Gå til innhold

Menn må like det de ser også

Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Mulig det. Bare ser det mindre.

Anonymkode: ca0bf...885

Det er nok fordi du ikke er bevisst på det og ser mer på damer generelt enn menn. Det er mange menn som forfaller betraktelig når de passer rundt 35 og noen også før. Også er det selvsagt mange unntak. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.8.2025 den 21.10):

Har merket en del klaging og drittslenging på menn som liker yngre damer. Er det rart da? En del kvinner som bikker over 35 år osv eldres mer. Det er vel en grunn til at vi leser om eldre menn som dater yngre damer. 

Anonymkode: a8d03...cfc

Neida det er da helt greit. Preferanser er preferanser. Det som er litt komisk er at de samme mennene ofte kommer tilbake til KG etter ei stund for å sutre over hvor storforlangende og kresne damene er fordi de ikke vil ha dem.

Anonymkode: 8fda4...95d

• Liker 6
Skrevet

Har merket en del klaging og drittslenging på menn som liker yngre damer. Er det rart da? En del kvinner som bikker over 35 år osv eldres mer. Det er vel en grunn til at vi leser om eldre menn som dater yngre damer. 

Det samme gjelder jo kvinner også, hvem liker ikke ungdomslaget?

Tro det eller ei, men menn eldes også. Personlig synes jeg det er fler attraktive kvinner på 40+, enn menn. Den største forskjellen vil jeg tro i forhold til hvorfor flere menn prøver å date yngre kvinner, enn kvinner dater yngre menn, er hva man søker i et langvarig forhold (og mulig en større dose selvinnsikt). De fleste bryr seg faktisk ikke om hvem Kåre dater, så kanskje du er en av dem som ikke får datet noen yngre og ønsker å lage en tråd for å rakke litt ned. 

Anonymkode: 57b2f...90e

• Liker 4
Gjest Gentleman59
Skrevet

M66: Kvinner må like det de ser, menn må like de de ser. Førsteinntrykket er visuelt. Nært eller på avstand. Derefter kommer ord, stemme, dialog. 
Selvsagt må  vi like det vi ser. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Ja ser ikke helt problemet. Vi menn vil heller ha en deilig stram kropp. Alt er øyet som ser. Damer 40+ ser ofte slitne ut.

Alle slitne kvinner over 40 har en fortid som ekstramamma for minst én umoden mann som hadde sultet ihjel ved kjøleskapet eller grodd ned i sin egen dritt uten hjelp. Så blir det skilsmisse. Dama sitter sliten og lei igjen og forbasker seg på at hun skal være singel for alltid. Mannen er sur for at dama ikke lenger er ung og stram, og går ut på jakt etter ei ny og ung dame. Så ender det med at mannen innser at gresset ikke er grønnere på den andre siden, og at de unge damene heller vil ha menn som er bare et par-tre år eldre enn dem. Så blir de bitre og sure og legger all skylda på kvinner generelt; både de gamle, utslitte damene og de unge, kresne damene som ikke liker "snille menn". Da er veien kort inn på KG for å trolle og hevde seg ved å provosere og skape kvalm. Jeg er sikker på at mange til og med blir kåte av å fyre oppunder damene på KG.

Anonymkode: 8fda4...95d

• Liker 4
  • Nyttig 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Ja ser ikke helt problemet. Vi menn vil heller ha en deilig stram kropp. Alt er øyet som ser. Damer 40+ ser ofte slitne ut.

Det blir bare en problemstilling hvis man ikke er noe fruktfat selv… 

Anonymkode: 08cf4...f78

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Da burde du lese ditt eget innlegg på nytt. Dessuten er det mest vanlige at kvinnen er yngst.

Mest vanlig hvor? 
Dette er nok ønsketenking. Og du kommer nok til å være singel leeeeenge, TS.

Anonymkode: 854c5...f09

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Mest vanlig hvor? 
Dette er nok ønsketenking. Og du kommer nok til å være singel leeeeenge, TS.

Jeg har dame så 😂

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg har dame så 😂

Hva tenker hun om tråden? 

Er dere to tenåringer som tror dere har kjempe god humor fordi dere er edgy på nett og for dumme til å forstå meninger har ekte konsekvenser?

Anonymkode: f13d3...def

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.8.2025 den 22.14):

Mange har syke fetisjer. Eldre damer er bare en av de…heldigvis et fåtall.

Heldigvis er fåtall menn som foretrekker eldre kvinner? Hva er det som er då heldig med det? Jo flere menn som foretrekker eldre kvinner, jo større sjanse for at du får en ung kvinne.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Jeg har dame så 😂

Ja, det tror vi på… om det skulle være sant, har du fortalt henne, at hun blir for gammel når hun er x antall år?

• Liker 5
Skrevet

Skriver du dette for å legitimere at det er greit å legge seg etter yngre kvinner ? Du skriver lenger nede i tråden at du har dame. Har hun bikket 35 og du finner henne ikke attraktiv lenger ?  

Da tenker jeg at du skal gå for det. Dump dama og gå på leit etter ei stram dame. Tipper hun stikker så snart hun forstår hvilken holdning du har. 

Du ender nok opp alene, ivertfall hvis dama du har nå oppdager hvordan du tenker....

Vær takknemlig for det du har og slutt med slikt overflatisk vås, er mitt råd...

Anonymkode: 9414b...e53

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Det gjør menn på 40+ og. Stor misforståelse at de fleste menn eldes bedre enn kvinner. Det gjør de virkelig ikke

Anonymkode: 791b5...9ba

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.8.2025 den 8.57):

Så menn eldes ikke eller DU eldes ikke ? Da vil jeg vite hvor du finner denne ungdomskilden henne ? Jeg har lyst på penger og dette hadde jeg blitt rik på. Ufattelig at du ikke komt i riksmedia ennå. Mann har funnet ungdomskilden !!!! Kom unge damer se denne flotte mannen her til deres disposisjon, mer perfekt mann finner du ikke 

Tror du skal gå inn for landing på den virkelige planeten der de fleste mennesker ser ut som mennesker, ikke dukker full av kjemikalier og fake stuff..

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Så menn eldes ikke eller DU eldes ikke ? Da vil jeg vite hvor du finner denne ungdomskilden henne ? Jeg har lyst på penger og dette hadde jeg blitt rik på. Ufattelig at du ikke komt i riksmedia ennå. Mann har funnet ungdomskilden !!!! Kom unge damer se denne flotte mannen her til deres disposisjon, mer perfekt mann finner du ikke 

Tror du skal gå inn for landing på den virkelige planeten der de fleste mennesker ser ut som mennesker, ikke dukker full av kjemikalier og fake stuff..

Har du sett siste episoden av Smoke? 😅 🙈

Anonymkode: 08cf4...f78

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.8.2025 den 21.20):

Noen menn heter det. 

Noen. 

Anonymkode: e7bbb...7de

Kjenner du menn som ikke liker det de ser?

Anonymkode: 2628d...222

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Kjenner du menn som ikke liker det de ser?

Anonymkode: 2628d...222

Man kan "like det man ser" uten at det absolutt betinger at det man ser spesifikt er stramme og veltrente etparogtjueåringer. 

Man kan jo også helt enkelt like det man liker, og så like det man ser. 

Hvorfor er det sånn at det settes likhetstegn mellom "menn er visuelle"/"må like det man ser" og det å kun like å se/tenne på purunge damer?

Menn med andre preferanser enn for slanke og veldig unge, eller menn som kan tenne på høyst forskjellige damer, kan faktisk også veldig fint "like det de ser".

De bare liker mer forskjellig. Liker flere av damene. Det er ingen ulempe. Det er også bra at ikke alle liker det samme. Flere som blir fornøyde da, og kan oppleve gjensidig tiltrekning.

Menn som bare kan like de yngste og mest "stramme og faste" damene er jo på lengre sikt bare fucked, og det er ikke noe å skryte av. De blir jo eldre selv, og proporsjonalt mindre interessante for unge damer. Så kan de sitte der og sutre og syte.

Men, de syns jo også ofte veldig synd på seg selv, håpløst kresne som de er. 

Anonymkode: 46134...543

• Liker 2
Skrevet

Mann 39 her.

damer/jenter/kvinner er vakre skapninger. 
har møtt noen (få) damer det siste året som er fra 44-50 og det jeg merker til forskjell fra mine tidligere kvinnelige bekjentskaper og x’r yngre enn meg er at damer i alderen 40-50 er mer selvsikre, vet bedre hva de ønsker, og har mer livserfaring. 
ja så har kanskje damen en rynke eller 4, noen strekkmerker og et arr eller 10 mer enn ei ung dame 20-30, men selvsikkerhet og en god samtale er faktisk sexy. 

Jeg er sikkert sær, men god kroppsholdning og et pent smil, er det som trigger noe i meg. 

og ikke minst en dame over 40 kan man møte andre steder enn på tinder eller andre sosiale medier ☺️

• Liker 1
Skrevet
Trygdefrue skrev (18 minutter siden):

Mann 39 her.

damer/jenter/kvinner er vakre skapninger. 
har møtt noen (få) damer det siste året som er fra 44-50 og det jeg merker til forskjell fra mine tidligere kvinnelige bekjentskaper og x’r yngre enn meg er at damer i alderen 40-50 er mer selvsikre, vet bedre hva de ønsker, og har mer livserfaring. 
ja så har kanskje damen en rynke eller 4, noen strekkmerker og et arr eller 10 mer enn ei ung dame 20-30, men selvsikkerhet og en god samtale er faktisk sexy. 

Jeg er sikkert sær, men god kroppsholdning og et pent smil, er det som trigger noe i meg. 

og ikke minst en dame over 40 kan man møte andre steder enn på tinder eller andre sosiale medier ☺️

Hvorfor kaller du deg trygdefrue om du er mann?

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvorfor kaller du deg trygdefrue om du er mann?

X’n var trygdet, så var en «take» på pilot/fotball/finans-frue…. Ble bare sånn…

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...