Gå til innhold

Menn må like det de ser også

Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det styrker jo bare argumentet mitt? +/- 0-3 er mest vanlig. Og de forholdene som varer. At mannen er den som er noen år yngre er like vanlig.

Anonymkode: 854c5...f09

Da burde du lese ditt eget innlegg på nytt. Dessuten er det mest vanlige at kvinnen er yngst.

Anonymkode: ca0bf...885

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det blir veldig på spissen. Tenker mer ei på 28 vs ei på 42. 

Tror ikke dette er så vanlig som menn ønsker. De fleste damer på 28 ønsker seg ikke en mann på 40 +. De ønsker seg stort sett ikke en mann som er særlig eldre enn 30 heller, men det er jo lov å drømme. 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
Ludovica- skrev (29 minutter siden):

Tror ikke dette er så vanlig som menn ønsker. De fleste damer på 28 ønsker seg ikke en mann på 40 +. De ønsker seg stort sett ikke en mann som er særlig eldre enn 30 heller, men det er jo lov å drømme. 

Sikkert derfor noen lyver om alderen

Anonymkode: 10fa3...83f

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kvinner har en tendens til å snakke ned menns preferanser, samtidig som de selv har mist like høye krav til en mann. Men er man trygg i seg selv, så driter man i slike kvinnfolk 

Anonymkode: 84e9c...41e

Ingen andre kan si hva dine preferanser skal være. Men om du f.eks. ville ha en rik berømt milliardær datter så har du ikke så mange å velge i, og det vil kreve mye av deg å nå opp til hennes (og hennes families) krav og preferanser. At noen da mener du er dellusional betyr jo ikke at du behøver å føle deg mindre verdt som menneske.

Anonymkode: 9f4af...a0f

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Har merket en del klaging og drittslenging på menn som liker yngre damer. Er det rart da? En del kvinner som bikker over 35 år osv eldres mer. Det er vel en grunn til at vi leser om eldre menn som dater yngre damer. 

Anonymkode: a8d03...cfc

Noen menn takler ikke alderdom. Samme som at noen kvinner ikke takler alderdom heller. Mennene springer rundt etter yngre damer for å føle seg bedre og ungdommelig. Kvinner gjør det samme. 

At noen menn må like det de ser, så gjelder nok det for noen kvinnfolk også.

Jeg kvinne, liker at mannen det bra ut, men det er andre kvaliteter som veier mer opp enn utseende. Tror nok at noen menn også foretrekker naturlige kvinner i sin egen aldersklasse, ei som man har noe til felles med, enn ei ung bimbo med eneste tanke i hodet er hvor hot hun er på selfiesene sine.

Anonymkode: 9414b...e53

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Tror jeg er veldig heldig, for jeg har alltid ansett de kvinner som er rundt min egen alder som de vakreste. Jeg setter pris på litt rynker og andre 'skavanker' som viser at hun er på samme aldre som meg.

En veltrent 20-åring kan fint være objektivt bildepen, men i det øyeblikket de beveger seg slik at jeg ser kroppsspråket, så får jeg en ick.

Nei, gi meg en sunn 35-åring over en supertrent 20-åring any day. Jeg må jo trives i selskapet til vedkommende.
(Verdens vakreste kvinne så jeg på t-banestasjonen til Nationaltheatret for ~6 år siden. Hun var nok i alderen 29-32, og jeg skulle ønske jeg kunne forevige øyeblikket av henne, men dørene stengte seg og jeg dro videre.)

• Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Tenk at noen mennesker sliter så til de grader med seg selv og sin egen alder, at de må angripe kvinner over 35 år. Kvinner blir faktisk mest utsatt for aldershetsing. Hva forventer dere bitre menn som er så opptatt av å ta voksne kvinner, at disse voksne kvinnene skal gjøre egentlig? Burde alle kvinner over 35 år kjøpt en enveisbilett til Sveits eller? Hva godt kommer det ut av å sitte bak et tastatur og slenge dritt om alder? Newsflash! ALLE blir eldre. Dette viste dere kanskje ikke, men vi blir ikke født som 19 åring og er det livet ut. 

Kan ikke dere menn som MÅ ha yngre damer bare ha dette for dere selv da, og la "eldre"damer får være i fred. Bare at dere må nevne det sier langt mer om dere. Dere sliter jo med dere selv. 

Bra mannfolk, som katten over her, snakker aldri ned damer. Han er en voksen mann som er sikker i seg selv, og det syns på måten han snakker. Godt det er en del sånne mannfolk. 

En annen ting.  Langt i fra alle 20 åringer er så stramme. Tar man vare på seg selv kan man se flott ut oppi 60 årene. 

Og ja, menn eldes da også. Eller tror noen av dere  40 åringer at dere ser ut som 20 åringer selv. Har dere ingen selvinnsikt?

Anonymkode: 97b55...f5c

• Liker 4
  • Nyttig 7
Skrevet

Det handler om personlige preferanser. Lite å diskutere egentlig.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Ja ser ikke helt problemet. Vi menn vil heller ha en deilig stram kropp. Alt er øyet som ser. Damer 40+ ser ofte slitne ut.

Men det gjør jo menn over 40 og...

• Liker 4
Skrevet
Maleficenta skrev (11 minutter siden):

Ble bare så sjokkert på reunion. Så mange som bare rett og slett hadde forfalt. Noen så 10-15 år eldre ut.

Skrevet

Ble bare så sjokkert på reunion. Så mange som bare rett og slett hadde forfalt. Noen så 10-15 år eldre ut.

Det gjør mange menn og

• Liker 4
Skrevet
Maleficenta skrev (1 minutt siden):

Det gjør mange menn og

Mulig det. Bare ser det mindre.

Skrevet
Maleficenta skrev (15 minutter siden):

Kvinner liker også en mann med stram kropp. Men når begge 2 er like slakke eller like stramme, da er det vel greit.

En slakk mann i 40 årene springe etter ei stram dame på 20. Tror ikke hun synes det er så kjekt. Og samme den andre veien. 

Og det kan jaggu være slakke menn og kvinner i 20 årene også, mye kan skjules under klær og ikke alt blir lagt merke til i fylla 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Kvinner liker også en mann med stram kropp. Men når begge 2 er like slakke eller like stramme, da er det vel greit.

En slakk mann i 40 årene springe etter ei stram dame på 20. Tror ikke hun synes det er så kjekt. Og samme den andre veien. 

Og det kan jaggu være slakke menn og kvinner i 20 årene også, mye kan skjules under klær og ikke alt blir lagt merke til i fylla 

Fylla?

Skrevet

Jeg må si jeg koser meg stort når jeg finner sånne innlegg som dette ;)

Som 31-åring var jeg singel i en kort periode, og også tilgjengelig på en side der det gikk an å bli sjekket opp. Jeg husker innmari godt at en 45-åring tok kontakt med meg, men jeg orket ikke svare, for han var altfor gammel for meg! ;)

Han jeg derimot begynte å date var 26, og vi er enda sammen. Nå er han 45, men ser faktisk eldre ut enn meg. (i tillegg er han verdens snilleste) 

Er jeg ute på byen uten han, blir jeg alltid sjekket opp. Også av de under 30, noe jeg selv syns er litt merkelig, men jeg tror det må være en slags "trend" for tiden. Morsomt, men litt rart. 

Anonymkode: 411d5...452

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Fylla?

Ja, fylla. Når du tror du har skutt gullfuglen med den hotte dama og uten sminke, hair extensions,  pushups og hold in pants, ser ut som et troll.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg må si jeg koser meg stort når jeg finner sånne innlegg som dette ;)

Som 31-åring var jeg singel i en kort periode, og også tilgjengelig på en side der det gikk an å bli sjekket opp. Jeg husker innmari godt at en 45-åring tok kontakt med meg, men jeg orket ikke svare, for han var altfor gammel for meg! ;)

Han jeg derimot begynte å date var 26, og vi er enda sammen. Nå er han 45, men ser faktisk eldre ut enn meg. (i tillegg er han verdens snilleste) 

Er jeg ute på byen uten han, blir jeg alltid sjekket opp. Også av de under 30, noe jeg selv syns er litt merkelig, men jeg tror det må være en slags "trend" for tiden. Morsomt, men litt rart. 

Det er ingen trend. Det er en spøk du ikke skjønner. Samt veldig cringe.

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Det er ingen trend. Det er en spøk du ikke skjønner. Samt veldig cringe.

Så hvorfor blir de da sure og går tvert de hører at jeg er gift? 

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Så hvorfor blir de da sure og går tvert de hører at jeg er gift? 

Mest sannsynlig siden du er gift...

Anonymkode: 5d09d...82b

Skrevet

Ok! Ganske unormal jeg da… Som har passert 35 med god margin, ikke er noen fotomodell, men likevel har draget på menn i alle aldre. Er dog så kresen at det er få som slipper til😎

Anonymkode: d70dd...075

• Liker 2
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...