Trampe Skrevet 28. mars 2006 #21 Del Skrevet 28. mars 2006 Hva er dette, la-oss-slakte-frysepulver-dagen? Get a grip... Jeg spiser sunt i ukene og spiser hva jeg vil i helgene. Akkurat nå er jeg på en liten slankekur, så jeg kommer til å spise mindre snop enn jeg ville om jeg ikke hadde slanket meg, men noe unner jeg meg. Ellers sprekker jeg tvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lil Skrevet 31. mars 2006 Forfatter #22 Del Skrevet 31. mars 2006 Og i morgen er det atter ein gong laurdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 31. mars 2006 #23 Del Skrevet 31. mars 2006 (endret) Men du klarer vel tenke LITT selv, hva? ← Ja, og jeg har altså valgt å leve livet mitt som vanlig. Endret 31. mars 2006 av Frysepulver Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 31. mars 2006 #24 Del Skrevet 31. mars 2006 Jeg spiser alt jeg vil hele tiden og trener aldri; så hver dag er en fest ← Ikke for å ta fra deg gleden, Pulver, men jeg kunne også gjøre det frem til jeg fylte 30... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Godjenta79 Skrevet 5. april 2006 #25 Del Skrevet 5. april 2006 Jeg MÅ ha en fridag i uka, hvis ikke hadde jeg gått på en smell ganske fort, så JA, lørdagsfri er fint!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Sjokoladebiten_* Skrevet 5. april 2006 #26 Del Skrevet 5. april 2006 Jeg har også spisefri på lørdager..men merker at jeg får littebittegranne dårlig samvete av det, men har blitt flinkere til å unne meg en fridag nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monkeyfairy Skrevet 6. april 2006 #27 Del Skrevet 6. april 2006 Vil bare si at de som elsker sjokolade og sier de ikke skal spise sjokolade igjen kommer uansett til å sprekke! Hvis de ikke får spisevegring da.... Sjokolade er namme nam! Selv har jeg kosedager med god mat og snop i blant. Noen ganger kan det være flere dager i uka, andre ganger èn gang annen hver uke osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå