjellige, enn å klandre andre som har et ulikt verdisyn.

Anonymkode: caf73...a34

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.8.2025 den 20.57):

Jeg ser i mange diskusjoner her at folk kritiserer de som bryr seg om antall sexpartnere og at noen ikke ser på folk med mange tidligere sexpartnere som kjæreste og forholds «materiale».. jeg tenker på ingen måte slik, men jeg bryr meg heller ikke om andre har de preferansene. Hvorfor går så mange i forsvar akkurat der? Hvorfor har det noe å si? La de bare tenke slik da… så får de date noen andre enn akkurat deg. Hva er problemet? 

Anonymkode: d56c1...1e1

Kanskje de er redde for å bli sammenlignet prestasjonsmessig i senga?

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...