AnonymBruker Skrevet 15. august #1 Skrevet 15. august Hei! Hadde sex med mannen min i skogen i går. Laangt borte fra en sti og vil si det stort sett tomt for mennesker i dette området. Kom et par som var ute og plukket sopp som selvsagt gikk forbi på 50 meter avstand mens vi holdt på (vi så dem ikke) dem sto og ventet på oss og var skikkelig ufine og skulle anmelde oss osv osv. Er ikke dett lov? Veit det ikke er lov på offentlig plass og det ikke skal presses på andre osv men det her var langt til skogs og økten varte kanskje 5 minutter. Jeg er dritflau og nærvøs... Anonymkode: 72eb8...728
AnonymBruker Skrevet 15. august #2 Skrevet 15. august Nei det er selvsagt ikke lov!!!! Kunne komt barn forbi og annet. Ikke nødvendig å trykke dette opp i ansiktet på folk! Ja det er gøy og spennende men verken lov eller greit! Anonymkode: 43e1d...27d 3 2
K.B. Skrevet 15. august #3 Skrevet 15. august No biggie, bare vær diskret og ikke ha deg der folk lett kan se deg, så går det helt bra, tror politiet har viktigere ting å gjøre.. 8
AnonymBruker Skrevet 15. august #4 Skrevet 15. august Sex i det offentlige rom er ikke lov nei. Men lykke til til det paret som skulle anmelde dere da, for dere gav vel ikke noen personopplysninger? Anonymkode: 5a57f...4f5 8 5
AnonymBruker Skrevet 15. august #5 Skrevet 15. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei det er selvsagt ikke lov!!!! Kunne komt barn forbi og annet. Ikke nødvendig å trykke dette opp i ansiktet på folk! Ja det er gøy og spennende men verken lov eller greit! Anonymkode: 43e1d...27d Så bra, da får barnet se noe ekte, istedenfor alt det fake som er noen tastatrykk unna på instagram/snapchat/tiktok/facebook og internett generelt! Anonymkode: 5a57f...4f5 7
AnonymBruker Skrevet 15. august #6 Skrevet 15. august Det er stor forskjell på om dette er nær sti og i et område der det går masse folk på tur, eller om det er i et øde område der det ikke er forventet at det er mennesker. Førstnevnte: ikke ok Sistnevnte: ok Anonymkode: 51daa...8d4 8
AnonymBruker Skrevet 15. august #7 Skrevet 15. august Hvirfor skal barn trekkes inn her? Kl 22.00 i går kveld. 5 km unna nærmeste bilvei jeg veit om i hvertfall. Ingen hytter. Ikke noe stort turområde. Vi var stille og som sagt ikke noen lang økt. Men skjønner nå at vi må slutte med det Anonymkode: 72eb8...728 6 3
erok Skrevet 15. august #8 Skrevet 15. august AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Hei! Hadde sex med mannen min i skogen i går. Laangt borte fra en sti og vil si det stort sett tomt for mennesker i dette området. Kom et par som var ute og plukket sopp som selvsagt gikk forbi på 50 meter avstand mens vi holdt på (vi så dem ikke) dem sto og ventet på oss og var skikkelig ufine og skulle anmelde oss osv osv. Er ikke dett lov? Veit det ikke er lov på offentlig plass og det ikke skal presses på andre osv men det her var langt til skogs og økten varte kanskje 5 minutter. Jeg er dritflau og nærvøs... Anonymkode: 72eb8...728 Spennende da kanskje og bli sett
AnonymBruker Skrevet 15. august #9 Skrevet 15. august erok skrev (Akkurat nå): Spennende da kanskje og bli sett Overhode ikke det som var formålet. Da hadde vi valgt et annet sted Anonymkode: 72eb8...728 4
erok Skrevet 15. august #10 Skrevet 15. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Overhode ikke det som var formålet. Da hadde vi valgt et annet sted Anonymkode: 72eb8...728 Men kan jo være litt spennende da
AnonymBruker Skrevet 15. august #11 Skrevet 15. august erok skrev (1 minutt siden): Men kan jo være litt spennende da Joda, men er ikke det som gir meg noe med å ha sex ute Anonymkode: 72eb8...728
AnonymBruker Skrevet 15. august #12 Skrevet 15. august Det er vel ingen spesifikk lov mot å ha sex i naturen, eller andre offentlige steder. Men det er lover mot seksuelt krenkende adferd. Altså er det opp til om de som kommer forbi blir krenkt eller ikke om det er ulovelig eller ikke. Noe som er ganske håpløst juridisk at om du gjør noe ulovelig er avhengig av andres oppfattning av hva du gjør. Anonymkode: e246a...1e8 1
erok Skrevet 15. august #13 Skrevet 15. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Joda, men er ikke det som gir meg noe med å ha sex ute Anonymkode: 72eb8...728 Jeg har hatt sex ute flere ganger i vannet på en strand i syden mens folk lå på stranden og i sandynene i mørket 1
AnonymBruker Skrevet 15. august #14 Skrevet 15. august Det er ikke ulovlig å være naken, eller ha sex i naturen. Det er som det sies her - seksuelt krekende adferd som er ulovlig. Hvis du har vært i skogen, prøvd å gjemme deg unna og de fikk et glimt av det på avstand, er det ingen som kan påstå at du har forsøkt å krenke noen. De kan føle seg krenket, javel - men det gjør ikke deres handling straffbar. Og politiet kommer uansett ikke til å gjøre noe med en sånn sak. Kos dere videre i friluft dere! Anonymkode: ab682...d35 10 2
AnonymBruker Skrevet 15. august #15 Skrevet 15. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei! Hadde sex med mannen min i skogen i går. Laangt borte fra en sti og vil si det stort sett tomt for mennesker i dette området. Kom et par som var ute og plukket sopp som selvsagt gikk forbi på 50 meter avstand mens vi holdt på (vi så dem ikke) dem sto og ventet på oss og var skikkelig ufine og skulle anmelde oss osv osv. Er ikke dett lov? Veit det ikke er lov på offentlig plass og det ikke skal presses på andre osv men det her var langt til skogs og økten varte kanskje 5 minutter. Jeg er dritflau og nærvøs... Anonymkode: 72eb8... Er vel ikke lov nei, men så lenge de ikke har noe de kan identifisere dere med, så skal jo det noe til at dere blir tatt. Evt blir det ord mot ord. Er jo ganske spesielt å stå å vente på at dere skal bli ferdig. Anonymkode: d1e28...b23 1
AnonymBruker Skrevet 15. august #16 Skrevet 15. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er vel ikke lov nei Joda. Som skrevet av flere allerede. Nakenhet og offentlig sex er ikke forbudt. Det er seksuell krenkende adferd som er forbudt. Om du er midt i skogen langt fra folk gjør du ikke noe ulovlig. Du har ikke prøvd å krenke noen, og du har aktivt kommet deg vekk fra folk for ikke å krenke noen. TS har ikke noe å bekymre seg for. Anonymkode: 7ac21...393 5
Daisy-love Skrevet 15. august #17 Skrevet 15. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvirfor skal barn trekkes inn her? Kl 22.00 i går kveld. 5 km unna nærmeste bilvei jeg veit om i hvertfall. Ingen hytter. Ikke noe stort turområde. Vi var stille og som sagt ikke noen lang økt. Men skjønner nå at vi må slutte med det Anonymkode: 72eb8...728 Tenker det dere gjorde er helt innenfor sunn fornuft. Godt å holde samlivet i hold med litt spontanitet 🩵 5
AnonymBruker Skrevet 15. august #18 Skrevet 15. august ta det helt med ro. hvis de ble krenket av det så kunne de vel bare snudd seg å gått videre i stedet for å stå å la seg bli krenket. å politianmelde for dette kan de jo bare prøve på. kommer ikke langt med det uten noen opplysninger. kos dere med utesex. vi gjør det ofte men passer på at det er litt busker rundt oss. også står vi ikke oppetter ett tre men ligger på bakken. Anonymkode: bb931...b4e 4
AnonymBruker Skrevet 15. august #19 Skrevet 15. august Mennesker har jo holdt på ute i skogen helt siden vi oppsto som art. Anonymkode: f641e...538
Geojak Skrevet 15. august #20 Skrevet 15. august Skjønner ikke at det skal være galt. Dersom dere ikke sto midt på en sti... Men ute i naturen langt unna bilveier, stier osv. Og de som kom på "sopptur" gikk vel ikke lang en sti. Hadde jeg oppdaget noe slikt hadde jeg smilt for meg selv og gått videre. Det at de sto å ventet, sto de da slik at de så dere ? Hvis ja kunne du jo respondert med "kanskje vi skal anmelde dere for kikking" sagt med et smil, kunne det kanskje avvæpnet situasjonen? Men til saken, langt utenfor stier og veier ute i naturen/skogen , kan vel ikke kvalifisere til "seksuelt krekende adferd" slik jeg ser det. Om dere var på snaufjellet oppe på en topp, sånn at verden rundt kunne se alt ville det kanskje vært noen annet. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå