AnonymBruker Skrevet 17. august 2025 #21 Skrevet 17. august 2025 Strigiformes skrev (3 minutter siden): Takk for det. Det går bra. Vært en lang dag og et litt trøtt så sikkert derfor jeg slengte litt leppa. Takk for at du tar det slik du gjør. Skal huske dette til neste gang å roe meg før jeg svarer om jeg blir provosert. Greit å bli påmint i blant. 😊 Anonymkode: d56c1...1e1 1 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2025 #22 Skrevet 17. august 2025 Jeg kan la meg provosere litt av måten den preferansen legges frem på noen ganger, men ikke alltid. Selv om jeg har få partnere selv, så ville jeg trolig ikke blitt sammen med noen som har det som et krav - om jeg opplever at han synes det er viktigere enn hvem jeg er som person. Selv tenker jeg at livet en mann har levd er det som har gjort ham til det mennesket jeg blir glad i, da er tidligere antall sexpsrtnere uviktig. Anonymkode: 7ca88...37d 3
Strigiformes Skrevet 17. august 2025 #23 Skrevet 17. august 2025 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Vært en lang dag og et litt trøtt så sikkert derfor jeg slengte litt leppa. Takk for at du tar det slik du gjør. Skal huske dette til neste gang å roe meg før jeg svarer om jeg blir provosert. Greit å bli påmint i blant. 😊 Anonymkode: d56c1...1e1 Bare hyggelig ☀️
AnonymBruker Skrevet 17. august 2025 #24 Skrevet 17. august 2025 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg kan la meg provosere litt av måten den preferansen legges frem på noen ganger, men ikke alltid. Selv om jeg har få partnere selv, så ville jeg trolig ikke blitt sammen med noen som har det som et krav - om jeg opplever at han synes det er viktigere enn hvem jeg er som person. Selv tenker jeg at livet en mann har levd er det som har gjort ham til det mennesket jeg blir glad i, da er tidligere antall sexpsrtnere uviktig. Anonymkode: 7ca88...37d Tror jeg Skjønner hva du mener! Det virker av og til som en slags fordomsfull arroganse ligger bak. Anonymkode: d56c1...1e1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2025 #25 Skrevet 17. august 2025 Pippi Lotta skrev (21 minutter siden): TS spør hva som er problemet med preferansene som han har sett blit diskutert her på KG. Men dette er et diskusjonnsforum, så da er det vel ikke et problem at noe diskuteres her? Er noe så privat eller sensetivt at man ikke orker å få andre sinne meninger om det, bør man ikke dele det på KG! Ja godt poeng! Anonymkode: d56c1...1e1 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2025 #26 Skrevet 17. august 2025 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Tror jeg Skjønner hva du mener! Det virker av og til som en slags fordomsfull arroganse ligger bak. Anonymkode: d56c1...1e1 Ja, og i tillegg er det noen ganger en dobbelstandard tilstede. Noen forventer noe annet av en partner enn av seg selv. Gjerne med henvisning til biologi. Anonymkode: 7ca88...37d 2
AnonymBruker Skrevet 17. august 2025 #27 Skrevet 17. august 2025 Jeg har aldri hatt noe ønske om en mann med mange sexpartnere, for jeg er ikke en sånn type selv. Da hadde vi blitt for ulike. Anonymkode: a6731...0b9 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2025 #28 Skrevet 17. august 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det stemmer antagelig dårlig gitt at nesten alle kvinner kan ha sex med en ny partner hver helg men likevel velger ensiffret antall partnere selv og ønsker det samme for en fremtidig partner. Anonymkode: 34860...734 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor er det rart? Har aldri i mitt liv engang prøvd å finne meg casuall sex, ikke en eneste gang har jeg tenkt ånei jeg går glipp av noe, å det er sex hvor det ikke betyr noe. Har ikke behov for det, sex er kun interesangt for meg med menn jeg er betatt/forelslet i. Har 2. Om jeg aldri møter en hvor vi har gjensidig forelskelse, forblir det med 2 og jeg har forhåpentligvis mye igjen av livet. Eneste jeg tenner på er at jeg er hot nå og får ikke brukt det eller at mannen min kanskje er ekstra hot nå, så møtes vi ikke før senere. Anonymkode: 8537d...9c0 Jeg forstår ikke spørsmålet ditt. Jeg tror ikke jeg har sagt at noe er rart? Anonymkode: 34860...734
AnonymBruker Skrevet 17. august 2025 #29 Skrevet 17. august 2025 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vært en lang dag og et litt trøtt så sikkert derfor jeg slengte litt leppa. Takk for at du tar det slik du gjør. Skal huske dette til neste gang å roe meg før jeg svarer om jeg blir provosert. Greit å bli påmint i blant. 😊 Anonymkode: d56c1...1e1 Blir du utsatt for psykisk vold? Anonymkode: 4b549...afb
AnonymBruker Skrevet 18. august 2025 #30 Skrevet 18. august 2025 For meg er en mann som bryr seg om body count ikke kjærste materiale. Grunnen er enkel og det er at viss en potensiell parnter vurderer meg basert på dette fremfor hvem jeg faktisk er så mister jeg interessen. Jeg har ingen "løssluppen" fortid å skjule, min body count er så beskjeden at ingen mann vil bli skremt vekk av den. Men det er ikke dette tallet som definerer meg som menneske. Det er totalt irrelevant. Anonymkode: b1f8d...86c 3
AnonymBruker Skrevet 18. august 2025 #31 Skrevet 18. august 2025 Det synes håpløst å få folk til å godta en konservativ holdning til body-count og 304er siden de promiskiøse havner i forsvarsposisjon. Det koster egentlig lite å ikke snakke om denne preferansen. Synes det er flott å se at representanter fra begge kjønn er enige i at å ha et særdeles avslappet forhold til bruk av egen kropp trekker ned. Anonymkode: ba77d...baf
AnonymBruker Skrevet 18. august 2025 #32 Skrevet 18. august 2025 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg ser i mange diskusjoner her at folk kritiserer de som bryr seg om antall sexpartnere og at noen ikke ser på folk med mange tidligere sexpartnere som kjæreste og forholds «materiale».. jeg tenker på ingen måte slik, men jeg bryr meg heller ikke om andre har de preferansene. Hvorfor går så mange i forsvar akkurat der? Hvorfor har det noe å si? La de bare tenke slik da… så får de date noen andre enn akkurat deg. Hva er problemet? Anonymkode: d56c1...1e1 Du synes det er mange unødvendige diskusjoner om et tema og det du da velger å gjøre er å sette i gang enda en diskusjon om temaet... Ok...🙄 Anonymkode: b22ab...23d 3
Pippi Lotta Skrevet 18. august 2025 #33 Skrevet 18. august 2025 (endret) Feil post... Endret 18. august 2025 av Pippi Lotta
Pippi Lotta Skrevet 18. august 2025 #34 Skrevet 18. august 2025 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Du synes det er mange unødvendige diskusjoner om et tema og det du da velger å gjøre er å sette i gang enda en diskusjon om temaet... Ok...🙄 Anonymkode: b22ab...23d Haha, nettopp!
AnonymBruker Skrevet 18. august 2025 #35 Skrevet 18. august 2025 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Blir du utsatt for psykisk vold? Anonymkode: 4b549...afb Nei jeg har det fint, men takk som spør 😊 Anonymkode: d56c1...1e1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2025 #36 Skrevet 18. august 2025 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Du synes det er mange unødvendige diskusjoner om et tema og det du da velger å gjøre er å sette i gang enda en diskusjon om temaet... Ok...🙄 Anonymkode: b22ab...23d Jeg sa ikke at jeg syns det er unødvendig mange diskusjoner om dette. Jeg sa heller ikke at det er grunnen til at jeg spør. Anonymkode: d56c1...1e1
norw Skrevet 18. august 2025 #37 Skrevet 18. august 2025 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Fordi det som regel kommer fra menn som puler rundt. Det er så dobbeltmoralsk. Viser egentlig bare hvor usikre de er og at de anser seg som dårlige i senga, så jeg er glad jeg slipper å forholde meg til de. Mannen har aldri spurt meg, men han vet at jeg har vært med mange flere enn han. Anonymkode: ececa...a49 Det kommer jo heller fra de som ikke har ligget med så mange. Har heller ingenting med usikkerhet å gjøre, eller at de mistenker at de er dårlige i senga. For et merkelig innlegg, men fortsett slik om det får deg til å føle deg bedre 😄 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2025 #38 Skrevet 18. august 2025 AnonymBruker skrev (16 timer siden): jeg tenker på ingen måte slik, men jeg bryr meg heller ikke om andre har de preferansene. Det kan jo virke som om du bryr deg mer enn snittet om andre som har (disse) preferansene. Hva ellers er poenget med tråden? Anonymkode: a9ae6...99f
AnonymBruker Skrevet 18. august 2025 #39 Skrevet 18. august 2025 norw skrev (2 minutter siden): Det kommer jo heller fra de som ikke har ligget med så mange. Har heller ingenting med usikkerhet å gjøre, eller at de mistenker at de er dårlige i senga. For et merkelig innlegg, men fortsett slik om det får deg til å føle deg bedre 😄 Hvorfor betyr det noe, så lenge man er den siste? Jeg kan også gjøre hersketeknikker, for et merkelig svar, du får fortsette å tro at det ikke handler om din egen usikkerhet, om det får deg til å føle deg bedre Har faktisk aldri blitt spurt av noen, men mannen vet jo hvor mange ekser jeg har + at jeg har fortalt om ff og ons. Han bryr seg ikke. Hvorfor skal han det? Anonymkode: ececa...a49
AnonymBruker Skrevet 18. august 2025 #40 Skrevet 18. august 2025 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hvorfor betyr det noe, så lenge man er den siste? Jeg kan også gjøre hersketeknikker, for et merkelig svar, du får fortsette å tro at det ikke handler om din egen usikkerhet, om det får deg til å føle deg bedre Har faktisk aldri blitt spurt av noen, men mannen vet jo hvor mange ekser jeg har + at jeg har fortalt om ff og ons. Han bryr seg ikke. Hvorfor skal han det? Anonymkode: ececa...a49 Ok. Anonymkode: caf73...a34
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå