Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser i mange diskusjoner her at folk kritiserer de som bryr seg om antall sexpartnere og at noen ikke ser på folk med mange tidligere sexpartnere som kjæreste og forholds «materiale».. jeg tenker på ingen måte slik, men jeg bryr meg heller ikke om andre har de preferansene. Hvorfor går så mange i forsvar akkurat der? Hvorfor har det noe å si? La de bare tenke slik da… så får de date noen andre enn akkurat deg. Hva er problemet? 

Anonymkode: d56c1...1e1

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Jeg ser i mange diskusjoner her at folk kritiserer de som bryr seg om antall sexpartnere og at noen ikke ser på folk med mange tidligere sexpartnere som kjæreste og forholds «materiale».. jeg tenker på ingen måte slik, men jeg bryr meg heller ikke om andre har de preferansene. Hvorfor går så mange i forsvar akkurat der? Hvorfor har det noe å si? La de bare tenke slik da… så får de date noen andre enn akkurat deg. Hva er problemet? 

Ok.

Anonymkode: caf73...a34

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Fordi det er komplett umulig å endre på. Gjort er gjort og sugd er sugd🤷‍♀️

Anonymkode: acbeb...27f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir ikke fornærmet over det. Men jeg tipper at det kommer fra et bittert sted? At de ikke fikk så mye sex i 20-årene? 

Dersom de hadde hatt muligheten til sex hver helg hadde de nok ikke takket nei og sagt «hyggelig, men jeg sparer meg til ekteskapet». 

Anonymkode: ac9d7...e15

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Fordi det som regel kommer fra menn som puler rundt. Det er så dobbeltmoralsk.
Viser egentlig bare hvor usikre de er og at de anser seg som dårlige i senga, så jeg er glad jeg slipper å forholde meg til de. 
Mannen har aldri spurt meg, men han vet at jeg har vært med mange flere enn han. 

Anonymkode: ececa...a49

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg blir ikke fornærmet over det. Men jeg tipper at det kommer fra et bittert sted? At de ikke fikk så mye sex i 20-årene? 

Dersom de hadde hatt muligheten til sex hver helg hadde de nok ikke takket nei og sagt «hyggelig, men jeg sparer meg til ekteskapet». 

Det stemmer antagelig dårlig gitt at nesten alle kvinner kan ha sex med en ny partner hver helg men likevel velger ensiffret antall partnere selv og ønsker det samme for en fremtidig partner. 

Anonymkode: 34860...734

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det stemmer antagelig dårlig gitt at nesten alle kvinner kan ha sex med en ny partner hver helg men likevel velger ensiffret antall partnere selv og ønsker det samme for en fremtidig partner. 

Anonymkode: 34860...734

Hvorfor er det rart? 

Har aldri i mitt liv engang prøvd å finne meg casuall sex, ikke en eneste gang har jeg tenkt ånei jeg går glipp av noe, å det er sex hvor det ikke betyr noe. Har ikke behov for det, sex er kun interesangt for meg med menn jeg er betatt/forelslet i. 

Har 2. Om jeg aldri møter en hvor vi har gjensidig forelskelse, forblir det med 2 og jeg har forhåpentligvis mye igjen av livet. Eneste jeg tenner på er at jeg er hot nå og får ikke brukt det eller at mannen min kanskje er ekstra hot nå, så møtes vi ikke før senere. 

Anonymkode: 8537d...9c0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvorfor er det rart? 

Har aldri i mitt liv engang prøvd å finne meg casuall sex, ikke en eneste gang har jeg tenkt ånei jeg går glipp av noe, å det er sex hvor det ikke betyr noe. Har ikke behov for det, sex er kun interesangt for meg med menn jeg er betatt/forelslet i. 

Har 2. Om jeg aldri møter en hvor vi har gjensidig forelskelse, forblir det med 2 og jeg har forhåpentligvis mye igjen av livet. Eneste jeg tenner på er at jeg er hot nå og får ikke brukt det eller at mannen min kanskje er ekstra hot nå, så møtes vi ikke før senere. 

Eneste jeg tenker på*

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Ok.

AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Ok.

Jeg spør «hva er problemet?»

du svarer «ok». 

Stakkars.. var ikke så lett å forstå et enkelt spørsmål for deg? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Det gjelder jo alle handlinger i fortiden. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg spør «hva er problemet?»

du svarer «ok». 

Stakkars.. var ikke så lett å forstå et enkelt spørsmål for deg? 

Hva er grunnen til at du svarer så frekt?...

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Hva så egentlig? Om de ikke vil ha deg for noe du ikke kan endre på er jo helt fair? Det kan jo bare være en preferanse? 

AnonymBruker
Skrevet
Strigiformes skrev (1 minutt siden):

Hva er grunnen til at du svarer så frekt?...

Møter med samme respekt som ble vist meg av personen det gjelder. Å svare «ok» på den måten er en form for latterliggjøring og undergraving av innlegget. Var det du som svarte «ok» kanskje? Og glemte å trykke anonym nå? Fortell meg.. hvorfor forstår du ikke at «ok» ikke gir mening å svare på «hva er problemet»? Du skjønner det tydeligvis ikke. Vil du ha hjelp til å forstå? Spørsmål som begynner med hva, hvem, hvor, hvordan og hvorfor er åpne spørsmål.. de kan ikke besvares med ja/nei eller i dette tilfellet «ok». 😊

• Liker 1
Skrevet

Altså det er jo et diskusjonsforum.... Folk skriver vel her for å diskutere ting..... Så ønsker du ikke å diskutere preferansene dine, kansje ikke dele dem på KG....

AnonymBruker
Skrevet
Pippi Lotta skrev (2 minutter siden):

Altså det er jo et diskusjonsforum.... Folk skriver vel her for å diskutere ting..... Så ønsker du ikke å diskutere preferansene dine, kansje ikke dele dem på KG....

Hva mener du? 

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Møter med samme respekt som ble vist meg av personen det gjelder. Å svare «ok» på den måten er en form for latterliggjøring og undergraving av innlegget. Var det du som svarte «ok» kanskje? Og glemte å trykke anonym nå? Fortell meg.. hvorfor forstår du ikke at «ok» ikke gir mening å svare på «hva er problemet»? Du skjønner det tydeligvis ikke. Vil du ha hjelp til å forstå? Spørsmål som begynner med hva, hvem, hvor, hvordan og hvorfor er åpne spørsmål.. de kan ikke besvares med ja/nei eller i dette tilfellet «ok». 😊

Her overtenker du. Du kan ikke vite dette. 

Ok så først bruker du hersketeknikker på meg, så angriper du meg...Det er manipulativt...

Jeg begynner jo å lure litt på hva det er som river i deg kan du si...

For noe er det når du lar deg provosere av noe så enkelt som dette. 

Bare ta kontakt på pm om du ønsker det.

Jeg vet hva åpne spørsmål er. Takk for oppdateringen 👌

Endret av Strigiformes
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva mener du? 

TS spør hva som er problemet med preferansene som han har sett blit diskutert her på KG. Men dette er et diskusjonnsforum, så da er det vel ikke et problem at noe diskuteres her? Er noe så privat eller sensetivt at man ikke orker å få andre sinne meninger om det, bør man ikke dele det på KG!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Strigiformes skrev (1 minutt siden):

Her overtenker du. Du kan ikke vite dette. 

Ok så først bruker du hersketeknikker på meg, så angriper du meg...

Jeg begynner jo å lure litt på hva det er som river i deg kan du si...

For noe er det når du lar deg provosere av noe så enkelt som dette. 

Bare ta kontakt på pm om du ønsker det.

Jeg vet hva åpne spørsmål er. Takk for oppdateringen 👌

Takk for at du tar deg tid til å forklare. Jeg feiltolket deg nok litt.. trodde du var frekk og kverulant.. ser nå at jeg hoppet til konklusjonen. Jeg beklager. Min feil. Jeg skulle ikke latt meg provosere. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Takk for at du tar deg tid til å forklare. Jeg feiltolket deg nok litt.. trodde du var frekk og kverulant.. ser nå at jeg hoppet til konklusjonen. Jeg beklager. Min feil. Jeg skulle ikke latt meg provosere. 

Takk for det. Det går bra.

Skrevet
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Fordi det som regel kommer fra menn som puler rundt. Det er så dobbeltmoralsk.
Viser egentlig bare hvor usikre de er og at de anser seg som dårlige i senga, så jeg er glad jeg slipper å forholde meg til de. 
Mannen har aldri spurt meg, men han vet at jeg har vært med mange flere enn han. 

Anonymkode: ececa...a49

Som mye annet er en kategori, i dette tilfelle mennesker som bryr seg om denne historikken, bestående av mennesker med diverse grunner til det. Selv om det både inneholder mennesker som føler de har gjort for lite i ung alder og mennesker som har ligget i hytt og pine så er det viktig å ikke putte alle under samme kam. Personlig er jeg eksempelvis en som ikke tilhører noen av kategoriene selv om jeg bryr meg om historikken. Jeg er verken dobbelmoralsk da jeg venter til jeg har funnet min livspartner og har tatt avstand til muligheter jeg har fått. Og jeg er mann om det skulle være av betydning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...